welke softshell broek heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:00

Zag laatst ook 1 bij de divoza. Lijkt me ook erg heerlijk. Las wel laatst van een ander merk dat er fleece in de binnenkant zat maar dat lees ik bij veel broeken niet. Zit het er wel in of niet? Wie kan dat vertellen.
Dit is die van divoza,
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... broek.html

Zal deze ook met de korting zijn, ze zeggen 25% korting op de wintercollectie maar vallen de broeken er ook onder?!?
Laatst bijgewerkt door tinkersjakie op 26-11-13 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Jetsknot.nl!! Leuke unieke paracord halsters, touwen, vliegenfrontriemen, hondenhalsbanden enz
Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......



tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:10

Gevonden!
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... broek.html

Vind dit alleen echt te duur. Maar lijkt me wel heerlijk voor in de winter. Ben alleen ook bang dat het niet goed zit bij me, heb behoorlijk dikke bovenbenen dus dan zit het bij mijn ondernemen altijd te wijd.

Jetsknot.nl!! Leuke unieke paracord halsters, touwen, vliegenfrontriemen, hondenhalsbanden enz
Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:39

Vandaag 1 bij epplejeck gekocht van horka voor 115 euro maar nu met 25% korting dus 86 euro.
Met leren zitvlak.

Alleen vraagje hoe wassen jullie ze? Ja in de wasmachine maar op hoe heet. Staat er niet in.

Jetsknot.nl!! Leuke unieke paracord halsters, touwen, vliegenfrontriemen, hondenhalsbanden enz
Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers