simpele rijbroek gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

simpele rijbroek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 18:51

Volgens mij is het tegenwoordig onmogelijk om een gewone, simpele rijbroek zonder poespas en franjes te vinden. Géén siliconen, géén kunstleren zitvlak, een platgestikte naad zodat je het down under niet helemaal aan gort rijdt, al helemaal geen modelletje schaamhaar maar een gewone, simpele (zwarte) rijbroek. Is dat nou zo moeilijk? Ik heb er welgeteld één gevonden, een Easy Rider, helaas met die rare witte stiksels. Echt heel EJ afgezocht, maar echt hélemaal niets....

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!



dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Re: simpele rijbroek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 19:06

Hahaha, duur of goedkoop maakt me niet uit, als hij maar voldoet aan mijn wensen. Helaas een kast vol Pikeurs die daar liggen te verstoffen -O-

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!

dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Re: simpele rijbroek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 21:53

Ik vind die stofjes allemaal zo...eh...dun. Volgens mij zie je ieder deukje dat ik in mijn benen heb zitten. Dus een wat stevigere stof zoals Pikeur/Eurostar etc.

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!

dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 09:32


www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pinto_1 en 39 bezoekers