Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 18:03

Hoi, ik meld me hier ook even !

Na lang mee gelezen te hebben werden vrijdag ook mijn eerste Celeris laarzen aangemeten. Super blij dat er een pas/ aanmeet dag hier bij ons in de buurt was (België) en ik dus niet dat hele eind heb moeten rijden tot bij hun.

Dus nu wacht ik vol spanning (8 tot 10 weken, lijkt wel een eeuwigheid :D ) op mijn nieuwe laarzen.

Het is het polo model geworden in het Zwart Brushed. Met details leguana (dacht toch dat die print zo noemde) op de neus, boog en gespje bovenaan. Het net onder de boog een rij strass en het gespje is ook voorzien van Strass steenjes. Heel benieuwd naar het resultaat !!!


lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:05

Ik heb hier ook lipica's staan. Zijn de afgelopen 4 Jaar gemiddeld 2x per week gebruikt en zien er helaas niet meer zo mooi uit en duidelijke slijtage zichtbaar nu.. ook begint de rits te schuren tegen mijn enkel wat nogal pijnlijk is.. Op 22 november zijn mijn laarzen van Celeris aangemeten.. de showroom modellen zagen er super uit en duidelijk van beter kwaliteit dan Lipica.. ik kan niet wachten tot ik ze hier heb :D

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 18:15

Selina schreef:
Vandaag mijne binnengekregen. <3

[ [url=m/peaaCx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alleen zit ie echt super krap bij m’n voeten. Tenen passen er net in. Rekte dat bij jullie nog?

Kan ze alleen niet inrijden. Heb geen bijrijdpaard meer en nu dus dure laarzen :’)



super mooi !!! wanneer heb je ze besteld ?? Lang moeten wachten ??


lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:21

super mooi !!! wanneer heb je ze besteld ?? Lang moeten wachten ??[/quote]

Dank je. Tijdens horse event dus precies 16 weken.[/quote]

Tegen mij zeiden ze 7 tot 10 weken.. Dat zou wel heel snel zijn dan.. Ze ging proberen dat ik ze tegen de 16de februari (mijn verjaardag) bij mij zou hebben.. Heb ze laten aanmeten op 17 November.

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:05

17 november mijn laarzen laten aanmeten op een pasdag in België.
Op het formulier staat levertijd 7-10 wkn. Ze had er ook begeschreven dat ik 16 febr jarig ben en dan zou ik ze wel hebben hoor.. Nuja.. een paar of gevraagd of ze al iets wist.. Eerste x (begin januari) ging ze het navragen .. dus een week later vraag ik zelf wat ze bij Celeris zeiden.. (want na een dikke week verwachtte ik een reactie) Als antwoord kreeg ik dat er zoveel orders waren dat dit wel even kon duren omdat ze moeten nakijken in welke area ze zitten. Oke ik wacht af.. een week later nog steeds geen antwoord of reactie. In mijn ogen een kleine moeite om even te laten weten dat ze zelf nog niets. vorige week vraag ik dus nog eens of ze al een idee heeft wanneer ze er kunnen zijn. ik citeer: "Nog niet over jouw laarzen, maar ze zijn wel met de updates bezig door te geven, dus ik hoor het straks denk ik nog wel." Dit was op 5 februari.. sinds dien weer stilte.. ik ben donderdag jarig; vermoed dat ik ze dan niet ga hebbe.. ik vind het ook echt vervelend dat ze je gewoon totaal niet op de hoogte houden.. levertijden kloppen niet. begin precies ook spijt te krijgen dat ik niet voor deniro gegaan ben.

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:56

Phoeboe schreef:
Zijn er toevalig mensen met een recente ervaring? :D



Mijn recente ervaring:

17 november laten aanmeten.. al een keer of 4 gevraagd wanneer ik ze kan verwachten. Steeds krijg ik al reactie dat ze het gaat navragen.. verder geen reactie of dergelijke. Als ik dat vraag wat ze bij Celeris zeiden zegt ze dat ze nog niets gehoord heeft maar dat het niet lang meer kan duren. Zondag op Flanders Horse expo heb ik hun weer aangesproken. Zeggen ze ja ze zullen nu wel bijna klaar zijn. Er zijn dit weekend nog pakjes geleverd thuis wie weet zitten ze daar al tussen.. ondertussen weer vrijdag maar nog steeds niets gehoord..

Wachten wachten wachten is de boodschap. Engelen geduld moet je hebben blijkbaar.

Mijn oude laarzen komen van Lipica. Daar ging het een stuk sneller.. 19-10 laten aanmeten en 5-12 telefoon gekregen dat ze klaar waren..

Hopelijk zijn mijn nieuwe laarzen het wachten waard en passen ze ook direct. Geen zin in dat op en neer sturen van de laarzen en nog meer wachten..

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:16

Ik wacht nog steeds.. 17 november laten aanmeten. we zitten al bijna op 4 maanden wachten.. zondag wedstrijd zonder die mooie nieuwe laarzen. Ik begin het echt zat te worden. En heb al mega veel spijt dat ik niet voor een ander merk gegaan ben. Als ze na aankomst dan ook nog niet zouden passen ben ik er klaar mee denk ik..

Hoelang hebben jullie gemiddeld moeten wachten ?

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:11

Mijn net aangekomen. Links zit vrij goed, strak aan de voet maar ik vind hem te makkelijk dicht gaan aan de kuit. Rechts zit aan de voet weer strak maar bovenaan zo los dat mn halve hand er zo goed als bij kan..

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:11

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 15:00

lauraneyens schreef:
Phoeboe schreef:
Zijn er toevalig mensen met een recente ervaring? :D



Mijn recente ervaring:

17 november laten aanmeten.. al een keer of 4 gevraagd wanneer ik ze kan verwachten. Steeds krijg ik al reactie dat ze het gaat navragen.. verder geen reactie of dergelijke. Als ik dat vraag wat ze bij Celeris zeiden zegt ze dat ze nog niets gehoord heeft maar dat het niet lang meer kan duren. Zondag op Flanders Horse expo heb ik hun weer aangesproken. Zeggen ze ja ze zullen nu wel bijna klaar zijn. Er zijn dit weekend nog pakjes geleverd thuis wie weet zitten ze daar al tussen.. ondertussen weer vrijdag maar nog steeds niets gehoord..

Wachten wachten wachten is de boodschap. Engelen geduld moet je hebben blijkbaar.

Mijn oude laarzen komen van Lipica. Daar ging het een stuk sneller.. 19-10 laten aanmeten en 5-12 telefoon gekregen dat ze klaar waren..

Hopelijk zijn mijn nieuwe laarzen het wachten waard en passen ze ook direct. Geen zin in dat op en neer sturen van de laarzen en nog meer wachten..



Waar ik al beng voor was.. zoals eerder gezegd waren ze veeeeel te ruim. Bij de rechtse laars kreeg ik mijn hand er nog bij zo breed was de kuit. Heb de laarzen 14 dagen geleden terug gestuurd . Een weekje later vroeg ik of ze ze ontvangen hand.. Helaas tot op heden geen reactie..

wat een belaberde service is me dat..

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 15:00

lauraneyens schreef:
[ [url=m/XOWhtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Xf0Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/936zjt.jpg]Afbeelding[/url] ]



Zie berichtje hierboven....

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:24

ik heb enorm lang moeten wachten op mijn laarzen. Er werd amper gecomuniceerd, ik moest er zelf achter vragen en dan ging zij het zogezegd navragen, twee weken later vraag ik opnieuw of ze iets weet want ik had nog steeds geen respons van de vorige navraag,.. ens Bij aankomst waren ze dan veel te ruim. Terug gestuurd om smaller te laten maken, en dus weer een hele tijd zonder laarzen. voor de 2de keer dat ze thuis geleverd werden: te krap aan de laatste 2 cm (polo model) echt met geen stokken dicht te krijgen, dit terwijl ze aan de enkel nog steeds super los zitten (krijg er gemakkelijk 2 vingers bij). Heb ze dan zelf maar laten oprekken bij mijn schoenmaker, had geen zin om ze weeral op te sturen, wat een gedoe. betaal daar ook iedere x verzendkosten voor (ik woon in Belgie das zo een 10 euro per keer) Ik wacht tot op heden ook nog steeds op mijn spoorbeschermers die meebesteld waren bij het aanmeten.

Als ik kijken hoeveel energie ik in deze laarzen heb gestoken maw het navragen, geen antwoord krijgen dus opnieuw vragen, het terug sturen, het opnieuw wachten, naar mn eigen schoenmaker gaan en nu opnieuw moeten vragen achter de spoorbeschermers voor de 5de keer ofso.. nou volgende x kies ik voor een ander merk denk ik, echt in een winkel waar ik ze daar kan gaan passen als ze klaar zijn bv petrie, deniro, .. . De laarzen van Celeris zijn heel mooi en de kwaliteit oogt goed maar de passen in mijn ogen niet zoals het zou moeten en dat vindt ik super jammer.

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:06

Romanoff schreef:
Heb je nog wat gehoord Merr?

Mijn laarzen zitten nog steeds niet super fijn. Had gehoopt na paar maanden dat ze wel lekkerder zouden gaan zitten.
De pasvorm oogt wel goed, maar ze zitten gewoon niet lekker

Mn rechterhiel ligt standaard open na t rijden.
Ben altijd blij dat ik klaar ben met rijden.
Ze zijn bij mn rechterbeen wel iets te strak ingenomen waardoor ik echt geen mm erbij mag krijgen op mn kuit.
Nu had ze me wel spray mee gegeven die t leer dan wat rekt maar dat helpt voor geen sodemieter.

Ook mn linkerlaars lijkt alsof de bovenste laag los komt. Zitten vouwen in bij mn kuit. Ik heb mn laarzen altijd in spanners staan.

Voor mij echt een miskoop geweest.



Voor mij idem.. nooit meer..

Bij aankomst waren ze veel te groot aangemeten op mn benen. ik kreeg aan iedere kan mijn ganse hand nog bij id schacht gestoken. Ik mocht ze terug sturen. Toen ik ze daarna terug binnen kreeg waren zo veel te klein bovenaan maar onderaan nog steeds even breed. conclusie: bovenaan zo strak, onderaan super los waardoor ze echt na 1x dragen super lelijk ingezakt zijn en dikke plooien hebben.. Afschuwelijk lelijk en oncomfortabel.. Mijn spoorbeschermers die nagestuurd werden ook nooit ontvangen, zelfs op de vraag of ik zo ooit nog ga zien nooit een antwoord gekregen..

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 10:18

en toch... voor mij nooit meer, ik denk er zelfs aan om ze te koop te zetten. Paste dag 1 niet (Lees: veel te groot aan de kuit, ik kreeg mn volledige hand erbij in gestoken zonder te wringen of duwen zelfs) En na aanpassen zitten ze nog steeds niet netjes.. Bovenaan loeistrak en onderaan de enkel nog steeds super los.. Maw geen steun aan de enkel maar vooral lelijke inzak plooien omdat ze daar gewoon super los zitten. Ik heb ze nu een jaar en nog maar 2x gedragen. Wat heb ik spijt..

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 22:52

Simbaa schreef:
Waar hebben degene bij wie het “mis” is gegaan de laarzen aan laten meten? Ik wil graag naar hun filiaal in Zwartewaal. Iemand ervaring mee?


Door marije zelf op een aanmeet dag organiseerde hier in de regio.. Ik woon namelijk ik Belgie.
het stomme is dat je ze dus opgestuurd krijgt.. ik stuurde ik een bericht met een paar fotos en ja ze zei zelf ook dat ze te ruim waren en ik ze mocht terug sturen.. het grappige is toen ik wilde aangeven hoeveel ze ingenomen mochten worden was dat blijkbaar niet nodig.. mijn laarzen werden dus op het oog van mijn zelf gemaakte/van bovenaf getrokken gsm fotos smaller gemaakt .. nameten was niet nodig

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 23:01

Love_Rosie schreef:
Dus ondanks dat dit een hele aparte manier is van laarzen innemen zijn jullie hier wel mee akkoord gegaan om het zo te doen?


Ik stuurde haar dat ze binnen gebracht waren op het postkantoor. En ik stuurde dus dat ik het raar vond dat ze me niet vroeg naar de afmetingen en wilde deze dus graag doorgeven. Zij zei dat dit niet nodig was. Ze hadden genoeg aan de foto's die ik stuurde en dat dit altijd zo ging en altijd goed gaat.. Niet dus..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz en 47 bezoekers