Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 04:02

Ik heb als persoonlijk doel 200km komende maand. Dus dan hoeven jullie met z’n allen nog maar 911km :D

Afgelopen maand 257km gemaakt. Dat was wel pittig, maar ondanks het slechte weer toch goed haalbaar blijkbaar. Wil komende maand iets meer in de bak bezig dus heb hem nu iets lager gezet.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 07:36

Fanatiek!

Ik rijd ook nog zo’n 80-90km per maand, en volgens mij nog meer mensen, dus ik denk dat 1111 met z’n allen wel haalbaar is.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 07:42

Ik denk dat het ook wel haalbaar is met zn allen ja!
Vind het ook een leuke uitdaging :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-25 07:57

Oke! Ga ik inregelen

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-25 08:00

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 09:47

Leuk, ik doe mee. Komt vast goed met dit mooie weer!

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 09:59

Yes, hier zeker!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 01:30

Heb eerste km er weer opzitten. In het donkere Nederland.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 20:34

Ik ben heel benieuwd of we deze maand gaan halen. Hoe gaat het bij iedereen?

Hier door alle nattigheid afgelopen weken toch behoorlijk minder kilometers gemaakt. Morgen wel lekker op pad. Wordt wel fris maar daar valt tegen te kleden

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 06:52

Hier continu vrij door het zeikweer. Afgelopen dagen geen dag gehad dat ik het droog mocht houden. -O-

Echt geen behoefte om bibberend op hem te gaan zitten, heb wel meer energie gekregen maar niet voor dat. Deze maand zit ik op 38 km tot nu toe. Echt gruwelijk weinig. :')

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 09:08

Hier ook weinig gereden, gewoon te veel zorgen met Nox :(

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 11:57

Hier gaat het lekker door. Eigenlijk weinig geregend hier in het zuiden. Ik ga zo ook weer, zonnetje schijnt. Alleen druk met werk, waardoor het soms wat minder is.

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 13:22

Ik rijd er regelmatig 2 nu dus maak wel lekker km's. Net ook weer weggeweest maar ik had me wel vergist in de kou.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-25 13:55

Veter is helaas volledig afgekeurd. Dus wij wandelen soms wat. We zijn nu bezig met het onderzoek of hij pijn heeft voor een paardwaardig bestaan.

Het weer zit echt wel tegen merk ik inderdaad, jullie gingen zo hard de eerste weken!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 14:57

Cchanny schreef:
Veter is helaas volledig afgekeurd. Dus wij wandelen soms wat. We zijn nu bezig met het onderzoek of hij pijn heeft voor een paardwaardig bestaan.

Het weer zit echt wel tegen merk ik inderdaad, jullie gingen zo hard de eerste weken!

Wat heftig, heel veel sterkte!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 16:43

Hier ook weinig gereden. Zijn voor buitenritten op het weekend aangewezen.
Vorig weekend waren we een weekend weg. Dit weekend zijn we een verbouwing asn het afronden. Afgelopen week de vloer van de beneden verdieping vervangen voor nieuw laminaat.
Zit ook al 3 maanden overspannen thuis. Dus die verbouwingen ( eerst keuken, toen vloer) waren niet echt op het juiste moment, maar dit wasin mei al gepland %)

Dus was al blij dat ik vandaag tijd en fut had om de paarden te borstelen.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 18:12

Balen voor iedereen bij wie het tegen zit…

Vandaag wel een fijne rit gemaakt. Beetje fris en de grond was af en toe al best hard, maar genoten van een nieuw ontdekt stukje Drents-Friese Wold :j
Afbeelding

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 21:59

Vorige week 2 ritten gedaan. Op mijn “bijrijd IJslander en met m’n eigen paard, dit weekend wordt het niks.
De ijsjes van die vriendin waar ik rijd hebben nieuwe beslag nodig en de bevroren onder grond rondom stal is niet geschikt voor een ritje met m’n weidesierraad.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 23:16

Wij zouden vandaag een ritje doen, alles opgetuigd en we willen inspannen ziet dramaqueen nr 1 iets engs op de oprit. Compleet van de rel, zich lostrekken, rondrennen en met veel moeite hem weer in de paddock terug gekregen. Dramaqueen nr 2 heeft totaal niet gezien wat er eng was, maar was zo van de rel door die ander dat die ook uit zijn panty ging. Dus beide terug in de paddock. Daarna met nr 1 aan de hengstenketting eens naar de oprit gewandeld om te kijken wat het was: een stapeltje blad wat daar normaal niet ligt.
Hoop gedrentel, gedreig met achterbenen, gesnuif en gehinnik naar queen nr 2. want ohjee wat eng en ik ben helemaal alleen. Goed na 10 seconden durfde hij daar wel een hap gras te stelen. Dramaqueen 2 had zich vervolgens los gerukt (dikke bout uit de muur getrokken) en stond zich in de paddock aan te stellen. Toen met hem ook maar eens naar het blad gelopen, wel 4 stresspoepen op de oprit. hoop gesnuif en snel omdraaien terug naar zijn maat.
kortom we hebben maar weer het tuig afgedaan en de paarden in de wei gezet want hier was niets mee te beginnen. De hoop blad hebben we nu naast de paddock gelegd zodat ze het eens goed kunnen bekijken.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 09:12

Hihi zeker sneeuw in de lucht. Die van mij is in de aanloop naar sneeuw of serieuze wind ook altijd wat nerveuzer. Ligt het er of waait het een paar uur stevig komt ie weer gewoon tot rust.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:57

pjer schreef:
Wij zouden vandaag een ritje doen, alles opgetuigd en we willen inspannen ziet dramaqueen nr 1 iets engs op de oprit. Compleet van de rel, zich lostrekken, rondrennen en met veel moeite hem weer in de paddock terug gekregen. Dramaqueen nr 2 heeft totaal niet gezien wat er eng was, maar was zo van de rel door die ander dat die ook uit zijn panty ging. Dus beide terug in de paddock. Daarna met nr 1 aan de hengstenketting eens naar de oprit gewandeld om te kijken wat het was: een stapeltje blad wat daar normaal niet ligt.
Hoop gedrentel, gedreig met achterbenen, gesnuif en gehinnik naar queen nr 2. want ohjee wat eng en ik ben helemaal alleen. Goed na 10 seconden durfde hij daar wel een hap gras te stelen. Dramaqueen 2 had zich vervolgens los gerukt (dikke bout uit de muur getrokken) en stond zich in de paddock aan te stellen. Toen met hem ook maar eens naar het blad gelopen, wel 4 stresspoepen op de oprit. hoop gesnuif en snel omdraaien terug naar zijn maat.
kortom we hebben maar weer het tuig afgedaan en de paarden in de wei gezet want hier was niets mee te beginnen. De hoop blad hebben we nu naast de paddock gelegd zodat ze het eens goed kunnen bekijken.

Hahaha, maar je weet niet wat er onder zo'n hoop blad ligt. Misschien wel een leeuw!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 16:19

echt he, ben je 700 kilo en dan nog bang van blaadjes en paraplu's... het is wel te erg...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-25 16:47

Em_ schreef:
Cchanny schreef:

Wat heftig, heel veel sterkte!

Dankjewel, het een gekke emotionele rollercoaster waar je in beland.

Sabbientje schreef:
Hier ook weinig gereden. Zijn voor buitenritten op het weekend aangewezen.
Vorig weekend waren we een weekend weg. Dit weekend zijn we een verbouwing asn het afronden. Afgelopen week de vloer van de beneden verdieping vervangen voor nieuw laminaat.
Zit ook al 3 maanden overspannen thuis. Dus die verbouwingen ( eerst keuken, toen vloer) waren niet echt op het juiste moment, maar dit wasin mei al gepland %)

Dus was al blij dat ik vandaag tijd en fut had om de paarden te borstelen.

Oh nee, sterkte :knuffel: Dat is niet niks. Maar wel fijn dat je eventjes lekker bij de paarden bent geweest!

Chantalla schreef:
Balen voor iedereen bij wie het tegen zit…

Vandaag wel een fijne rit gemaakt. Beetje fris en de grond was af en toe al best hard, maar genoten van een nieuw ontdekt stukje Drents-Friese Wold :j
[ Afbeelding ]

Prachtige foto! <3

SjonnieZ schreef:
Vorige week 2 ritten gedaan. Op mijn “bijrijd IJslander en met m’n eigen paard, dit weekend wordt het niks.
De ijsjes van die vriendin waar ik rijd hebben nieuwe beslag nodig en de bevroren onder grond rondom stal is niet geschikt voor een ritje met m’n weidesierraad.

Fijn dat je zo lekker andere paarden kan oppakken!

pjer schreef:

Bizar! Stel je voor dat er een paardetende trol uit het hoopje springt!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 21:35

Cchanny schreef:

Och CChany, dit bericht heb ik helemaal gemist.
Wat erg! Wat is er uit het onderzoek gekomen?
Hoop dat jullie nog wat tijd samen is gegund.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-25 18:11

Lang verhaal kort, maar het hele lichaam is aan het overcompenseren omdat de laatste lendenwervels voor het SI gewricht en die hele regio compleet vast zit.