Krämer ruitersport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 13:59

Hoe vallen de maten van de merken van krämer? Aangezien hij niet in de buurt zit.
En er staat een blouson in van het merk Steeds, is dit echt een zomerjas? Softshell jassen vindt ik net iets te warm voor in de zomer.

zidema
Berichten: 61
Geregistreerd: 07-10-15

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:59

Ik ben benieuwd naar de antwoorden. Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar zou het graag doen. Ik zat al te denken aan een leuke roadtrip naar een van de superstores in Duitsland :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:01

Ik heb er vaker besteld, vooral van de Felix Buhler collectie :)
Prima webshop, kan je met gerust hart bestellen :j

Maten voor paard vallen normaal, de polo die ik besteld heb viel ook zoals hij hoort!

Sussie85

Berichten: 1528
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:03

Mijn ervaring is dat de kleding van Krämer wat groot valt. Kijk ook goed naar de maattabel bij het merk want maat L staat niet gelijk aan maat 40, maar aan 42/44. In mijn ervaring eerder 44 dan 42.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:03

Wat grappig dat ik dit topic tegenkom. Ik had namelijk dezelfde vragen..............Haha, ik heb gewoon besteld mijn pakket komt vanmiddag aan, als ik gepast heb kan ik mijn ervaring met je delen ;)

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:04

Het is een goede webshop, voor mijn verzorgshetlander viel het halster goed. :D

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:04

Sussie85 schreef:
Mijn ervaring is dat de kleding van Krämer wat groot valt. Kijk ook goed naar de maattabel bij het merk want maat L staat niet gelijk aan maat 40, maar aan 42/44. In mijn ervaring eerder 44 dan 42.


Lol ik ben erg benieuwd! Natuurlijk wel prettig :D ik heb alles namelijk wat ruim of extra ruim besteld :+

Getup

Berichten: 8276
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:06

Idd goed naar de maattabellen kijken. En mocht het daarvan afwijken ( dat ze groot of klein uitvallen), dan staat het er duidelijk bij. Verder is het een fijne en betrouwbare winkel, bestel er al jarenlang.

ittheclown

Berichten: 1749
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:18

Ook al vaker besteld bij kramer, onder anderen polo's en dekjes dekjes van felix buhler vallen erg groot mijn ijslander zwom er in haha maar voor e pony was hij perfect. Polo's heb ik normaal maat s/m en ij kramr voor de zekerheid gegaan voor M , van verschillende merken allemaal vallen ze ietsjes ruimer dan bv een hv polo M. Hopelijk heb je hier wat aan

Chi_Char1

Berichten: 42
Geregistreerd: 06-04-15

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 19:24

Allienda schreef:
Wat grappig dat ik dit topic tegenkom. Ik had namelijk dezelfde vragen..............Haha, ik heb gewoon besteld mijn pakket komt vanmiddag aan, als ik gepast heb kan ik mijn ervaring met je delen ;)


Heb je het pakket al binnen en gepast? Ik ben namelijk ook wel benieuwd :o

MiReRe
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 19:30

Ik bestel regelmatig bij Krämer, ze hebben een merk dat 'Fengur' heet, en zo heet mijn paard ook. Dus allemaal leuke betaalbare kleding met de naam van mijn paard er op, hoe leuk!
Prima webwinkel, snelle bezorging, maten van wat ik bestel vallen écht normaal, dus niet twee maten kleiner, zoals de meeste rijbroeken, maar echt je eigen maat. Kwaliteit is goed, prijs valt vaak mee. Ik ben erg tevreden over Krämer.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 19:34

Chi_Char1 schreef:
Allienda schreef:
Wat grappig dat ik dit topic tegenkom. Ik had namelijk dezelfde vragen..............Haha, ik heb gewoon besteld mijn pakket komt vanmiddag aan, als ik gepast heb kan ik mijn ervaring met je delen ;)


Heb je het pakket al binnen en gepast? Ik ben namelijk ook wel benieuwd :o


Ik heb het pakket binnen en heb gepast en ik moet zeggen dat de maten erg fijn vallen, alles zat aan de ruime kant!!
Normaal heb ik in truien en vesten L/XL beetje afhankelijk van de pasvorm. Alle vesten en bodywarmers in XL besteld, en vanmiddag alles gepast met een trui eronder en paste prima. Ik twijfel zelfs of het niet wat te ruim is.......... *\o/* *\o/*

Ik heb mooie rijbroeken gezien :+ :+ Ik denk dat ik die ook eens moet gaan bestellen, hahaha

Chi_Char1

Berichten: 42
Geregistreerd: 06-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 19:37

Allienda schreef:
Ik heb het pakket binnen en heb gepast en ik moet zeggen dat de maten erg fijn vallen, alles zat aan de ruime kant!!
Normaal heb ik in truien en vesten L/XL beetje afhankelijk van de pasvorm. Alle vesten en bodywarmers in XL besteld, en vanmiddag alles gepast met een trui eronder en paste prima. Ik twijfel zelfs of het niet wat te ruim is.......... *\o/* *\o/*

Ik heb mooie rijbroeken gezien :+ :+ Ik denk dat ik die ook eens moet gaan bestellen, hahaha


Heel fijn! *\o/*
Dan moet ik ook maar is wat gaan bestellen haha

missfalki
Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 19:41

MiReRe schreef:
Ik bestel regelmatig bij Krämer, ze hebben een merk dat 'Fengur' heet, en zo heet mijn paard ook. Dus allemaal leuke betaalbare kleding met de naam van mijn paard er op, hoe leuk!
Prima webwinkel, snelle bezorging, maten van wat ik bestel vallen écht normaal, dus niet twee maten kleiner, zoals de meeste rijbroeken, maar echt je eigen maat. Kwaliteit is goed, prijs valt vaak mee. Ik ben erg tevreden over Krämer.



Offtopic, heel benieuwd wat de naam Fengur voor betekenis heeft ... vanwege de IJslander spullen met Fengur erop ...

Zelf ook wel eens wat besteld bij Krämer en tevreden.

Groet Karin.

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-18 12:05

Dank jullie wel voor de antwoorden.
Dan gaat er zeker een bestselling die kant op. Heb namelijk nodig nieuwe shirts nodig.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:07

Ik heb daar mijn vorige winterjas vandaan. ik heb nog nooit zo'n warme winterjas gehad! Warmer dan mijn Spooks en Kingsland nu. kwaliteit was ook prima en levering ook!

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Krämer ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:37

goede ervaringen met deze shop, maten vallen normaal..

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:52

zidema schreef:
Ik ben benieuwd naar de antwoorden. Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar zou het graag doen. Ik zat al te denken aan een leuke roadtrip naar een van de superstores in Duitsland :)

Vlakbij Venlo zit er eentje, fijne en mooie winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel (nee, geen aandelen en ik werk er ook niet :P ). Vooral op het gebied van western zijn ze goed geoutilleerd.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:29

Topic bump :+

Ik heb hier al regelmatig wat besteld en ik vind dat ze superleuke artikelen hebben. Nu leek het me wel eens leuk om naar een daadwerkelijke megastore te gaan in Duitsland maar de dichtstbijzijnde is voor mij anderhalf uur rijden.. Iemand die mij kan vertellen of dit de moeite waard is of dat ik het beter bij online kan houden?

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:33

Ik heb er nu 3 keer wat besteld, winterschoenen en een western sidepull en westernteugels. De westernteugels waren van ongelijk leer, dus niet zoals verwacht. De schoenen vielen goed. De sidepull ook. Het Spaanse hoofdstel van vorige week valt me wat klein, alles moet op z'n grootst en met trensbit kan ik het niet gebruiken wegens te klein. Maar ik ga daar 'auf blanke kandare' mee rijden, of dubbelteugel aan een stangbit en dan kan het wel. Maar heeft dus niets over.
Maar dat zou je mogelijk ook hebben bij Divoza of EJ. Ook daar wel eens een niet passend hoofdstel gehad.
Of alles van de website in een winkel aanwezig is? Ik heb geen idee. Ben dus ook nog nooit in een Kramer winkel geweest.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:46

missfalki schreef:
Offtopic, heel benieuwd wat de naam Fengur voor betekenis heeft ... vanwege de IJslander spullen met Fengur erop ...

Het betekent zegen. Inderdaad toepasselijk voor onze paarden, ook als ze geen Fengur heten.

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:55

xVerax schreef:
Topic bump :+

Ik heb hier al regelmatig wat besteld en ik vind dat ze superleuke artikelen hebben. Nu leek het me wel eens leuk om naar een daadwerkelijke megastore te gaan in Duitsland maar de dichtstbijzijnde is voor mij anderhalf uur rijden.. Iemand die mij kan vertellen of dit de moeite waard is of dat ik het beter bij online kan houden?

Zeker weten! Voor mij is het ook ongeveer zo lang rijden en ga minstens 1x per jaar er heen :D gewoon lekker passen en veel mee nemen. Kom meestal wel met €200 aan spullen thuis *\o/*

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:01

1x daar geweest nu.
Inhoud van de webwinkel en de echte winkel komen wel ongeveer overeen.

Service was goed voor de eerste keer. Vriendin waarmee ik was komt er vaker en is enorm tevreden. Zij heeft in het verleden door grote inkopen daar ooit tot 10% korting op haar aankopen gehad. Nu was dit weggezakt maar als ik mijn aankopen op haar naam zette dan kregen we allebei wat korting op onze aankoop en kreeg zei in de toekomst ook weer korting op andere aankopen.

De winkel is prima maar niet meer wow dan de divoza.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:22

Ik zou goed opmeten, en 2 maten bestellen!
Ik had volgens de maattabel gemeten besteld, bleek nog maatje groter te zijn!
Vanwege mn borsten moest ik de 3XL nodig hebben, terwijl 2XL prima zit! :D

Ik kon het wel omruilen hoor, geen enkel probleem, alleen kost het je toch iedere keer 6.95 verzenden, dit was mij dus 4x overkomen. dus had zo bijna al 'n shirtje!
Voor de rest, prima kwaliteit, absoluut!
Qua retourneren, als ze het verwerkt hadden, volgende dag al geld op de rekening, erg netjes houden ze je op de hoogte via email!

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:46

__PrinCes schreef:
xVerax schreef:
Topic bump :+

Ik heb hier al regelmatig wat besteld en ik vind dat ze superleuke artikelen hebben. Nu leek het me wel eens leuk om naar een daadwerkelijke megastore te gaan in Duitsland maar de dichtstbijzijnde is voor mij anderhalf uur rijden.. Iemand die mij kan vertellen of dit de moeite waard is of dat ik het beter bij online kan houden?

Zeker weten! Voor mij is het ook ongeveer zo lang rijden en ga minstens 1x per jaar er heen :D gewoon lekker passen en veel mee nemen. Kom meestal wel met €200 aan spullen thuis *\o/*


Super bedankt! Ga gauw een kijkje nemen binnenkort!