Opblaasbare bodyprotector?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Saaaash
Berichten: 1681
Geregistreerd: 16-07-10

Opblaasbare bodyprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 21:03

Hai!

Ik hoorde laatst van iemand op stal dat er nu bodyprotectors zijn, gewoon eigenlijk een bodywarmer. Die klik je op 1 of andere manier op je zadel. En als het dan fout gaat tijdens het rijden dat je erafschiet, en dat ie dan binnen een kleine seconde zich opblaast en dat de ruiter dus niets heeft. Maar het probleem is dus dat ik best wel snel iets vergeet en ik dus bang ben tijdens het springen als ik wil afstappen dat ik hem dus vergeet en dus dat ie zichzelf opblaast. Die dingen moet je ook steeds weer opnieuw erindoen en ze zijn geloof ik ook erg prijzig.

Iemand ervaring met de airbag-protector? :+


Saaaash
Berichten: 1681
Geregistreerd: 16-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 21:06

Want volgens mij valt je lesgroep er ook af als die paarden ziet dat er opeens een ballon met een mens erin ziet staan..

Saaaash
Berichten: 1681
Geregistreerd: 16-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 21:08

jolmer20 schreef:
Saaaash schreef:
Want volgens mij valt je lesgroep er ook af als die paarden ziet dat er opeens een ballon met een mens erin ziet staan..


valt best mee hoor ;) denk dat de paarden het niet eens door hebben, gaat echt heel snel!


Ik heb zelf toevallig een 5jarige. Spring samen met nog een 5 jarige.. Word leuk haha. Ik heb nu een kieffer zit ook onwijs fijn. Maar ik ben echt niet van die köntbescherming.. Kan ik niet mee rijden..

Saaaash
Berichten: 1681
Geregistreerd: 16-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 21:14

Oke,

Ja ik zit er toch wel aan te denken om hem te kopen, maar ik zag dat het niet bij je stuitje zit.. En daar val ik meestal wel op. Meestal op de balk..

Saaaash
Berichten: 1681
Geregistreerd: 16-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 12:52

Barchetta schreef:
Ze blazen inderdaad niet zomaar op, je moet behoorlijk wat kracht zetten om hem af te laten gaan.
Wat is duur? 350 euro is veel geld, maar een rolstoel is duurder:-)


Ja daar heb je wel gelijk in, ik denk dat ik er toch even op ga kijken (:.

Saaaash
Berichten: 1681
Geregistreerd: 16-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 10:58

okee, a
ik denk dat ik hem toch maar ga passen. Ze hebben hem alleen niet bij mijn dichtsbijzijnde ruitersportzaken..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dabo, Googlebot en 65 bezoekers