laarzen brede kuit

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Golden_Angel

laarzen brede kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 08:34

Mag het hier niet, hoor ik het graag haha.

Ik ben opzoek naar laarzen of chaps (bij voorkeur leer allebei)met een brede kuitmaat. Ik heb op dit moment Horka Arlene Adult, syntetisch leer, werken prima maar ik merk nu na een half jaar actief rijden dat ze al beginnen te protesteren :(. Naden die los laten, de zool die niet meer helemaal aansluit, gewoon zonde eigenlijk.

Ik heb alleen wat moeilijke maten, voetmaat 37/38. Kuitmaat 45 en hoogte maximaal 47.

Mochten er mensen suggesties hebben hoor ik dat heel graag :D.
Laatst bijgewerkt door Golden_Angel op 04-10-18 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Golden_Angel

Re: laarzen brede kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 08:47

En bij onze EJ is het enige wat ze willen OP MAAT MAKEN OP MAAT MAKEN.. Maar jongguuuuusssss even duizend euro voor een paar laarzen..

Een paar honderd euro zeg ik oke, dat kan ik wel aan. Maar even duizend neerleggen :').

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 09:05

Ashleytjuhh schreef:
Golden_Angel schreef:
En bij onze EJ is het enige wat ze willen OP MAAT MAKEN OP MAAT MAKEN.. Maar jongguuuuusssss even duizend euro voor een paar laarzen..

Een paar honderd euro zeg ik oke, dat kan ik wel aan. Maar even duizend neerleggen :').

voor kwaliteit betaal je ook wel :o als je leer wilt zul je toch wel echt in het maat werk uitkomen.
kijk eens bij derby deze zijn niet zo duur als je maat werk hebt.

maat werk kun je zelf zo gek maken als je wilt.

mij is het nog nooit gelukt om iets in een standaard maat te vinden, wat kwalitatief ook goed is.

Ze willen bij onze EJ enkel aan het maatwerk met Petrie.. Anders opties krijg ik niet maar wellicht dat ik bij Divoza eens kan informeren over maatwerk wellicht dat zij met andere merken werken :)

Golden_Angel

Re: laarzen brede kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 10:12

En als we gaan kijken naar maatwerk, hebben jullie dan ook merk aanraders? Zoals ik zei bij onze EJ kom ik enkel terecht in Petrie laarzen van 1000+, en dat is wat te gek.
Maar als ik ga kijken naar bedragen van 5 a 600 dan scheelt dat toch een heel stuk en ben ik erg benieuwd wat de ervaringen zijn :).

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 16:39

Twijfel twijfel.. Ik heb geïnformeerd bij divoza omdat mijn laarzen het toch weer begeven
Zondag hebben ze koopzondag met 20%korting op 1 artikel naar keuze en dan zou ik voor 400 euro Petrie laarzen op maat kunnen laten maken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie