[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
neline11

Berichten: 77
Geregistreerd: 20-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:04

Mijn donkerbruine de niro ottaviano
Met stardust jachtkap en lak details en wit stiksel en houtenzool[/quote]

Ik wil alleen even zeggen.... wouww te mooie laarzen dit! Heel gaaf!

Mensen die iets onzin vinden begrijpen het gewoon niet!


fiedelll
Berichten: 43
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:15

AnneJ1995 schreef:
fiedelll schreef:
[ [url=m/zacs1a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GekNRE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gisteren mijn Derby laarzen mogen ophalen <3


Wauw deze vind ik echt heel gaaf! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat die hebben gekost? :D

Ja hoor! Deze waren in totaal zo'n €550 en de levertijd was maar drie weken (derby is heel snel). Wanneer je het gewone polo model zonder veter neemt ben je goedkoper uit, maar ik wilde perse een veter :')

Jester_

Berichten: 12256
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:16

Mooie laarzen fiedell! Ben wel benieuwd hoe de kwaliteit bevalt. Dan neem ik ook ooit zo’n paar haha

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

fiedelll
Berichten: 43
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:24

Jester_ schreef:
Mooie laarzen fiedell! Ben wel benieuwd hoe de kwaliteit bevalt. Dan neem ik ook ooit zo’n paar haha
zal je op de hoogte houden :D

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:06

Heel mooi Fiedel!!

JaMyGuCcI
Berichten: 50
Geregistreerd: 28-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:17

neline11 schreef:
Mijn donkerbruine de niro ottaviano
Met stardust jachtkap en lak details en wit stiksel en houtenzool


Ik wil alleen even zeggen.... wouww te mooie laarzen dit! Heel gaaf![/quote]
Dank je wel

fiedelll
Berichten: 43
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 19:04

Jaime_ schreef:
Heel mooi Fiedel!!

Dankjewel!

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:27

fiedelll schreef:
AnneJ1995 schreef:

Wauw deze vind ik echt heel gaaf! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat die hebben gekost? :D

Ja hoor! Deze waren in totaal zo'n €550 en de levertijd was maar drie weken (derby is heel snel). Wanneer je het gewone polo model zonder veter neemt ben je goedkoper uit, maar ik wilde perse een veter :')


Dat valt me erg mee! En wat snel zeg! Hoe bevalt de kwaliteit?
Ja ik vind die veter echt mega gaaf, haha, dus daar zou ik ook extra voor betalen :Y)

CalipsoLover

Berichten: 5552
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 10:01

Ik heb woensdag mijn de niro's Raffaelo's laten bestellen! Ik heb ze in het brushed blue besteld, maar het kan nog 3 maanden duren dus ik wacht even in geduld af. Ik wou ze eigenlijk met Stardust rand maar ik vond 205 euro voor zo'n stomme glitterrand wel erg veel extra dus heb ik het simpel gehouden.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Spenk
Berichten: 21738
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 10:09

Wow zo lang?

Mijn deniro's waren er na een maand.

Gisteren voor het eerst aangehad.
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:50

Yvank_ schreef:
Wow zo lang?

Mijn deniro's waren er na een maand.

Gisteren voor het eerst aangehad.
[ [url=m/d30ez9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sa1ukr.jpg]Afbeelding[/url] ]


wauw!! zijn ze bordeaux rood? heeeel gaaf

Spenk
Berichten: 21738
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:51

Ja klopt het de kleur Mosto van Deniro

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 06:56

En ik heb nog steeds effen zwarten zonder poespas en zonder rits. Lol.
Ik zie hier hele mooie laarzen voorbij komen, maar 500+ is mij helaas echt te duur. Soms denk ik ik ga het doen, maar vind het dan toch weer zonde. Gewoon effen donkerblauw lijkt mij wel mooi. Je kunt ook maar 1 paar laten maken he. Anders is het meteen 1000 euro. Lol.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Anoniem

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 07:28

Je kunt zo veel paar laten maken als je wil, hoe meer je afneemt hoe meer korting je krijgt.
Die van Celeris zijn prijs technisch voordelig vind ik, alleen hoor je daar steeds meer slechte verhalen over.
Pioneer en Lipica vind ik echt super lelijke kwaliteit leer, zonde van t geld..

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 09:31

bobje26 schreef:
Je kunt zo veel paar laten maken als je wil, hoe meer je afneemt hoe meer korting je krijgt.
Die van Celeris zijn prijs technisch voordelig vind ik, alleen hoor je daar steeds meer slechte verhalen over.
Pioneer en Lipica vind ik echt super lelijke kwaliteit leer, zonde van t geld..


Ik heb celeris en super blij ermee, ik ken ook niemand die er ontevreden over is. Veel beter dan de niro die ik hiervoor had.
En mijn rits klapte een keer, opgestuurd en gratis gemaakt. Levenslange garantie op je ritsen. Super service.
Afbeelding

Spenk
Berichten: 21738
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 09:40

Niemand ontevreden? Nou ik lees en hoor alleen maar ontevreden :+ super lange wachttijd, vaak niet in orde.

Jester_

Berichten: 12256
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 10:43

Ga 1x het topic eens doorlezen. Je moet alleen al 3kwart jaar wachten en als het niet goed is ben je gewoon de pineut

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:30

Ik vind het altijd zo jammer hoe bepaalde merken (en indirect dr keuzes van mensen) worden afgekraakt. Niet iedereen heeft het geld om tegen de 1000 euro neer te leggen voor laarzen.

Zelf heb ik Lipica’s aan laten meten. Ik ben er super blij mee. Ze zien er mooi uit, passen perfect én waren betaalbaar. Tja, dat het dan wellicht kwalitatief minder goed leer is dan bij laarzen van 1000 euro... Ik ben er blij mee én ga ook niet jullie merk laarzen afkraken.

Dus als bijv. Lipica beter in jouw portemonnee past: zeker doen! Ik ben heel blij ermee en ook met de service (heb ze in Raamsdonkveer laten aanmeten).

En leer is en blijft een natuur product: een stuk slecht leer kan er altijd bijzitten. Ook vaak genoeg gelezen bij de duurdere prijsklasse van Petrie.

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:32

Denise_Storm schreef:
Ik vind het altijd zo jammer hoe bepaalde merken (en indirect dr keuzes van mensen) worden afgekraakt. Niet iedereen heeft het geld om tegen de 1000 euro neer te leggen voor laarzen.

Zelf heb ik Lipica’s aan laten meten. Ik ben er super blij mee. Ze zien er mooi uit, passen perfect én waren betaalbaar. Tja, dat het dan wellicht kwalitatief minder goed leer is dan bij laarzen van 1000 euro... Ik ben er blij mee én ga ook niet jullie merk laarzen afkraken.

Dus als bijv. Lipica beter in jouw portemonnee past: zeker doen! Ik ben heel blij ermee en ook met de service (heb ze in Raamsdonkveer laten aanmeten).


Groot gelijk hoor! Same here. Heb jaren terug ook lipica's laten aanmeten. Waren prima laarzen, en voor nog normale prijs!

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:32

Denise_Storm schreef:
Ik vind het altijd zo jammer hoe bepaalde merken (en indirect dr keuzes van mensen) worden afgekraakt. Niet iedereen heeft het geld om tegen de 1000 euro neer te leggen voor laarzen.

Zelf heb ik Lipica’s aan laten meten. Ik ben er super blij mee. Ze zien er mooi uit, passen perfect én waren betaalbaar. Tja, dat het dan wellicht kwalitatief minder goed leer is dan bij laarzen van 1000 euro... Ik ben er blij mee én ga ook niet jullie merk laarzen afkraken.

Dus als bijv. Lipica beter in jouw portemonnee past: zeker doen! Ik ben heel blij ermee en ook met de service (heb ze in Raamsdonkveer laten aanmeten).


Groot gelijk. Maar niemand kraakt Celeris af omdat ze 'goedkoop' zijn. Maar de service is waardeloos, daar wordt (terecht) commentaar op gegeven.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:35

vaaleriee schreef:
Groot gelijk. Maar niemand kraakt Celeris af omdat ze 'goedkoop' zijn. Maar de service is waardeloos, daar wordt (terecht) commentaar op gegeven.


Maar dat is dan een logische reden ook denk ik :) Als je veel betaalt en dan geen service krijgt, of zelfs direct bij afname al een ondeugdelijk product geleverd krijgt, dan mag je best even ventileren ;)

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:38

Skippy01 schreef:
vaaleriee schreef:
Groot gelijk. Maar niemand kraakt Celeris af omdat ze 'goedkoop' zijn. Maar de service is waardeloos, daar wordt (terecht) commentaar op gegeven.


Maar dat is dan een logische reden ook denk ik :) Als je veel betaalt en dan geen service krijgt, of zelfs direct bij afname al een ondeugdelijk product geleverd krijgt, dan mag je best even ventileren ;)

Hmm ben ik het niet mee eens. Service zou goed moeten zijn, hoe duur een product ook is. Maar dat is bij daar duidelijk niet het geval. Tuurlijk mag je ventileren, maar het valt op hoeveel negatieve reacties er zijn op de service van celeris ten op zichte van, uhm, alle andere merken :+

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:40

vaaleriee schreef:
Hmm ben ik het niet mee eens. Service zou goed moeten zijn, hoe duur een product ook is. Maar dat is bij daar duidelijk niet het geval. Tuurlijk mag je ventileren, maar het valt op hoeveel negatieve reacties er zijn op de service van celeris ten op zichte van, uhm, alle andere merken :+


Ja precies, dát bedoel ik. Alle waar naar zijn geld. Als bij een laars van 50 euro de rits na een jaar kapot is, is dat wél anders dan wanneer dat gebeurt bij een laars van 800 euro. Maar inderdaad, naar aanleiding van de negatieve reacties, zou ik niet gauw meer naar celeris gaan, terwijl ik de laarzen wél mooi vind.

Spenk
Berichten: 21738
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:00

Denise_Storm schreef:
Ik vind het altijd zo jammer hoe bepaalde merken (en indirect dr keuzes van mensen) worden afgekraakt. Niet iedereen heeft het geld om tegen de 1000 euro neer te leggen voor laarzen.

Zelf heb ik Lipica’s aan laten meten. Ik ben er super blij mee. Ze zien er mooi uit, passen perfect én waren betaalbaar. Tja, dat het dan wellicht kwalitatief minder goed leer is dan bij laarzen van 1000 euro... Ik ben er blij mee én ga ook niet jullie merk laarzen afkraken.

Dus als bijv. Lipica beter in jouw portemonnee past: zeker doen! Ik ben heel blij ermee en ook met de service (heb ze in Raamsdonkveer laten aanmeten).

En leer is en blijft een natuur product: een stuk slecht leer kan er altijd bijzitten. Ook vaak genoeg gelezen bij de duurdere prijsklasse van Petrie.

Wat je nu voor het gemak even vergeet is de ervaring. Ik heb ook licpica's gehad en die zijn nooit goed geweest en dus slechte ervaring. Mijn deniro's waren allemaal wel in n keer goed.


SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 13:01

Jester_ schreef:
Ga 1x het topic eens doorlezen. Je moet alleen al 3kwart jaar wachten en als het niet goed is ben je gewoon de pineut


De mijne zijn netjes thuis aangemeten, zouden na 10 weken klaar zijn en toen er vertraging was werd dat netjes gemeld, uiteindelijk had ik ze met 12 wkn binnen en gratis set sporenriempjes erbij voor het ongemak. Mijn ervaring is dat als er iets niet goed is ze het gewoon kosteloos herstellen.
Ik had met mijn de niros echt problemen. Die hebben ze 3 x moeten vermaken voordat ze ietwat normaal pasten. En dan werd daarna ook tegen het personeel gezegd terwijl ik erbij was dat ze nooit meer laarzen aan moesten meten bij mensen met dit soort kuiten haha..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers