Welke waxjas?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 12:42

xxmiss schreef:
Ik zie dat jij in Zwolle woont, niet bepaald in de buurt dus.
Maar wel lief dat je het aanbood! :o

Ik zal als ik hem heb wel even goeie foto’s maken voor je :)

xxmiss
Berichten: 48
Geregistreerd: 29-12-17

Re: Welke waxjas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 12:44

Leuk, ben heel benieuwd! :D

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Welke waxjas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 15:22

Die van bol.com is iets minder enorm dan die andere, maar nog steeds veel te groot. En ik denk ook dat het niet echt mogelijk is om het te vermaken. Ik heb dat een keer eerder laten doen, maar dat was niet perse een succes. Die was weer te strak bij de heupen en met de knoopsluitingen spong hij dus steeds open.
Mega irritant, ze zijn er gewoon niet in mijn maat onder de 300 euro....

butengeweun

Berichten: 3652
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Welke waxjas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 15:39

Ik heb een drizabone nu denk ik al 8 jaar en die is wel groot maar niet extreem. heb zelf maat 32. Hij is wel ruim maar extra truien ect voor de winter is dat fijn. hij is ook super wind en regen dicht, en nog een voordeel hij heeft geen waxgeur. Ze kosten even wat maar dan heb je ook een jas die lang meegaat

Afbeelding

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:38

Heb je al eens bij het merk scippis gekeken?

Ik heb een lange oilskin jas. Is maar enkele keren gebruikt op buitenrit. Zijn op zich fijne jassen. Ik ben alleen niet iemand die in de stromende regen gaat rijden.

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:21

MISTRAL94 schreef:
Heb je al eens bij het merk scippis gekeken?

Ik heb een lange oilskin jas. Is maar enkele keren gebruikt op buitenrit. Zijn op zich fijne jassen. Ik ben alleen niet iemand die in de stromende regen gaat rijden.

Ik had er eentje van skippis, maar echt veeeeeeel te groot helaas

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:41

eilleen333 schreef:
Die van bol.com is iets minder enorm dan die andere, maar nog steeds veel te groot. En ik denk ook dat het niet echt mogelijk is om het te vermaken. Ik heb dat een keer eerder laten doen, maar dat was niet perse een succes. Die was weer te strak bij de heupen en met de knoopsluitingen spong hij dus steeds open.
Mega irritant, ze zijn er gewoon niet in mijn maat onder de 300 euro....


Hoeveel is hij dan te ruim, want ik ben momenteel ook aan het kijken voor zo'n jas.

Kan ik er nog alleen een dikke trui/ fleece jasje er onder doen of kunnen er meer laagjes onder?

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:51

Black_Moon schreef:
eilleen333 schreef:
Die van bol.com is iets minder enorm dan die andere, maar nog steeds veel te groot. En ik denk ook dat het niet echt mogelijk is om het te vermaken. Ik heb dat een keer eerder laten doen, maar dat was niet perse een succes. Die was weer te strak bij de heupen en met de knoopsluitingen spong hij dus steeds open.
Mega irritant, ze zijn er gewoon niet in mijn maat onder de 300 euro....


Hoeveel is hij dan te ruim, want ik ben momenteel ook aan het kijken voor zo'n jas.

Kan ik er nog alleen een dikke trui/ fleece jasje er onder doen of kunnen er meer laagjes onder?


Mijn eigen jas is onder de oksels 45 cm. En dat is mijn winterjas waar ik altijd een dik vest onder heb. De waxjas is oo dat punt 63cm. Dus rondom heb ik 36 cm over. Dan kan ik er bijna twee keer in ;)

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:14

eilleen333 schreef:
Black_Moon schreef:

Hoeveel is hij dan te ruim, want ik ben momenteel ook aan het kijken voor zo'n jas.

Kan ik er nog alleen een dikke trui/ fleece jasje er onder doen of kunnen er meer laagjes onder?


Mijn eigen jas is onder de oksels 45 cm. En dat is mijn winterjas waar ik altijd een dik vest onder heb. De waxjas is oo dat punt 63cm. Dus rondom heb ik 36 cm over. Dan kan ik er bijna twee keer in ;)


Met die maten is dat de afstand van je oksels tot aan de overgang mouw/jas of hoe moet ik dit zien?

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:56


Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Re: Welke waxjas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:24

ahh op die fiets