[FOTO]Show je cap!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laurievc

Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 11:36

Antares
Afbeelding

En GPA Speedair

Afbeelding


Laurievc

Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 07:50

Beebee schreef:
Mag ik eens wat vragen? Gewoon uit nieuwsgierigheid...
Waarom loopt iedereen zo weg met die KEP-caps? Ik vind nl dat bolle voorhoofd erg raar........ Vooral van de zijkant gezien.

Tja, persoonlijke smaak he. Ik ben er ook niet weg van, maar als andere mensen die cap graag hebben. Why not?

Laurievc

Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:10

boeflover schreef:
Ik rijd al een paar jaar niet meer maar vind toch die omschakeling die de laatste paar jaar heeft plaats gevonden fascinerend :)
Toen ik begon met rijden was ik een van de eerste met een EN-norm helm. Zon champignon waar iedereen je om uitlachte.
Nu is een cap een status symbool geworden, mensen met 4 caps!! Blijf het echt apart vinden dat mensen er meer als 1 hebben (immers sinds wanneer wordt een cap vies en heb je een wedstrijd cap nodig?) maar wel super goede zaak verder dat het lachen eraf is en veiligheid voorop gaat :)

Ik heb paarden op 2 verschillende stallen staan + 1 in de vrachtwagen zodat ik altijd een cap heb waar ik ook ben. En ja, ik heb ook een wedstrijd cap en een gewone :)

Laurievc

Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:05

Nessa schreef:
Wat als je valt met een cap van 600 euro?
Ik weet dat je bij sommige merken dan een nieuwe krijgt? Maar dat is niet bij allemaal.
Ik vervang mijn cap enkel als ik echt op mijn hoofd ben gevallen en dat is nog maar 1x voorgekomen. Bij Samshield kan je inderdaad cap laten nakijken en repareren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers