kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:21

Harvey1 schreef:
http://hypostore.com/kep-cromo-jockey-pink.html Gaat het om deze KEP? Heb het idee dat je het hier ook wel een beetje ziet op de foto's. En komt de kleur niet overeen met deze foto's?

Hier is de buitenkant van het rooster zilver, bij TS zwart. Lijkt me dus niet precies dezelfde?


antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:22

Ik heb geen ervaring met KEP maar deze ziet er wel erg goedkoop uit... Ik zou ook haast denken dat het een nepper is...

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

grizzlybear

Berichten: 360
Geregistreerd: 28-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:24

Oei vervelend zeg! Ik heb zelf geen cap van Kep Italia, maar een vriendin wel. Ik vind ze echt zo mooi en voor zover ik weet zijn ze altijd goed afgewerkt.. Lijkt idd meer een namaak ofzo?
Ik zou idd een mail naar KEP sturen met de link van de webshop, screenshots van de mails etc.

djinnie

Berichten: 2794
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:24

Op die foto die hier gepost wordt van een soortgelijke Kep, zie ik juist die witte randjes helemaal niet. Ik vind bij de Kep van TS vooral de randjes waar de bandjes doorheen gaan, zo bizar. Daar zie je echt veel wit! Kan niet kloppen, zeker niet voor zo'n enorm duur product.

Ik ben benieuwd naar de reactie van de webshop en Kep zelf.

De tijd heelt niet alle wonden...
Mama 1956-2014 & Papa 1952-2017

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:28

vevina schreef:
Harvey1 schreef:
http://hypostore.com/kep-cromo-jockey-pink.html Gaat het om deze KEP? Heb het idee dat je het hier ook wel een beetje ziet op de foto's. En komt de kleur niet overeen met deze foto's?

Hier is de buitenkant van het rooster zilver, bij TS zwart. Lijkt me dus niet precies dezelfde?


Het is volgensmij wel de zelfde, door de flits lijkt het zilveren donkerder.

Anoniem

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:31

Wat een bullshit excuus dat ze in de webstore geen voorraad aan of uit kunnen zetten. Dat is heel simpel; je zet de voorraad op 0 en zet de mogelijkheid tot backorders uit.

Ziet er inderdaas 'even snel zelf gespoten' uit. Zeker niet mee akkoord gaan.


xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:34

Heb ff goed gekeken bij de mijne en ik heb dat niet.. Wat een waardeloze service zeg. Ik zou mijn geld terug willen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:40

Je mag een product zonder opgaaf van reden retourneren en eisen om het geld terug. Dat is het consumentenrecht wat je hebt. De webshop waarmee je een koopovereenkomst hebt stuur je tenslotte een ondeugdelijk product. Wat ik zou doen, gewoon retourneren en je geld terug eisen en elders kopen...

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:47

Is toch binnen 14 dagen terug sturen?
Nou ja super banketstaaf dat je dit krijgt voor je geld. Helaas gaan dingen wel vaker fout met bestellen van speciale dingen. Ik ben door schade en schande wijzer geworden en ben best bereid om duurdere en exclusieve dingen te kopen maar bestel niet. Is het in de winkel en kan ik het product zo meenemen? Graag. Is het er niet dan maar niet speciaal.
Ik heb deze hoofdpijn al te vaak gehad.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Tazzey
Berichten: 9501
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:49

Als het product speciaal voor TS besteld is geldt die 14-dagen regel niet. De cap is zéér amateuristisch gespoten en ik twijfel sterk of het een echte Kep is. Overigens hoef je van Kep zelf ook geen wereldservice te verwachten.

_Lina

Berichten: 392
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Lokeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:50

Wat naar dit! Ziet er inderdaad naar uit dat hij fake is...

Leentje, Molly & Poppy <3

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-17 12:52

Inhoudelijk reageer ik later even op jullie reacties. Ik heb enorm veel pb's gehad sinds dit topic online staat. Vooral van bokkers die gelijk weten om welke webshop het gaat, vooral het niet reageren schijnt heel normaal te zijn.. en dan niet 2 of 3 bokkers, maar 10+!!

Ook 2 pb's van de winkel zelf. De slechte communicatie komt ze niet bekend voor en ze denken dat ik een verkeerd emailadres heb gebruikt. Lijkt me niet logisch want ik heb beantwoord en in zo'n reactieprogramma'tje van de webshop gereageerd. Op de klacht over de cap gaan ze niet in.

Mijn email van gister bleek nog in concepten te staan, de foto's willen niet mee. Nieuwe mail gestuurd zonder foto's. Die hebben ze hier ook al gezien. Dus ik ben heel benieuwd of en wat voor oplossing er komt. Ik hou jullie op de hoogte.

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:53

Als ik TS was zou ik m'n geld terug vragen en het product retourneren, product voldoet simpelweg niet. Het beste zou zijn om gewoon naar de winkel te gaan er mee en face to face die mensen aan te spreken, dan moeten ze je wel te woord staan en heb je direct je geld terug.

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:55

In/bij de cap zit als het goed is een label waarop staat dat hij is goedgekeurd op de veiligheidseisen. Staat hierop ook niet de maat en kleur van de cap? Dan kun je wellicht zien of hij eerst wit/creme was. ;)

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:19

Ik volg even mee... sta op het punt zelf een kep te kopen...

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:22

Ik wil er zelf ook een kopen, maar wil er wel zeker van zijn dat ik niet de zelfde site pak dus -O- Kan iemand mij pben welke het is?

Korter.

snorkel1986

Berichten: 3006
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:30

Ik zou ze wel de foto.'s mailen fijn dat ze ze hier gezien hebben maar dan is hun dossier ook compleet...

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:32

Tazzey schreef:
Als het product speciaal voor TS besteld is geldt die 14-dagen regel niet. De cap is zéér amateuristisch gespoten en ik twijfel sterk of het een echte Kep is. Overigens hoef je van Kep zelf ook geen wereldservice te verwachten.


Maar TO bestelde de cap terwijl hij 'op voorraad stond'. Later is natuurlijk pas gebleken dat dit niet zo was, dus wellicht verandert dat de zaak. Lastige toestand in elk geval.

Op een paardenrug hoog boven de grond
Voel ik mij pas echt gezond
Ondersteund door vier gezonde benen en een sterke rug
Heb ik telkens voor even die van mij terug!


L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:34

Sheehan schreef:
Ik wil er zelf ook een kopen, maar wil er wel zeker van zijn dat ik niet de zelfde site pak dus -O- Kan iemand mij pben welke het is?


Voor mij hetzelfde!

x_Quinta_x
Berichten: 1370
Geregistreerd: 29-09-08
Woonplaats: Limburg

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:03

Foei seg, dat trekt nergens op. Over welke webshop gaat het hier aub?

Aangeboden: bijverdienste met een parttime/fulltime inkomen
Word betaald om op social media te zitten.
Ask me how!

Women2
Berichten: 443
Geregistreerd: 07-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:04

Ben wel heel benieuwd om welke webshop het gaat... Ik denk dat ik namelijk dezelfde winkel om handen heb, maar dan om een deken. Zou er ook een cap bestellen, maar dat ga ik maar even niet doen geloof ik.

Die cap is echt niet okay!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:06

zorro schreef:
Ook 2 pb's van de winkel zelf. De slechte communicatie komt ze niet bekend voor en ze denken dat ik een verkeerd emailadres heb gebruikt. Lijkt me niet logisch want ik heb beantwoord en in zo'n reactieprogramma'tje van de webshop gereageerd. Op de klacht over de cap gaan ze niet in.

Dat is de no1 smoes van online winkels, verkeerde email adres
no2: internet problemen/virus/computer problemen/onderhoud webserver (deze is ook zeer populair)

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

GWR
Berichten: 801
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Achterhoek

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:10

Dat piepschuimige op foto 4 heb ik ook gezien, is bij heel veel Kep's want daar heb ik me in diverse winkels al over verbaasd. Maar die kleur/spuitwerk en pluizen in de verf etc is echt heel erg slordig! Ik zou het niet accepteren!

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:14

Mag ik een pb met de naam?

renate5
Berichten: 1417
Geregistreerd: 21-10-06
Woonplaats: Emmen

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:22

Oei dit is echt lelijk afgeleverd zeg. Misschien toch eens kijken naar een Samshield of Kask cap? Die lijken mij een stuk fijner afgewerkt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers