Blauwe rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:04

Afbeelding
Afbeelding
Mijn lipica’s :o

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:38

ik volg even. na de zomer ga ik ook nieuwe laarzen bestellen, geen idee wat ik nu wil, enige eis is dat ik blauwe rijlaarzen wil. en heb altijd petrie gehad, ( petrie glasgow waren mn eersten, nu petrie athene)


maar twijfel tussen deniro, petrie en pioneer.

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:30

Ketaki schreef:
ik volg even. na de zomer ga ik ook nieuwe laarzen bestellen, geen idee wat ik nu wil, enige eis is dat ik blauwe rijlaarzen wil. en heb altijd petrie gehad, ( petrie glasgow waren mn eersten, nu petrie athene)


maar twijfel tussen deniro, petrie en pioneer.

Ik hoor de beste verhalen over deniro vind ze persoonlijk wel de mooiste maar zelf heb ik alleen petries gehad

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:21

_helga_ schreef:
Ketaki schreef:
ik volg even. na de zomer ga ik ook nieuwe laarzen bestellen, geen idee wat ik nu wil, enige eis is dat ik blauwe rijlaarzen wil. en heb altijd petrie gehad, ( petrie glasgow waren mn eersten, nu petrie athene)


maar twijfel tussen deniro, petrie en pioneer.

Ik hoor de beste verhalen over deniro vind ze persoonlijk wel de mooiste maar zelf heb ik alleen petries gehad

ik hoor ook veel positieve reacties over deniro, maar heb ze zelf nooit gehad, dus kan er weinig over zeggen.

mylittlejoy

Berichten: 3291
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:30

DeNiro's zijn heerlijke laarzen, alleen slijten sneller dan de Petries. Tenminste, mijn oude Petries. Ik heb vorige maand nieuwe besteld (na 12 jaar zijn ze toch wel echt op), maar ook dit niet de harde kachelpijpen die Petrie vroeger had (en dus zolang meegaan). Ik zou gewoon eens kijken bij een ruitersportzaak en het leer voelen.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:32

DeNiro zit heel fijn, maar is absoluut geen duurzame laars. Het is niet voor niks dat heel veel ruiters DeNiro als wedstrijd laarzen hebben en trainen met een ander merk.