[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 15:55

absque_dubio schreef:
Geen wedstrijden meer voor jou en Gibbs? Dat voelt heel gek..

Ja ik ben ook echt een beetje in gevecht met mezelf, maar kan het allemaal niet meer voor me zien. Het is wel de reden dat ik de Primatova en Hunter Green nog niet verkoop. :o

BloemBloem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:19

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:32

Je had van ES een wit dekje met bordeaux rode rand maar weer niet of die nog nieuw te krijgen is.

Bij vos verschilt de tint enorm. Mijn vossen kon ik bij beide echt rood bij hebben, dat vloekt. Net als paars, roze, oranje en bepaalde geel tinten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:37

Ik denk zelf dat die van ES te licht is qua kleur en dat het niet
zal matchen.

Rood is wat anders dan de kleur Burgundy / Bordeaux natuurlijk, dat laatste vind ik echt niet
vloeken op een vos, maar juist heel mooi warm staan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:43

Bordeaux is een rode tint, hier vloekte dat bij beide. Je moet het dus echt uittesten want er zijn zo vreselijk veel vos tinten. De ene is geler, de andere oranje, de ander weer soort rood er doorheen. Dat maakt heel veel verschil of iets vloekt of juist mooi staat.

Het is dat het asociaal is, anders zou je het jasje halen en bij pony houden :') Dan kan je altijd nog dekje laten maken, je hebt wel wat merken waar je zelf kan samenstellen maar dat is wel prijziger. Mattes bijvoorbeeld en dat kan ook zonder bont

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 22:02

Geen goede kwaliteit foto en het is geen wedstrijd jasje maar ik vind deze kleur op een vos wel echt mooi. Zoals MyWishMax zegt er zijn veel verschillende soorten vos. Hier was ze namelijk ook al geschoren en dus een stukje lichter dan met wintervacht

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-25 01:40

BloemBloem schreef:
Rijdt iemand toevallig met dit jasje van Quur rond op een vos? Ben zo benieuwd hoe
dat staat :#

https://www.ej.nl/paardrijjas-quur-qdje ... UEQAvD_BwE

Wil ook graag een wit dek erbij met een rand in de kleur als het jasje, iemand een idee welke matchend is?

Wel op een haffie, maar dat is denk ik niet de kleur vos die je bedoelt.

Afbeelding

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 20:06

Bordeaux op een vos ben ik ook wel benieuwd naar.. mijn zwarte merrie is dood helaas.. dus mijn bordeauxset zou wanneer de tijd daar rijp voor is over gaan op mijn 3 jarige. Echter is dit een koffievos met veel wit.. dus ben benieuwd hoe dat uit pakt..

Wat voor kleur vos heb jij BB?

deze vos.. in de opfok nu nog :+

Afbeelding

met deze set.. jasje van montar
Afbeelding

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 20:20

Hier ook rood op een vos, vind dit wel 1 van m'n favo setjes op haar. Dekje is van Mattes en jasje is een gewone blazer van Vero Moda met extra knopen eraan. Ga komend jaar met het setje op de tweede foto starten. Dan nog niet met die vos want die is net 3,5 maar ben wel benieuwd hoe dat zal staan. Heb daar nu ook een blazer voor besteld.

Afbeelding
Afbeelding

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 21:36

veertje99 schreef:
Hier ook rood op een vos, vind dit wel 1 van m'n favo setjes op haar. Dekje is van Mattes en jasje is een gewone blazer van Vero Moda met extra knopen eraan. Ga komend jaar met het setje op de tweede foto starten. Dan nog niet met die vos want die is net 3,5 maar ben wel benieuwd hoe dat zal staan. Heb daar nu ook een blazer voor besteld.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Is die onderste striking valley? Montar jasje past daar heel goed bij en is nu dik in de sale :j

Afbeelding

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 06:16

Eline_S_S schreef:
veertje99 schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Is die onderste striking valley? Montar jasje past daar heel goed bij en is nu dik in de sale :j

[ Afbeelding ]

Ja klopt is die kleur inderdaad! Ah oliebol ik heb net een blazer op de gok gekocht die ik vandaag op kan halen :') Als ik die heb zal ik met daglicht nog een foto maken van mijn setje :)

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 08:52

Mijn blazer is binnen en is echt perfect! Er komen nog extra knopen aan. Heel benieuwd hoe dit op mijn vosjes gaat staan!

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 08:56

Prachtige kleur! Ben benieuwd naar een aan-foto

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 11:23

Stal_Fiore schreef:
Prachtige kleur! Ben benieuwd naar een aan-foto

Foto met paard zal in 2026 pas zijn helaas. Heb ff de hele outfit aangedaan, ik ben er zo blij mee! Het jasje gaan we nog 2 extra knopen bij aan zetten. Twijfel of ik voor de groene kleur ga of dat ik voor zwart ga om iets meer accenten erin te krijgen. Misschien dat ik nog ga kijken of ik wat meer zwarte accenten op het jasje kan laten maken (moeders eventjes lief aankijken haha) :')

Afbeelding

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 11:55

Leuk hoor Vera!

Zo te lezen kunnen we aankomend jaar allemaal weer met een nieuw/jong paard aan de gang ? kunnen we tzt weer vol op posten qua wedstrijdsets..

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 13:27

Mooi Veertje! Ik zou het bij groen houden.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 20:26

@Flevolander, oh dat is altijd leuk om dan alle nieuwe setjes te gaan delen! Ik hoop volgend jaar met mijn jonkie te starten, maar hij krijgt wel alle tijd dus als hij er dan nog niet klaar voor is wachten we nog lekker ff een poosje.

@Stal_Fiore, na een paar keer de foto van het jasje te hebben gezien denk ik dat ik dat ga doen inderdaad! Alleen ff zoeken naar de juiste knopen in het groen

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-25 20:29

Heeft er hier iemand toevallig een idee hoe de jasjes van samshield vallen? Heb er een op Vinted zien staan maar ik ben niet in de gelegenheid om te passen. Ik draag nu een pikeur maat 42.

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:19

Jasjes van Samshield vallen goed op maat, dus precies zoals ik al mijn andere bovenkleding koop

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 21:03

BloemBloem schreef:
Rijdt iemand toevallig met dit jasje van Quur rond op een vos? Ben zo benieuwd hoe
dat staat :#

https://www.ej.nl/paardrijjas-quur-qdje ... UEQAvD_BwE

Wil ook graag een wit dek erbij met een rand in de kleur als het jasje, iemand een idee welke matchend is?

Ik heb dit jasje maar op een zwarte. Het is wel meer richting het paars qua ondertoon dan rood. Denk heel mooi op een vos!