Eerste laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Eerste laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 16:23

Aangezien de enigste laarzen die ik ooit heb gehad van die rubberen kinderlaarsjes zijn ( :') ) ben ik nu aan het sparen voor leren rijlaarzen. Ik heb alleen altijd met jodhpurs en chaps gereden dus ik heb geen idee welke merken goed zijn etc. Vandaar dat ik aan jullie wil vragen welke laarzen jullie hebben, hoe duur ze waren en hoe lang je ze al hebt.

-Bruin of zwart van kleur
-Ik heb schoenmaat 41, kuitmaat en hoogte heb ik geen idee van (hiermee kunnen ze me wel helpen bij een ruitersport winkel toch?)
-Geen veters
-Niet duurder dan 200 euro
-Ik verwacht wel redelijke kwaliteit, maar dat spreekt voor zich natuurlijk

Ik was van plan om als ik genoeg geld had een keer naar de divoza te gaan omdat ze hier maar een klein ruitersport winkeltje hebben waar er bijna geen keus is, het liefst dus ook een die bij divoza te koop is.
Helpen ze je daar ook met de juiste maat te vinden? Want die zou ik echt niet weten namelijk. :o Groetjes!
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 06-11-13 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt


fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 16:32

M_hartje_M, nee die tien euro maakt inderdaad niet heel erg veel verschil haha! Ik zou echt niet weten of ik moeilijke benen heb, enige wat ik denk is dat ik best grote voeten heb maar weet niet of dat een probleem is. Het is gewoon maat 41 maar bijvoorbeeld op de boktmarkt zie je meer maat 39 en zo.

liedje89, Ik zal dadelijk even in dat topic kijken! Is dat geen slechtere kwaliteit dan? Omdat het eigen merk is. Ik wil natuurlijk wel dat het meer dan een jaartje meegaat. Ik ben ook best zuinig op mijn spullen en onderhoud het ook goed dus daar zal het niet aan liggen. :D
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 06-11-13 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Eerste laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 16:55

Zal dadelijk even proberen te meten zodat ik het ongeveer weet!

En dat is idd ook de reden voor mijn budget, ik heb altijd met jodhpurs gereden en mijn allereerste lessen met rubberen kinderlaarsjes dus weet niet of ik laarzen fijn vind. Al moet ik die wel gaan dragen op wedstrijden.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 13:46

Linda2005 schreef:
epplejeck

Ik ga naar divoza want dat is het meest dichtbij (en alsnog een uur met de auto)


fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Eerste laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 14:00

Ik wil waarschijnlijk ook een rits inderdaad, lijkt me toch makkelijker met in en uit stappen. Heb net even op de site gekeken en laarzen met zo'n klein stukje veters aan de voorkant vind ik eigenlijk ook wel mooi. :+
Heb ook al een aantal keer gelezen dat de beenhouding bij meerdere mensen beter is geworden door het laarzen dragen?

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-13 10:02

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html

Heb deze nu op het oog en wil heel misschien toch gaan bestellen... Alleen snap ik echt helemaal niks van de maten of wat je moet opmeten? :') Heb ook al op ''meer informatie over de maten'' geklikt maar kom er niet echt uit.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Eerste laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 16:22


fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Eerste laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 16:25

Oké! Dan ga ik denk ik toch voor de Petrie Perfect... Vind ze niet de mooiste maar als ze goed zitten en lang genoeg meegaan kan ik daarna altijd andere kopen als ik laarzen fijner vind met rijden. :)

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 16:32

VrolexLover schreef:
http://www.allesvoorjepaard.nl --> rijbroeken + rijlaarzen --> rijlaarzen PCV --> HKM synthetische rijlaars 'Fashion'. Ik heb deze zelf ook en ben er zeer tevreden over! Het is wel geen echt leer, maar het lijkt wel heel echt. Zeer betaalbare laarzen. Ze worden wel niet heel intensief gebruikt.
Hebben hun ook een winkel ergens?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, GrapeshotBot, Polarize en 9 bezoekers

cron