Wat ook als rijhandschoentjes te gebruiken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Izzy19

Berichten: 2131
Geregistreerd: 11-07-07
Woonplaats: Wingene (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:03

Handschoenen van Kingsland, die die lijken op werkhandschoenen. Je kan ze ongevoerd en gevoerd krijgen! Rijden superhandig, goeie antislip! Ook de gevoerde en je kan er ook je stalwerken mee uitvoeren! En het beste van al, ze zijn echt niet zo heel erg duur! Bij EJ in de aanbieding blijkbaar: https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 12503.html

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:14

Izzy19 schreef:
Handschoenen van Kingsland, die die lijken op werkhandschoenen. Je kan ze ongevoerd en gevoerd krijgen! Rijden superhandig, goeie antislip! Ook de gevoerde en je kan er ook je stalwerken mee uitvoeren! En het beste van al, ze zijn echt niet zo heel erg duur! Bij EJ in de aanbieding blijkbaar: https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 12503.html


Oeh die zien er goed uit! Met de naam van mijn stad :')

Izzy19

Berichten: 2131
Geregistreerd: 11-07-07
Woonplaats: Wingene (Belgiƫ)

Re: Wat ook als rijhandschoentjes te gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:27

Ik koop er geen andere meer! Superfijne handschoenen en die gevoerde zijn ideaal voor de winter!

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:31

CoonArt schreef:
Ugh, na LANG zoeken (wantjes gaan er alweer uit in de winkels blijkbaar...) eindelijk resultaat...

[ [url=m/Aa9v2M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beter iets dan niets toch?
Bristol

Bij mij zou niets beter zijn, heb gladde teugels :+

Leren werkhandschoenen zijn niet zo duur en gaan (zeker in de winter) wel, bij de EJ hebben ze ook eigen merk voor 15 euro de laatste keer dat ik er was en een stroeve ski of wandel handschoen kan vaak ook wel maar dat is soms even gokken en de vraag is of ze snel door slijten tussen je ringvinger en pink.

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Wat ook als rijhandschoentjes te gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:36

Hornbach heeft hele fijne handschoenen. Ook met anti slip. Online ook te bestellen

Sylver

Berichten: 213
Geregistreerd: 21-02-17

Re: Wat ook als rijhandschoentjes te gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:45

Decathlon! Goedkoop en met grip. Nu heb ik van Mondoni maar hiervoor altijd met decathlon gereden