Bestaan ze nog ? Rijbroeken van 'vroeger' ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ZarcoTje

Berichten: 2061
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: België

Bestaan ze nog ? Rijbroeken van 'vroeger' ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-17 13:41

Hallo :wave:

Ik heb een nogal vervelend probleem. Misschien kijk ik er echt over in elke ruitersportzaak waar ik al ben geweest (en misschien moet ik me daar ook eens informeren :+ ), maar ik wou toch eens een poging wagen op bokt.
Ik ben erg kieskeurig op rijbroeken, mijn huidige rijbroek van HV polo heb ik ondertussen al jaaaaaren maar nu begint hij net niet uit elkaar te vallen en is het tijd voor een nieuwe.

Alleen, ben ik nog nergens hetzelfde model tegen gekomen :\ Daarmee bedoel ik een hele simpele, effen rijbroek zonder lederen zitvlak, zonder anti-slip en met een klittenband aan de enkel. Tegenwoordig hebben alle rijbroeken zo'n elastisch stofje rond de enkel. Ik heb graag de klittenband weer terug, om even moeilijk te doen :+

Dus wie oh wie kent een merk die deze simpele broeken nog verkopen ? En liefst aan een betaalbare prijs :=

- The essential joy of being with horses is that it brings us in contact with the rare elements of grace, beauty, spirit, and fire. -


ZarcoTje

Berichten: 2061
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-17 13:46

Jester_ schreef:
Waarom zou je nog klitteband willen? :')


Ik heb altijd met klitteband gereden en ken niet anders :+ Heb al rijbroeken gepast met de elastiek en ik irriteerde me er al mateloos aan :o Veel rijbroeken zijn voor mij ook te lang want ik ben niet zo groot, dan is een elastiek ook heel onhandig

- The essential joy of being with horses is that it brings us in contact with the rare elements of grace, beauty, spirit, and fire. -

ZarcoTje

Berichten: 2061
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-17 20:41

Bedankt voor de aanbiedingen, heel erg lief ! Maar een broek pas ik liever eerst even :o Ik woon ook in België dus dan is het nogal een heen-en-weer gedoe.

De tentenkamp in Drachten is super interessant maar het is een heel stuk rijden voor mij helaas :(
Moest de epplejeck in eindhoven of breda een tentenkamp hebben dan zou het al makkelijker gaan.
Divoza is misschien nog wel haalbaar. Maar ik kan al veel met de merken die hier voorbijkomen, bedankt !

- The essential joy of being with horses is that it brings us in contact with the rare elements of grace, beauty, spirit, and fire. -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers