Enquete voor mijn afstudeeropdracht

Moderators: Nicole288, Coby, Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

RedKiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:44

Roodvos schreef:
Net als Siamsmeesje ben ik ook afgehaakt bij vraag 2. Nou ja, eigenlijk al bij vraag 1.

Ik heb al meer dan 30 jaar paarden, en ben ruim voorzien van allerlei rommel, excuus: spulletjes.
En het zal mij echt een zorg zijn wat iemand anders op, aan of onder zijn of haar paard hangt of legt; en of iemand het dan ook nog noodzakelijk vindt dat feit met de halve of hele wereld te delen 8)7 .

Ik koop alleen iets als ik het nodig heb. En dan kan het best zijn dat ik er tijdens mijn zoektocht achter kom dat er een nieuw product op de markt is. Als de omschrijving en specificaties daarvan mij aanspreken, dan neem ik dat product mee in mijn overwegingen. Uiteindelijk geeft dan prijs en (verwachte) kwaliteit de doorslag.

Precies dit. Ik heb de enquete dan wel helemaal ingevuld, maar wat Roodvos zegt: maakt mij geen worst uit wat andere mensen doen met hun paard, heb alles wat mijn paard nodig heeft, af en toe moet er wat vervangen worden of is er iets nieuws nodig, maar ga niet kopen om het kopen, paard is al duur genoeg :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie