Vloekende setjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 20:21

dit topic is niet alleen voor mijn 'propbleem' maar ook om het te hebben over hoe vloekend een setje kan zijn en wat jouw meest vloekende setje is :+

Omdat ik er soms nogal wat van kan :+
Magenta dekje, oranje polo, roze adidas jackie :j

Nu zit ik dus met een probleempje. Wij hebben op stal helaas niet allemaal dezelfde dekjes, het gaat van fel groen naar bruin. Nu weet je dus eigenlijk niet op welk dekje je 'rijd'.
Nu wil ik een oranje softshell jas kopen, en eventueel ook de oranje knhs polo. Maar wat als ik dan op een pony met het fel groene dekje zit? Ik kan niet altijd dekje wisselen omdat ponys nogal vaak voor/na ons lopen :+

En ik ben bang dat het zonde is om nog een 'nederland' polo te halen, al is deze de 'echte' en de ander is meer 'we proberen een echte nederlandse polo te maken' van equestrian society.

Zal ik nu er korting is toch de jas en de polo halen?
Ik wil namelijk wel gewoon lekker in mn jas kunnen lopen/rijden wanneer ik dat wil. Maar zou dat dan betkenen dat ik altijd een simpele bruine trui bij moet hebben moccht hetndekje vloeken? :D{

En vinden jullie dat manege ruiters zich hier druk om moeten/mogen maken? Want aan de ene kant denk ik; kan echt niet (en mijn instructrice grapt ook altijd als ik weer eens vloek met mn oranje polo).
Maar aan de andere kant; mag een manegeruiter dan alleen in basiskleuren rijden? Want ze weten nooit op wie ze zitten?

Wat vinden jullie ervan?

(En moet ik die jas en polo kopen? :+ )
Laatst bijgewerkt door Trui op 03-01-18 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Een koude trui, is geen goede trui.


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 20:24

Sjolvir schreef:
Ehhhh, gewoon rijden, het is paardrijden, geen modewedstrijd of koop neutrale kleur dan is het altijd goed. (Zwart of zo)


Ik dacht dus anders aan de kwpn jas, maar die is nu dus het dubbele dus dat gaat niet door :+

Een koude trui, is geen goede trui.


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 20:28

Kuggur schreef:
Ik snap nauwelijks iets van je verhaal...Je vind dat je in een oranje polo niet op een groen dekje kan rijden?
Dat is serieus je probleem dat je aan bokt voorlegt?


Ook gewoon om het te hebben over 'vloekende setjes' :D

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 20:28

shetsbymy schreef:
het kan zijn dat ze zich er onzeker bij voeld? dan is het toch fijn om de mening van andere mensen te horen?


Dankjewel voor het goede verwoorden :)

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 20:34

Jaa ik had het met leasepaard ook niet echt, maar rij nog niet zolang op deze manege en kan het met mijn les heel goed vinden maar met derest ben ik erg voorzichtig.

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 20:36

Ja haha daar gaat het ook niet om natuurlijk, wel leuke reactie, had ik niet zien aankomen haha.

Maar goed zoals ik al zei. Dit is ook een beetje om te praten over vloekende setjes en je vloekende setjes te tonen :)

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 20:15

Hmm ja was nu 50 eu. Ik zal hem ook alleen 1x per week dragen if misschien 1 week per maand 2 keer per week.

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 20:25

Iejoorr schreef:
Trui schreef:
Hmm ja was nu 50 eu. Ik zal hem ook alleen 1x per week dragen if misschien 1 week per maand 2 keer per week.

Haha zelf weten natuurlijk, maar ik draag m daardoor bijna niet meer. Want hij ziet er heel verkreukeld uit. Zou dan eerder voor de polo of jas gaan :j


De bomber? Toch wel? Is de softshell dan meet een zomerjas?

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 20:40

Dat is die van 2014 neem ik aan? Die is wat vager oranje. Ik kijk nog even voor een jasje. Zou ik moeten kijken bij winterjassen? Want daar staan ook softshells bij maar ik hoef geen 'buitenste laagje' jas. Ik zou de softshell in de winter als mn trui aan doen. Is dat ongeveer goed?

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 08:47

Iejoorr schreef:
Trui schreef:
Dat is die van 2014 neem ik aan? Die is wat vager oranje. Ik kijk nog even voor een jasje. Zou ik moeten kijken bij winterjassen? Want daar staan ook softshells bij maar ik hoef geen 'buitenste laagje' jas. Ik zou de softshell in de winter als mn trui aan doen. Is dat ongeveer goed?

Ja, ze zetten bij Divoza wel leuk 2017 neer, maar ze verkopen gewoon nog die van 2014 hoor :') Die van 2017 is de achterkant namelijk ook anders van, en dat heeft deze niet :=

Ja als trui/vest onder een jas is hij prima :j


Jaa maar omdat de kleur dus anders was dacht ik al dat het de 2014 was. Ik vind de 2014 ses niet mooi aangezien er ook ‘equestrian team’ opstaat maar dat ik daar natuurlijk niet in zit.

Edit: palet is onderweg en als het niet bevalt stuur ik gewoon weer terug :)

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 15:11

Ja ben ook bang dat mensen me niet gaan mogen etc. Ja mag eigen dekje maar vaak rijd de pony erna/ervoor

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 18:29

Inmiddels binnen. Veel mensen zeggen dat je geld betaald om te sponsoren voor Rabobank als je me snapt, maar er staat geen Rabobank op. Meer mensen hadden hier ‘last’ van maar ik ga geen klacht indienen. Vind het wel fijn. En ook het feit dat er op de 2017 jas geen ‘equestrian tem the netherlands’ staat maar gewoon ‘netherlands’ dus is het niet onlogisch als ik niet in het team zit.
Op de foto was de polo (alleen 2014 beschikbaar) valer dan de jas. Maar in het echt is de polo bijna dezelfde kleur en is het jasje ietwat valer. Doordat de polo wel 2014 is staat daar wel Rabobank en ‘equestrian team’ op. Maar ik heb daar tot(en met) de lente toch iets overheen. En het staat Oo de achterkant.

Ik heb geen spijt. Ja het is oranje. Maar wel een warme kleur oranje dus niet heel ‘koud’ / fel. Dus het zal bij meer kleuren passen. :)

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 19:53

Sorry voor dubbelpost. Kan niet meer wijzigen. Ben er nu dus achtergekomen dat de polo die ik heb omtvangen, helemaal niet te koop was op de site. Ik heb dus de polo besteld met 'netherlands' erop en zonder 'equestrian team'. Hierover een mailtje gestuurd. Dus wat ik zei over de kleur kan nog veranderen als de goede polo toch valer blijkt.

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 22:25

Hier dus niet helaas. Had makkelijk geweest. Je mag wel dekje wisselen maar zoals ik al zei rijden pony’s er vaak na of voor

Een koude trui, is geen goede trui.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda en 15 bezoekers