Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 17:51

Zaterdag a.s. heb ik een oefenwedstrijd springen en je moet in wedstrijdoutfit. Zo gezegd, zo gedaan. Vorige week dinsdag (28-02) naar de epplejeck gereden, maar niks naar mijn zin. Blijkbaar heb ik nogal wat eisen:
Blauw en geen glitters, steentjes, printjes, tierlantijntjes... Is blijkbaar moeilijk.

Witte rijbroek diezelfde avond nog besteld bij Divoza, beperkt op voorraad, dus binnen 7 werkdagen (woensdag, donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, hooguit vrijdag - zou je denken). Nu heb ik contact gehad met Divoza, zij reageerden snel en beleefd, maar konden mij niet garanderen dat de broek op tijd was -:(- . Denk je op tijd te bestellen.... (was ook niet in mijn maat bij epplejeck).

Jasje ook vorige week dinsdag besteld, van La valencio. Die is vandaag gekomen, maar helaas paste ie niet. Blijkbaar heb ik een gekke bouw. Oké, ik weet dat ik heel klein ben (156) en niet zo breed, maar meestal past een XS wel. Nu was de lengte wel goed, maar de mouwen veel te wijd!

Mijn vraag is dus, waar ga ik zo snel het perfecte (blauwe) rijjasje vandaan toveren? Ik kan van mensen lenen, rijbroek ook, maar aangezien ik binnenkort ook dressuur wil starten, wil ik graag mij eigen spullen (plus het feit dat iedereen een kop groter is en dat ik verzuip in hun kleren := ).

Ik woon in Breda, ben in bezit van een auto, maar wil niet heeeeel ver rijden. Heeft iemand suggesties? Ik hoor het graag, handjes zitten inmiddels in mijn haar...

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 18:27

Niemand? :(

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:38

Ik zou lenen en rustig op zoek gaan naar het perfecte. Lijkt me minder stressvol :) zeker met jasjes is de pasvorm zo specifiek...

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 18:44

Als ik ergens niet tegen kan is het niet passende kleding, vandaar dat ik toch nog een wanhoopspoging doe... Kleinste jasje dat ik kan lenen is S, maar is veeel te groot (valt als M).

Laurievc

Berichten: 4419
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:46

Jammer dat ik een zwarte heb en mijn blauwe op de tweedehands beurs ligt nu. Woon niet al te ver van jou en heb ongeveer dezelfde bouw...

Wat is je budget?

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:46

Precies, en als dit nog maar een oefenwedstrijd is zou ik me niet zo druk maken en rustig de tijd nemen om een outfit te vinden die aan alle eisen voldoet :D

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:48

Voor een oefenwedstrijdje zou ik ook gewoon een jasje lenen. Zoals al gezegd kan je dan rustig op zoek naar een mooi jasje ;)

YamaSaki

Berichten: 4864
Geregistreerd: 28-03-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:53

Lekker op tijd begonnen met je zoektocht :')
Maar dat terzijde, zou ik inderdaad nu even lenen en rustig op zoek gaan naar een fijn jasje dat jouw smaak is. Het is dat de HH jasjes van Tropez wat kort zijn voor dressuur misschien, maar die zijn er in t donkerblauw en zitten best lekker :) (ook in kleine maatjes! heb zelf ook maat XS).
Ik herken je probleem met La Valencio trouwens, heb daar ook een XS van hangen, de mouwen vallen wijder uit idd! Had denk ik beter de XXS kunnen hebben van hun :j

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:58

Bij de decathlon hebben ze een jasje met de naam 'wedstrijdjasje paddock'. Als ik me niet vergis hebben ze hem met, en zonder strass steentjes.
Ik heb er eentje en hij zit erg fijn, het stofje is elastisch. Maar ik weet niet of je zoiets zoekt?

misz_blont
Berichten: 144
Geregistreerd: 17-05-13

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:01

Heb aantal jasjes.. Simpel maar wel vrouwelijk. Wat voor maat heb je. Allemaal nieuw.

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:08

ben toch echt bang dat je al wat te laat bent hoor.. zijn er geen andere sportzaken in de buurt op EJ na?

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 19:24

Ik weet dat lenen kan, maar ik wil dus liever niet met een veel te groot jasje en een broek tot aan tokio rijden. Daarnaast is mijn zoektocht 2 weken geleden begonnen. ik had het jasje eerder binnen verwacht, afgelopen vrijdag al. Ik was dan maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag vrij geweest om nog te zoeken. Nu heb ik alsnog de hele vrijdag vrij om verschillende ruitersportzaken langs te gaan. Oké, 2 weken is misschien wat laat, maar toen werd mij pas bekend dat deze oefenwedstrijd was. Daarnaast is dit voor iedereen misschien een muizenstap, een oefenwedstrijd, maar voor mij niet. En ik wil dan ook dat alles helemaal in orde is.

Het enige wat ik wilde vragen was of iemand ergens in noord-Brabant goede ruitersportzaken kende waar ik nog heen kan racen vrijdag. Drunens ruiterhuis ken ik, die staat ook op de rijlijst voor vrijdag. Ik heb alleen nog niks op de site gezien, vandaar dat ik graag andere ruitersportzaken wil bezoeken.

Edit: bij Decatlon zie ik, die ziet er goed uit. Ga ik daar ook even kijken. Bedankt!

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:26

In Heerle zit Ruitersportzaak de Heimolen. Is een half uurtje rijden vanuit breda, hele fijne ruitersportzaak!

angelpam

Berichten: 1375
Geregistreerd: 04-03-09
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:28

Vanuit breda is heerle ook aan te rijden en daar zit de heimolen ruitersportzaak.

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:31

in bergen op zoom in de stad zit er ook een het spulleke ofzo heet dat, maar of die wedstrijdkleding hebben durf ik niet te zeggen, als je dan naar heerle gaat kun je gelijk door rijden

angelpam

Berichten: 1375
Geregistreerd: 04-03-09
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:35

Annalies03 schreef:
in bergen op zoom in de stad zit er ook een het spulleke ofzo heet dat, maar of die wedstrijdkleding hebben durf ik niet te zeggen, als je dan naar heerle gaat kun je gelijk door rijden



Ik geloof dat hun inderdaad ook wedstrijdkleding hebben.

Of Naalden in Ruchpen. Dat is wat dichterbij Breda

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:42

En starten in zomertenue? Dan heb je meer tijd voor je jasje namelijk. Is het anders nog een optie om het jasje xs bij de mouwen te laten vermaken? Anders Marktplaats?

Succes met zoeken!!

Esther_r20

Berichten: 2413
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:46

Nette colbertjes kunnen ook voor rijjasje doorgaan. Wie weet zit daar wat bij voor je

schuttertje

Berichten: 10
Geregistreerd: 25-03-14
Woonplaats: brabant

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:52

ruitersport Gierman in Tilburg proberen.?? zit op de korvelseweg.

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:01

Ruiterstad in Oirschot?

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:34

Als het jasje dat je nu hebt verder goed zit, kan je de mouwen eventueel innemen. Is dat niet een optie?

twisietos
Berichten: 149
Geregistreerd: 20-05-10

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:59

Het Gareel in Schijndel hele goede zaak is ook zo aan te rijden

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 21:02

lindamusters schreef:
In Heerle zit Ruitersportzaak de Heimolen. Is een half uurtje rijden vanuit breda, hele fijne ruitersportzaak!

Deze inderdaad! Heel prettige mensen en een fijn aanbod :j

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 21:03

Drunens!!!

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Het perfecte rijjasje gezocht.... Voor zaterdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 21:14

Heb je geen colbert in je kast hangen? Die kun je ook prima gebruiken als wedstrijdjasje :)
het enige wat je eventueeeeeeeel zou moeten doen is een extra knoopje boven erbij maken (eventueel kan een speld ook), zodat je plastron er niet uitfloept.