[FOTO]Show je cap!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:54

Ik heb vorig jaar een blauwe Kask cap gekocht, even voor moeten sparen maar nog steeds super blij mee :) :)


Afbeelding


Afbeelding


Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:06

Vandaag is mijn OneK Defender Chamude binnen gekomen! Super blij mee :) Was al tijden op zoek naar een nieuwe 'thuis rij cap' ter vervanging van mijn GPA die na heel wat jaren trouwe dienst toch steeds minder lekker zat. Vond het lastig een nieuwe te vinden, wou liever geen verstelbare en heel veel caps die ik mooi vind (bijv. Charles Owen) staan mij niet omdat ik een klein hoofd heb. Maar deze cap voor een heel klein prijsje in Engeland besteld en hij zit super fijn :D


Afbeelding


Afbeelding

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:17

Elodie schreef:
Erg mooi! Mag ik vragen waar je hem hebt besteld in Engeland?


Ik heb hem bij The Spoilt Horse Company besteld, had mazzel, was flink afgeprijsd dus inclusief verzendkosten was ik nog geen 100 euro kwijt :')

Ze hebben hem bij veel Engelse webshops wel, net als de Charles Owen caps. Scheelt vaak best veel.. is het avondje Googelen wel waard :o

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:55

xLiez schreef:
Zo hier is lang niet gereageerd! Iemand ervaring met onek caps? Ik zoek ervaringen van mensen die ook een klein hoofd hebben.

Ik ben helaas op zoek naar een nieuwe cap, ik had een harry’s horse challenge met bruin en blauw. Nu is mijn draaiding lam na 1,5 jaar. Ik heb al een paar nieuwe caps gepast maar ik heb een klein hoofd (maat 52/53) en echt alles lijkt op een champignon :( . Iemand die een tip heeft? Wil geen 300 euro aan een cap uitgeven. Vind de onek caps erg mooi maar eigenlijk iets te prijzig. Met een kortingsactie zou het goedkoopste model wel kunnen. Ik heb bruin tuig.


Ik heb maat 54 en heb een One K cap, ben er echt super blij mee, hij zit echt heerlijk :)

Ik heb deze:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb hem overigens in Engeland besteld en was inclusief verzendkosten minder dan 100 euro kwijt. Dus als je weet welke je wilt hebben en in welke maat is het zeker de moeite waard om even wat Engelse webshops te bezoeken! Geldt ook voor bijvoorbeeld Charles Owen caps, scheelt heel veel in Engeland.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:27

Stoer!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pierus, YandexBot en 12 bezoekers