ked caps

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

ked caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 10:35

Vorige week ben ik van mijn pony gevallen, met mijn hoofd op het fietspad geland. Behalve overal spierpijn niks aan de hand, maar nu moet ik wel een nieuwe cap. Een paar dagen daarvoor waren we op equitana waar ik overal ked caps tegen kwam die ik graag wil, maar toen was ik nog niet van plan binnenkort van mijn paard te vallen dus verder niet gepast.
Nu onverhoopt dus wel een nieuwe cap nodig en kan ik de ked alleen bij agradi vinden en daar is de helft niet leverbaar. Iemand een idee waar deze caps nog meer te koop zijn waar ik ze zou kunnen passen.

Ik heb ze ooit wel eens gepast en weet dat de vorm erg goed zat daarom wil ik die graag, maar weet echt niet meer welke maat/model nou het best was.

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Re: ked caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:32

Gewoon langs een ruitersport gaan :)
Kan je meteen een cap passen en weet je meteen of die past

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Re: ked caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 09:33

Dat is lekker makkelijk gezegd, maar heb ik helaas niet veel aan. Ik weet al dat vrijwel alle caps die hier in ruitersport zaken liggen mij niet passen of ik oerlelijk vind dus ik ben op zoek naar dit bepaalde merk omdat die mijn wel past. Ik weet alleen niet meer welke maat en model het beste zat dus zoek waar ik dit merk kan passen.

Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Re: ked caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:41

Misschien kan je op de internationale website van Ked de leveranciers/importeurs in Nederland vinden?

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: ked caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:44


Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:46

Ik heb een Ked Xilon gekocht bij Outdoor Ruitersport. Volgens mij heeft zij ook nog een aantal andere modellen op voorraad.

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 11:16

Janine1990 schreef:
Misschien kan je op de internationale website van Ked de leveranciers/importeurs in Nederland vinden?

Dat leverde helaas 0 resultaten op in Nederland en in Belgiƫ geen in de buurt van waar ik zit. Dan kan ik net zo goed een ritje richting Duitsland.

Zelmago4it je berichtje klinkt wel erg denigrerend, ik weet Google ook te vinden. Geen van de genoemde links heeft echter een fysiek winkelpand waar ik de verschillende modellen/maten kan passen en dat wil ik nu juist graag.

Ook outdoor ruitersport lijkt met de winkel te stoppen/zijn gestopt als ik internet mag geloven.

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 11:22

viola schreef:
Ook outdoor ruitersport lijkt met de winkel te stoppen/zijn gestopt als ik internet mag geloven.

De webshop en de stand op evenementen is er nog wel. De fysieke winkel niet meer. Wellicht kun je de eigenaresse een berichtje sturen?

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Re: ked caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 12:58

Bedank, ik ga eens kijken hilli