Enquete voor mijn afstudeeropdracht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Enquete voor mijn afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 00:14

Je moet slepen. Was mij ook niet duidelijk in het begin.

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Enquete voor mijn afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 00:25

'iets leuks voor je paard' vind ik een lastig begrip
Ik twijfelde bijvoorbeeld laatst over een bepaalde vijl - dat is deels beroepsmatig.

Maar zo goed omgelijk ingevuld. :)

sybrenb

Berichten: 7
Geregistreerd: 21-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 14:17

Allemaal bedankt voor het invullen van mijn enquête voor het onderzoek van mijn afstudeeropdracht, ik heb inmiddels ruim 275 reacties mogen ontvangen! :o +:)+

De respondenten geven aan dat wanneer zij een paardenproduct willen kopen zij de ervaring van andere mensen die het product al hebben belangrijk vinden. Voor mijn onderzoek zou ik hierover graag een discussie willen starten.

Hoe kijk jij hier tegen aan?

- Vind je de ervaring van iemand anders met een product dat jij wilt kopen belangrijk?
- Vraag je wel eens naar de ervaringen van andere mensen met een product op bijvoorbeeld de stal of manege, of lees je eerder reviews online? Wat vind je belangrijker?
- Naar wat voor soort informatie ben je op zoek als je een paardenproduct wilt kopen?

Ik hoor het graag! :D

Sybren

germie

Berichten: 25924
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Enquete voor mijn afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 19:05

Hoe ik tegen dingen aankijk: het moet mooi zijn en een redelijke prijs hebben en lang meegaan. Dus ik ben geen meeloper. Ik heb de laatste jaren weinig vernieuwends gezien op paardengebied.

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Enquete voor mijn afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:31

Ik vraag meestal aan paardenvrienden waar ik meestal flink mee op één lijn zit, of ik probeer een artikel uit/ check het irl.
En bv bij schoenen die ik via internet heb gekocht was ik blij met de reviews over de maat.