kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:32

Wauw die ziet er niet best uit :n
Ben erg benieuwd welke shop dit is inderdaad, zeker omdat er zoveel mensen zijn die kennelijk dezelfde ervaring hebben. Ik bestel eigenlijk al mijn paardenzooi online, zou dan toch graag weten om welke webshop dit gaat!

zorro

Berichten: 8761
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-17 16:34

Ik heb net de eigenaar van de winkel aan de lijn gehad. Goed gesprek hoor.

De kep komt wel echt bij kep vandaan. Ik geloof dat wel, het bandje en dat driehoekje voorop ziet er echt uit. Plus dat ik niet zou weten waar je een chinees product weg moet toveren.

Dat hij niet goed is afgewerkt waren ze helemaal met mij eens. Er werd verteld dat ze een overeenkomst hebben met kep dat de keps die zij standaard op voorraad hebben in de winkel een levertijd hebben van 2 weken. Customs hebben de levertijd die kep op dat moment hanteert.

Die twee weken levertijd gaat al een tijd niet goed en de standaard levertijd is ook lang. Hier is de eigenaar wel mee bezig.

Nou heeft de winkel het voordeel dat wij zelf 2 eigen bedrijven hebben, waarbij we voor 1 maatwerk producten uit Italië bestellen. Ik weet hoe het is om met een italiaans bedrijf samen te werken, en ik weet dat levertijden wat lastig zijn daar. Dus dat is wel hun geluk zeg maar.

Ik heb mijn mail en bel verhaal uitgelegd, en heb ook verteld over de stromen pb's die (nog steeds) bij mij binnenkomen. Als ondernemer naar ondernemer ook eerlijk gezegd dat echt niet kan.

Teveel klachten, vooral over onbeantwoorde mails en telefoontjes die niet gepleegd worden maar wel beloofd waren. Eigenaar gaf aan al flink boos te zijn geworden over de hele kwestie naar het personeel toe, en er actief mee aan de slag te willen om dit te veranderen.

Ik hoop het! Het bedrijf heeft mooie producten, maar werkt zichzelf erg tegen nu.

Voor nu de afspraak dat ik deze cap gebruik tot er een nieuwe is. Ze gaan een nieuwe voor me bestellen, als die er is stuur ik deze terug.

Ik krijg het mailadres van de eigenaar, met de vraag of ik die door wil sturen naar iedereen die klachten heeft over lopende bestellingen, zodat hij zelf actie kan gaan ondernemen.

Verder houdt hij mij op de hoogte. Ik ben benieuwd. Ik ga lekker rijden met mijn roze-witte cap. Ik ga hem ook gewoon goed gebruiken, zo kunnen we eens testen of de verf echt afgeeft en hoe alles zich houdt. En als de nieuwe cap er is, vergelijken en terug sturen.

Nogmaals, ik ben heel benieuwd. Vind dit voor nu een goede oplossing, en ik ga nu wachten hoe lang het gaat duren en wat ik krijg. Ik hou jullie op de hoogte, ook hoe de cap zich houdt tijdens gebruik.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:45

Goed opgelost en fijn dat hij er begaan mee is. Hopen dat het woord waargemaakt wordt. Heb je het ergens op contract?

LoveBodin

Berichten: 4354
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:48

Fijne oplossing!
Zorg wel idd even dat het op papier gezet wordt, dat is altijd fijner.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:57

_Dracarys schreef:
Wauw wat erg! Ik heb tot nu toe alleen maar slechte dingen over KEP gelezen. Zelfs dat je er niet eens mee in de regen kan rijden gezien de "verf" dan los laat. En dat voor dat geld :x



Hier heb ik echt nog nooit van gehoord.. :')

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:12

Harvey1 schreef:
_Dracarys schreef:
Wauw wat erg! Ik heb tot nu toe alleen maar slechte dingen over KEP gelezen. Zelfs dat je er niet eens mee in de regen kan rijden gezien de "verf" dan los laat. En dat voor dat geld :x



Hier heb ik echt nog nooit van gehoord.. :')

Ik ook niet en ik rij veeeeeel in de regen met Mn Kep.

zorro

Berichten: 8761
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-17 17:24

Ja ik heb gelijk een mail gehad waar de afspraken in staan. Verder ga ik vanavond even alle pb's beantwoorden, en dus de mensen die ook klachten hebben een mailadres doorgeven waar ze direct in contact kunnen komen met de eigenaar. Zal er wel even zoet mee zijn, maar ik hoop dat de klachten van die bokkers dan opgelost worden.

We wachten af! En idd, ik heb ook nog nooit gehoord dat de verf af zal laten, maar via pb meerdere verhalen van gelezen vandaag. Ik ga het testen :+

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:24

Dan mogen we ons gaan afvragen wat er in die regenbui zit verwerkt.. Lijkt mij heel sterk dat de verf loslaat door water.

Anoniem

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:32

Ik denk dat de eigenaar beter zichzelf kan melden hier om zn mailadres door te geven. Dat is niet jou taak, en zo houd hij/ zij de lijntjes kort. Tevens ook prettig voor iedereen om te zien dat zo’n winkel serieus met klachten om gaat, en niet alleen achter de schermen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:39

Wat fijn dat er nu een goede oplossing lijkt te komen :j

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:08

Fijn dat er een oplossing lijkt te komen.
Over het loslaten van de verf heb ik in mijn omgeving ook al een drietal personen gehoord.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:41

Die KEP kan echt niet.. zou dat inderdaad zeker niet accepteren!! Hopelijk kan het allemaal goed geregeld worden.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 07:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verwijderde quote verwijderd + deel reactie op basis van speculatie over het bedrijf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:48

Over de afgebroken stukjes piepschuim/naden die niet evenredig op elkaar zitten aan de onderkant: dit heb ik bij al mijn 3 Kep's. Dus dat is standaard zo naar mijn idee. Al is het eigenlijk bizar voor het geld dat je ervoor betaald :o Maargoed andere caps vind ik helemaal niks...

Fijn dat het opgelost is. En uit ervaring weet ik dat KEP zelf helemaal niet reageert op mails/klachten. Dus prima oplossing zo!

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 19:01

romyamb schreef:
Women2 schreef:
Ik zat met H...S.... in het hoofd

ook echt het eerste wat bij mij op kwam

Bij mij ook, wat een drama was dat zeg. Bestelling pas 1.5 maand later, slechte reactie op mails en bellen. Het was ook nog eens een kado, dus was er helemaal klaar mee.

Anando82
Berichten: 4
Geregistreerd: 04-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 19:29

Beste, ik heb de fotos bekeken en als je deze vergelijkt met de foto s die bijv op de Instagram staan van KEP italia dan is dit een totaal andere afwerking. En ik kan mij ook niet voorstellen dat KEP zo zijn product aflevert. En de winkel moet dit echt oplossen. Ik denk dat je een beetje door deze winkel in de maling wordt genomen. En ik vind het in zijn geheel niet terecht dat nu KEP italia in dit hele gebeuren wordt meegetrokken.

Eerst met de betreffende winkel afhandelen.

Ik heb zelf 2 KEP helmen incl python en ik ben er super tevreden over. Zag net iets over dat je er niet mee jn de regen kan rijden. Maar ik heb de mijne nu 5 jaar en hij doet het prima ook in de regen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 20:01

Shanna schreef:
Ik denk dat de eigenaar beter zichzelf kan melden hier om zn mailadres door te geven. Dat is niet jou taak, en zo houd hij/ zij de lijntjes kort. Tevens ook prettig voor iedereen om te zien dat zo’n winkel serieus met klachten om gaat, en niet alleen achter de schermen.


Exact dit.
Lekker makkelijk opgelost.. 'geef jij maar even het mailadres door'. Je bent toch niet in dienst van de betreffende webwinkel... Gekkenwerk..

En ik blijf erbij; een webwinkel kan ook gewoon backorders uitzetten en/of levertijden tijdig (!!) aanpassen en zélf communiceren per mail, uit eigen initiatief. Al moet het uit timboektoe komen, je houdt toch ook contact met je leveranciers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:29

Ik zou dit echt niet pikken. Terug sturen die kep binnen de 14 dagen na ontvangst en ergens een andere kopen. Je hebt een ondeugdelijk product gekregen en de webshop blinkt ook niet echt uit in klantenservice.
Ik zou er al lang klaar mee zijn want deze webwinkel lijkt niet echt betrouwbaar.
In de link kun je zien dat je deze kep terug kan sturen. Je staat volledig in je recht.
En een reden hoef je niet eens op te geven. https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:01

Kep is een familiebedrijf die een naam hoog te houden heeft. Alles wat zij afleveren is handwerk.

Mag ik een foto zien van de keurmerken aan de binnenkant?

zorro

Berichten: 8761
Geregistreerd: 19-02-05

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-17 22:34

Zal ik wel even maken. Aan de binnenkant kan je ook goed zien dat hij even snel gespoten is. Daar dekt de verf ook niet overal.

zorro

Berichten: 8761
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-17 23:09

Mijn batterij is leeg dus zonder flits. Stickertjes zitten er wel in. Op een zie ik ook 11/2017 staan, wat in zou houden dat ze hem met extra snelheid hebben gemaakt..


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik ontdek.. dat driehoekje voorop, witte glimmende plek er in, bubbeltjes piepschuim..


Afbeelding

Afbeelding


Ik vraag me af of zo'n laagje piepschuim nou echt zo veilig is dat het je hoofd beschermd. Want echt, meer als piepschuim met een plastic laagje er over is het niet. Ik weet ook niet wat ik anders verwacht had hoor.. mijn samshield lijkt gewoon van iets anders dan piepschuim gemaakt te zijn :')

MariekeS_

Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:17

Voor zover ik weet bestaan de meeste caps uit (een soort) piepschuim. Dat vangt juist goed een klap op.

Edit: motorhelmen ook trouwens, en die vangen nog wel hardere klappen op
Laatst bijgewerkt door MariekeS_ op 18-12-17 23:21, in het totaal 2 keer bewerkt

lovelucydan

Berichten: 2066
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:18

Die kep is gewoon slecht overgespoten.......

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:18

In de sticker staat dat het een crème cap is, geen roze dus...

MariekeS_

Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:20

Quir schreef:
In de sticker staat dat het een crème cap is, geen roze dus...


Dat staat nergens toch?
'Cromo' is het type

Anoniem

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:24