QHP Rijlaars Sophia ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muisssx

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Zevenhoven

QHP Rijlaars Sophia ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-18 17:56

Ik ben opzoek naar ervaringen rondom de QHP rijlaars Sophia.

Ik vind het uiterlijk van deze laars prachtig en de prijs ook. Maar nu heb ik al jaren Petries en vraag mij af hoe deze in verhouding staan kwa prijs en kwaliteit.

Mocht je ze nu hebben of er meer over weten hoor ik het graag!

Lise_vr
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Dessel

Re: QHP Rijlaars Sophia ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:40

Heeyy, ik heb deze laarzen en ik vind ze echt geweldig! Alleen zijn de sluitingen met de knopjes die je dicht moet klikken echt slecht, bij mij komen ze los en er zijn er nu al 3 van de 4 kapot :( voor de rest zijn het heel goede laarzen

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:16

Ik heb ze ook, die druk knopjes zijn idd niet zo fijn maar voor de rest prima laars. Heb alleen wel al verkleuring aan de binnenzijde (kant die tegen t zadel aan komt, waarschijnlijk komt het ook door het zadel ) heel zonde. Maar ga ze binnenkort zwartverven Afbeelding
Afbeelding

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: QHP Rijlaars Sophia ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 12:21

Omdat dit topic over harnachement voor de ruiter gaat, verplaats ik het topic naar [RUI] Ruiter :D

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Re: QHP Rijlaars Sophia ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 12:36

Ik heb deze laarzen ook. Super fijne laarzen. Ik krijg ze alleen niet heel goed dicht, tot net na de enkels. Iets met te Lange pijpen van de rijbroek, die daar op hopen zeg maar.
Voor de rest heb ik geen last van de verkleuring en de drukknopjes. Ik heb ze nog geen jaar en rijdt maar 1x in de week.

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:56

Schop het topic even omhoog. Hoe bevallen de laarzen? Ik ben ook op zoek naar een ander paar....