Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LETS

Berichten: 2743
Geregistreerd: 01-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 07:07

Hartje schreef:
LETS schreef:
Ik heb zonder elastiek.

[ [url=m/PKOrMO.png]Afbeelding[/url] ]

Heb je er bijpassende schoenen bij gekocht? Of is dit een ander merk?


Nee ik heb de bijpassende schoenen, die draag ik los ook heel veel.

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 08:30

Michelle70 schreef:
Janine1990 schreef:
Heb even foto's gemaakt voor jullie. Schoon is anders... :P

[ [url=m/KOfQdv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G3oACp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige laarzen, zeg ! Ik denk alleen dat koperen sporen er mooier bij zouden staan !


Thanks, maar het zijn maar trainingslaarzen :P en ik rij verder in zilver/zwart.

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 09:10

Tof die laarzen met de roze veters!

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 21:57

Nou ik heb eindelijk gemaild voor een afspraak. Durfde eerst niet omdat het toch zo veel geld is maar mijn huidige schoeisel loopt echt aan zijn eind. Nu even brainstormen over wat voor details. Wordt gewoon een zwarte (Polo) laars maar wil hem wel wat unieker maken door dingen toe te voegen.

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 22:57

Tipje; kijk ook even naar de Facebookpagina van Celeris UK, dan kan je wat inspiratie opdoen.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 00:36

Je kan ook op de instagram van marije (celerisnl) en van celeris uk kijken, mits je instagram hebt natuurlijk

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:11

Gisteren werden mijn voeten/benen opnieuw opgemeten, hoewel er geen afwijking was met de vorige meting.
Tegen mijn Deniro's of Petries, waren het echt mini laarzen.

Nu gaan deze dus terug en zou ik, via snel procedure, hopelijk passende rijlaarzen bekomen.
Afwachten dus
Laatst bijgewerkt door bulck op 24-08-17 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:20

Vervelend Bulck! :=

Mijn laarzen zitten ondertussen gelukkig erg fijn met een klein hakverhogertje van de schoenmaker :)
Toen ik ze net kreeg dacht ik echt hoe gaan die ooit minder strak zitten, maar het is toch goed gekomen :o

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:20

Dat heb ik inderdaad ook. Merk wel dat als ik er een tijdje op loop ik wel wat kleine blaren op mn hiel/hak krijg, maar dat is geen ramp

zorro

Berichten: 8761
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:48

De voeten van mijn laarzen beginnen gelukkig ook wat uit te lopen.. pff arme teentjes.. en dan heb ik nog smalle voeten ook :')

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 22:45

Wat zijn de wachttijden momenteel van Celeris? Niet een van de populaire laarzen, maar een standaard springlaars.

Iemand vroeg of ik over zo'n 9 weken laarzen voor ze wil meenemen en weet even niet welk merk haha

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 08:18

Volgens mij levert Celeris geen standaard maten en laarzen? Moet je laten opmeten. Dus zo iets meenemen lijkt me wat lastig. Ze sturen ook gewoon op, dus laten opmeten en bij gereed laten afsturen lijkt me dan het makkelijkst.

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 08:22

weet dat ze op maat worden gemaakt, maar vaak kan je zelf ook opmeten ipv het laten opmeten. Is voor iemand in amerika en op internet lees ik dat celeris niet wilt verkopen naar amerika en dat meerdere laarzen zijn kwijtgeraakt/ vastgehouden door de douane. Beetje zonde om dan een dure laars te kopen en geen garantie op ontvangst te krijgen.

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 08:25

Irkoontje schreef:
Dat heb ik inderdaad ook. Merk wel dat als ik er een tijdje op loop ik wel wat kleine blaren op mn hiel/hak krijg, maar dat is geen ramp


Lijkt me niet zo comfortabel, anders :+

Lees nog mee en bewonder jullie laarzen. Maar geen Celeris voor mij.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 08:32

StonedRomy ik denk niet dat je zelf je maten mag opmeten. Dan heb je ook geen poot om op te staan als het niet goed zit. Ze hebben geen 'standaard' modellen en alles wordt door een supplier opgemeten.

xDENISEEE_

Berichten: 64
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 08:48

Paar weken geleden heb ik eindelijk mijn Celeris laarzen besteld! Nog 11 weken en kan niet wachtennn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 08:57

Rena100 schreef:
StonedRomy ik denk niet dat je zelf je maten mag opmeten. Dan heb je ook geen poot om op te staan als het niet goed zit. Ze hebben geen 'standaard' modellen en alles wordt door een supplier opgemeten.


Kan wel. Staat op de website dat je kunt aanvragen hoe je zelf moet meten ! :)

Sabszz
Berichten: 1338
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Den Ilp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:54

Rena100 schreef:
StonedRomy ik denk niet dat je zelf je maten mag opmeten. Dan heb je ook geen poot om op te staan als het niet goed zit. Ze hebben geen 'standaard' modellen en alles wordt door een supplier opgemeten.


Celeris UK/USA/CANADA heeft er vandaag nog een bericht over geplaatst op Facebook. dat ze de laarzen zelfs terugnemen/aanpassen als je ze zelf verkeerd hebt opgemeten en ze altijd een oplossing zoeken.

Ik heb mijn laarzen nu een paar weken en vind eigenlijk dat ze best veel inzakken, hebben jullie dat ook? of een manier om dit verder te voorkomen?

mavantos

Berichten: 3591
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:03

Sabszz schreef:
Rena100 schreef:
StonedRomy ik denk niet dat je zelf je maten mag opmeten. Dan heb je ook geen poot om op te staan als het niet goed zit. Ze hebben geen 'standaard' modellen en alles wordt door een supplier opgemeten.


Celeris UK/USA/CANADA heeft er vandaag nog een bericht over geplaatst op Facebook. dat ze de laarzen zelfs terugnemen/aanpassen als je ze zelf verkeerd hebt opgemeten en ze altijd een oplossing zoeken.

Ik heb mijn laarzen nu een paar weken en vind eigenlijk dat ze best veel inzakken, hebben jullie dat ook? of een manier om dit verder te voorkomen?


Laarzenstandaards erin en plat bewaren ;)

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:19

Ik gebruik ook laarzenspanners in mijn laarzen, maar zet ze wel gewoon rechtop. Ze zijn nauwelijks ingezakt.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:19

Nee geen last van echt inzakken, wel iets, maar dat is normaal imo, en geeft mij vrijheid om mn hakken normaal uit te drukken etc.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 11:35

Geen last van. Maar ze zijn ook vrij aangesloten rond m'n enkels. Alleen de het gebruikelijke om fatsoenlijk te bewegen. En heb ze altijd met spanners staan.

De Rita's die ik had zakte wel meer in. Maar was toen ook best veel afgevallen uiteindelijk.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 16:13

Hoi!
Al geruime tijd niet meer actief geweest op Bokt, maar stuitte via Google op dit topic. Ik heb bijna 9 weken geleden de Bia besteld :D

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 16:21

Spannend! Heel speciale/aparte kleuren oid erin, of een 'simpele' laars?

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:14

Simpel zwart, met zo'n gegolfd broque neusje, een rij steentjes in de boog en een randje leguaan in de boog en de balijn is ook leguaan