Lichtgewicht cap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princesj

Berichten: 4545
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Lichtgewicht cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-18 10:57

Gezien mijn oude caps echt afgedragen zijn (en ik gok ook wel wat over datum }:0 ) ben ik op zoek naar een nieuwe cap. Inmiddels al zeker 20 stuks gepast bij diverse winkels, maar ik blijf tegen een probleem aan lopen, ze zijn mij eigenlijk te zwaar. Door het gewicht krijg ik direct hoofdpijn, kortom, dan ga ik weer verder zonder cap.

Eisen zijn dus licht gewicht en in de kleur zwart of bruin leverbaar. Bij voorkeur een goed ventilerende cap, zodat we niet met coupe verzopen kat achterblijven.

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)


Princesj

Berichten: 4545
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-18 11:48

Dank voor jullie input voor zover!

Casco past helaas niet goed

Van Uvex pas ik maar 1 model, de Perfexxion Active. Opzich een optie, maar ik zou liever een iets meer "dressuur"uiterlijk zien.

Lobke1998, de OneK ben ik nog niet tegen gekomen in de winkels, weet jij of er een lijst van dealers is?

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)


Princesj

Berichten: 4545
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Lichtgewicht cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-18 08:07

Kask heb ik geprobeerd, alleen het systeem wat automatisch je cap goed vast zet (rond je hoofd), gaf mij hoofdpijn helaas.

Die cap van de decathlon ziet er ook wel aardig uit, voorheen hadden ze voornamelijk helmen die echt bovenop je hoofd bleven staan, deze lijkt wat "dieper"?

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers