Epplejeck Barato Barland Laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Epplejeck Barato Barland Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 16:54

Ik kon geen recent topic over deze laarzen vinden
Hey,

Ik ben erg toe aan nieuwe rijlaarzen, maar ik vind het ook zonde om voor manegelessen leren laarzen aan te schaffen. Na een beetje zoeken kwam ik deze laars tegen.
Ik ga sowieso nog deze laars passen bij de Epplejeck zelf, maar ben eigenlijk benieuwd wat anderen van deze laars vinden :)

Linkje : http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _3134.html

misshester
Berichten: 84
Geregistreerd: 12-10-11

Re: Epplejeck Barato Barland Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:18

Ik heb deze laarzen, ook destijds hiervoor gekozen om dezelfde reden als jij. Ik vind het mooie laarzen en ze zitten lekker alleen ze zijn binnen no-time stuk.

Ik gebruikte ze alleen een keer in de week voor de manegeles en dan trok ik ze ook nog pas aan als ik op het paard stapte. Desalniettemin waren de neuzen al na een half jaar volledig doorgescheurd.

Nu rijd ik al een tijdje niet meer i.v.m zwangerschap maar als ik straks weer begin ga ik denk ik toch maar voor echte leren laarzen kijken. Deze wil ik in ieder geval niet weer!

mavantos

Berichten: 3590
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Epplejeck Barato Barland Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:16

Misschien kan je bij de divoza kijken, die hebben wel kwalitatief hele goede laarzen voor weinig geld.

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Epplejeck Barato Barland Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:23

Ik vind de Barland laarzen prima laarzen voor dat geld. Verder heeft Epplejeck nog andere eigen merk laarzen, ik vind de pasvorm hiervan echt 100x beter dan die van Divoza. Misschien even een middagje langsgaan en laarzen passen?

Marie111
Berichten: 4668
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Epplejeck Barato Barland Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 21:27

Zijn denk ik prima laarzen voor dat geld. Ze hadden eerst ook wat duurdere eigen merk laarzen, die heeft mijn dochter, maar die zie ik er niet meer tussen staan.
Zelf heb ik sinds kort laarzen van de Decathlon. Nog maar 2 wedstrijdjes aangehad, kan dus nog niks zeggen over hoe lang ze meegaan. Tot mijn verbazing pas ik in kuitmaat M.
http://www.decathlon.nl/C-416036-paardrijlaarzen
http://www.decathlon.nl/leren-paardrijl ... 85045.html (deze heb ik)
Ander dochter heeft al 7 jaar de Fields van Divoza - gebruikt ze alleen met proefjes, maar die blijven ook heel mooi.

Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Re: Epplejeck Barato Barland Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 10:01

Ik ben gister bij de epplejeck geweest en helaas pastten ze niet bij mijn kuit. (Zelfs de wijdste kuit niet :=)
Dus zijn het maar jophurs en chaps geworden :j

Lisa_ssg
Berichten: 13
Geregistreerd: 26-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:36

Lekker laten reactie maar ik heb ze net binnen gekregen en zitten erg lekker <3 ik heb 39 s gehaald eerst beetje ruim maar eenmaal met paardrijden sokken aan zitten ze geweldig **\O/**