[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Carlijn_09

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-04-16
Woonplaats: Dichtbij ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:45

Afbeelding

Niet super goede foto maar dit zijn mij Petrie Melbournes _/-\o_

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand


Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-17 19:02

Die lijken je als gegoten te zitten!

Ik heb de kinderen weg moeten doen omdat de hond er allergisch voor is.

Carlijn_09

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-04-16
Woonplaats: Dichtbij ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:10

Willemina_L schreef:
Die lijken je als gegoten te zitten!


Klopt! :D Inlopen was pijnlijk maar nu kan ik niet meer zonder <3 Niet eens maatwerk *\o/*

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 21:15

Carlijn_09 schreef:
Willemina_L schreef:
Die lijken je als gegoten te zitten!


Klopt! :D Inlopen was pijnlijk maar nu kan ik niet meer zonder <3 Niet eens maatwerk *\o/*


hier ook melbournes maar kon er meteen prima mee rijden en lopen, inlopen hoefde niet eens in tegenstelling tot mijn oude petries die na 3 jaar nog stug en pijnlijk waren.
Super laarzen en ook hier geen maatwerk met smalle kuit

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 21:33

Ik heb ook dat model petries, inlopen had ik echt blaren tot bloedens toe. Na 1,5 jaar zijn ze nog steeds stug en ermee lopen ziet er niet uit :+ . Ze zijn ook te wijd geworden doordat ik veel gewicht ben verloren door stoppen met medicatie dus t wordt echt tijd voor andere laarzen :))

[o]

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:03

Djeradalover schreef:
Ik heb ook dat model petries, inlopen had ik echt blaren tot bloedens toe. Na 1,5 jaar zijn ze nog steeds stug en ermee lopen ziet er niet uit :+ . Ze zijn ook te wijd geworden doordat ik veel gewicht ben verloren door stoppen met medicatie dus t wordt echt tijd voor andere laarzen :))


oh echt zoveel last van gehad? Ik kon er echt direct mee wegrijden zonder problemen, gek dan he?! dat dat bij iedereen weer anders is.
Me jodhpurs heb ik wel echt een week moeten inlopen met blaren, maar die zijn van Covaillero en niet van Petrie :P

Me oude Petries (zonder rits, aldus kachellpijpen) hebben wel 3 jaar lang echt zeer gedaan en vandaar ook nieuwe gekocht, zaten gewoon niet goed

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl

Higoma145

Berichten: 2829
Geregistreerd: 08-12-10

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:56

Oehh dat ik dit topic nooit eerder heb gevonden :):)
Wat zie ik een boel onwijs gave laarzen!

Toevallig heb ik net 2 paar de Niro laarzen besteld! Een paar zwart lak voor de wedstrijden en een paar blauwe laarzen voor training!
Helaas komen ze pas half januari binnen dus ik moet nog lang wachten maar kan ik ondertussen genieten van alle mooie laarzen die hier langskomen <3

Lord Gossa's Charm B+11 L1+12 L2+12 M1+10 M2+11 Z1+10 Z2+7 <3
Lady Hillie's Melody B+10 L1+12 M1+2 <3
Jade <3
Jildou <3

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:38

@vera_pino en @Carlijn_09 die zijn allebei echt prachtig!


DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:52

vera_pino schreef:
Mijn nieuwe pareltjes <3

[ [url=m/5iqTpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Heel erg mooi

~Riding is the best solution to any problem~

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:47

Gister mijn nieuwe laarzen opgehaald <3


Afbeelding

    ☆♡☆PRE Don Damaro☆♡☆
    ☆Z2+10 • Z1+18 • M2+12 • M1+16 • L2+17 • L1+11 • B+15☆
    ~•~ Persoonlijke records Z2>226☆Z1>224☆B t/m M2>211 ~•~

    DarkCupid
    Berichten: 729
    Geregistreerd: 22-06-17
    Woonplaats: MAARSBERGEN

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 15:14

    bamsy schreef:
    Gister mijn nieuwe laarzen opgehaald <3


    [ [url=m/qGyzhO.jpg]Afbeelding[/url] ]



    Wauw wat prachtig <3

    ~Riding is the best solution to any problem~

    _karin_

    Berichten: 3911
    Geregistreerd: 26-05-06
    Woonplaats: Utrecht

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 15:14

    Heel mooi inderdaad!

    Those who don't believe in magic will never find it - Roald Dahl

    Miefje

    Berichten: 1547
    Geregistreerd: 02-12-16
    Woonplaats: Limburg

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:34

    Wauw <3

    llora
    Berichten: 1302
    Geregistreerd: 05-03-15

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 18:30

    Ik heb een vraagje. We hebben van goede vrienden gratis een nieuw paar qhp junior laarzen gekregen. Voetmaat is goed en met twee paar sokken aan de enkel ook. Nu enkel de kuit is toch een twee cm te breed. Kan een goede schoenmaker zoiets versmallen en wat kost zoiets. Zit al wel een rits in.



    Afbeelding

    Afbeelding

    Anoniem

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 18:47

    llora schreef:
    Ik heb een vraagje. We hebben van goede vrienden gratis een nieuw paar qhp junior laarzen gekregen. Voetmaat is goed en met twee paar sokken aan de enkel ook. Nu enkel de kuit is toch een twee cm te breed. Kan een goede schoenmaker zoiets versmallen en wat kost zoiets. Zit al wel een rits in.



    [ [url=m/8Fgjyp.jpg]Afbeelding[/url] ]

    [ [url=m/CvVsf2.jpg]Afbeelding[/url] ]


    Dit is wel heel extreem...
    Qua hoogte lijken ze ook erg kort, misschien beter om te ruilen met een andere maat die wel past?

    Anoniem

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 18:49

    Het zijn hele mooie laarzen, maar ze lijken mij ook wat kort voor jou. Je kan altijd even informeren bij een schoenmaker of dit lukt, niet iedere schoenmaker durft het aan en de prijzen verschillen ook behoorlijk.

    Drico

    Berichten: 4492
    Geregistreerd: 14-06-08

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:55

    Heel eerlijk gezegd zitten die echt niet mooi :n

    Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
    Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

    llora
    Berichten: 1302
    Geregistreerd: 05-03-15

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:57

    Ik kan ze niet ruilen. Heb ze gratis gekregen. En is voor mijn dochter van tien jaar. Dit is de junior maat

    Janine1990

    Berichten: 43802
    Geregistreerd: 13-03-05

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:59

    Qua kuitmaat zeg je 2 cm, maar ik denk dat het eerder om 5 á 6cm gaat... Dat is wel héél erg veel om in te laten nemen. Neem de laarzen gewoon even mee naar een GOEDE (!!!) schoenmaker die je hier eerlijk over kan voorlichten.

    llora
    Berichten: 1302
    Geregistreerd: 05-03-15

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:03

    Ik zal is horen bij de andere ruitersport winkel. Als je vanachteren de laars dicht duwt tot tegen haar been is het ongeveer twee drie cm dat je vast hebt in totaal. Ik wil gerust de kosten doen omdat ik ze gratis heb gekregen. En de dochter is er al helemaal verliefd op. Laarzen zijn 31.5 cm breed en als ik haar kuit meet heeft zij 28.5

    llora
    Berichten: 1302
    Geregistreerd: 05-03-15

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:21

    We hebben even een betere foto gemaakt en ze heeft nu twee paar lange sokken aan. Maar vind ze toch nog wat breed en de hoogte is normaal goed denk ik



    Afbeelding
    Afbeelding

    Janine1990

    Berichten: 43802
    Geregistreerd: 13-03-05

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:28

    llora schreef:
    Ik zal is horen bij de andere ruitersport winkel. Als je vanachteren de laars dicht duwt tot tegen haar been is het ongeveer twee drie cm dat je vast hebt in totaal. Ik wil gerust de kosten doen omdat ik ze gratis heb gekregen. En de dochter is er al helemaal verliefd op. Laarzen zijn 31.5 cm breed en als ik haar kuit meet heeft zij 28.5


    Wees verstandig en ga ermee naar een gewone schoenmaker... Bij de ruitersportzaak doen ze niets, of vragen ze de hoofdprijs ;)
    Mijn Petries voorzien van nieuwe ritsen via Divoza: 90 euro per rits.
    Bij de turk om de hoek: 30 euro.

    Je moet alleen wel een goede schoenmaker hebben, ik heb mijn laarzen de eerste keer via via naar een schoenmaker laten sturen die er een potje van heeft gemaakt. Anderen raadden mij een Turk aan vlakbij, die mij vroeg welke stumper er aan mijn laarzen had gezeten. Ik heb daar mijn laarzen meerdere keren van nieuwe ritsen laten voorzien, echt perfect werk!

    llora
    Berichten: 1302
    Geregistreerd: 05-03-15

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:52

    Wij hebben echt nog een goede schoenmaker in het dorp. Zo nog eentje van de oude stiel met veel passie voor de stiel. Niet eentje die het alleen voor het geld doet. Maar ook de passie ervoor heeft. Die heeft indertijd nieuwe ritsen in mijn laarzen gezet. En was goed gedaan. Bij de ene ruitersport zaak vroegen ze 40 euro per laars. Maar hij deed dat alleen voor de duurdere merken niet voor een goedkope qhp laars.

    llora
    Berichten: 1302
    Geregistreerd: 05-03-15

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:55

    Janine1990 schreef:
    llora schreef:
    Ik zal is horen bij de andere ruitersport winkel. Als je vanachteren de laars dicht duwt tot tegen haar been is het ongeveer twee drie cm dat je vast hebt in totaal. Ik wil gerust de kosten doen omdat ik ze gratis heb gekregen. En de dochter is er al helemaal verliefd op. Laarzen zijn 31.5 cm breed en als ik haar kuit meet heeft zij 28.5


    Wees verstandig en ga ermee naar een gewone schoenmaker... Bij de ruitersportzaak doen ze niets, of vragen ze de hoofdprijs ;)
    Mijn Petries voorzien van nieuwe ritsen via Divoza: 90 euro per rits.
    Bij de turk om de hoek: 30 euro.

    Je moet alleen wel een goede schoenmaker hebben, ik heb mijn laarzen de eerste keer via via naar een schoenmaker laten sturen die er een potje van heeft gemaakt. Anderen raadden mij een Turk aan vlakbij, die mij vroeg welke stumper er aan mijn laarzen had gezeten. Ik heb daar mijn laarzen meerdere keren van nieuwe ritsen laten voorzien, echt perfect werk!



    Dat is wel een serius prijsverschil. Máár 90 euro per rits pfff. Maar zou de schoenmaker ze dan wat kunnen versmallen. Halen ze er dan een strook leer tussenuit ofzo?

    Janine1990

    Berichten: 43802
    Geregistreerd: 13-03-05

    Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 21:06

    Geen idee, het is de vraag of het überhaupt kan, 3cm lijkt niet veel, maar op 30cm is het toch 10%... Dat is echt veel. Ik weet alleen mensen die hun laarzen laten verwijden, dat is een snee in de laars en een stuk elastiek er in.


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers