Paardrijtights heren !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Paardrijtights heren !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 09:03

Ik zal waarschijnlijk wel de knuppel in het hoenderhok gooien maar ik wilde toch even wat kwijt.
Oke, de paardrijtights is eigenlijk voor meiden/ dames/vrouwen.

Maar nu wil het toeval dat ik even geleden bij een wedstrijd, voer,prijs en een paardrijtights gewonnen had.Maar na enkele keren kwamen van de dames op de manege de vraag en.. show hem eens!!
Waarschijnlijk als geintje(of niet) maar toch. Ik denk why not, als ik ga hardlopen heb ik ook zoiets aan dus?? Hetgeen mijn vrouw ook vond,en die ze waarom niet ? In de kast laten liggen is ook zonde.

Dus gisteren aangedaan naar de manege, en ja hoor veel reacties en gegniffel,maar het viel me mee.Het was meer in de reactie van goh ga je wielrennen?Maar ook staat eigenlijk best leuk en in het zadel op paard zie je er niets van.
Oke, ik weet ook wel waarom,en had voor de zekerheid strak ondergoed gedaan voor het minst opvallende.En hij is diep donkerblauw dus best onopvallend.
Maar ja, heren rijkleding is zowiezo zeldzaam,en ik durf zowat alles, dus who cares

In iedergeval, Ik kan het nu wel als een test zien. Aandoen,supermakkelijk en zit strak,maar rekt zeker op het paard zittende prima mee. Hoge taille,dus hij zakt niet af ook niet bij springen enz.

Het grote voordeel is de soort stof,die is met dit weer luchtiger als mijn standaardrijbroek.


De grote vraag... Ga ik hem meer dragen?? Ik weet het niet geheel zeker,maar heel af en toe misschien toch wel. Ik zie wel.


Maar was leuk om te proberen.


Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Re: Paardrijtights heren !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 10:21

Alvast bedankt, en ja waarom ook eigenlijk niet. Hij zit net dit warme weer fijner als mijn gewone rijbroek zonder al die naden enz, Dus ik zal hem wel wat meer gaan dragen.
En Sintara, klopt hoor, omdat blijkbaar mannen niet zo modieus zijn is de markt voor herenrijkleding gewoon 'standaard"
Enne (ik zegt het zeker niet vaak over mezelf!,hou ik normaal niet zo van !) maar Ik kan het wat figuur betreft wel "hebben" Hahaha

Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Re: Paardrijtights heren !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 10:34

Thanx


Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Re: Paardrijtights heren !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 14:52

https://equitalent.be/webshop/index.php ... th=118_119

Op die laatste staat Zois ook op de foto Of het is zijn neef, dat weet ik niet hahahahaha


Hoi pjotrg, dat is een goeie !! Maar nee dat ben ik echt niet. ( ik heb geen baard/snor)
Maar ik ben er wel achtergekomen dat een paardrijtight niet speciaal voor dames is,En tsjonge wat een soorten zeg !!
Dat maakt het voor mij eenvoudiger om te dragen. bedankt alvast voor de leuke reacties.

Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Re: Paardrijtights heren !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 19:13

Klopt helemaal.Het ziet eruit als een "gewone"rijbroek
Trouwens leuke actiefoto met die lans

Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 18:59

Afbeelding
Effe vlug een paar foto's geprobeerd te maken. Maar ik ben eruit hoor. Ik ga ze met dit weer zeker wat meer dragenAfbeelding

Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-18 08:26

+:)+ Klopt die plofbroeken vind ik nogal oubollig,en als je niet te groot bent ziet het er echt niet uit. Vandaar dat de gewone rijbroeken ook een strak model zijn. Zoals bvb slim fit jeans


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers