Ranch/ruiter vakantie Argentinie/Amerika/Europa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 13:26

Ik ben vorige maand (alleen) naar Kirgizie geweest om daar paard te rijden en vond dit geweldig. Ik heb de 2 night/3 day tour gedaan waar je in yurts slaapt maar je kan uit verschillende tours kiezen, mocht je meer info willen dan mag je me altijd een pb sturen!

En in september ga ik naar Macedonie om daar te rijden, ik ken iemand die de meerdaagse tours daar begeleidt en dat is ook enorm gaaf!

https://horseriding.com.mk/activities/

Ook ben ik begin dit jaar in Jordanie geweest, ik heb daar een rit van 3uur gedaan maar daar kan je ook meerdaagse ritten door de woestijn maken!

Bjorn
Collino S
Killarney
Duke Dustin

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 07:44

ElSea schreef:
Leuk om te lezen Laure! Dankje. Zou je mij de website per pb willen doen?

Iris, dat ziet er wel erg leuk uit zeg. Ik zou wel bang zijn dat er voornamelijk groepen aanwezig zijn en minder solo travellers? Vind het voor een week overigens wel prijzig, zeker als single, maar hij komt op mijn lijstje.

Kirgizië ken ik toevallig, heb je ervaring met een specifieke partij troi?

Leuk Chanel! Ben jij bij die uit de link geweest in Kirgizië?

Tinka, op de een of andere manier heb ik niks met Frankrijk. Kan het nooit plaatsen maar het trekt mij niet. Toch bedankt voor je bericht!

Het linkje is Macedonie, in Kirgizie heb ik een (hele fijne) tour via Instagram gevonden. Mocht je daar info over willen dan kan je me een pb sturen :)

Bjorn
Collino S
Killarney
Duke Dustin

xchanel01

Re: Ranch/ruiter vakantie Argentinie/Amerika/Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 14:21

Bjorn
Collino S
Killarney
Duke Dustin

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 15:39

ElSea schreef:
Ja ik vind 100 en 120 kilo voor IJslanders belachelijk (voor de meeste andere paarden ook overigens, maar dat is een andere discussie).

Super bedankt voor de tips m.b.t. IJsland!

Zuid- Spanje lees ik ook steeds meer over. Het trekt mij ergens wel (eten, goede wijnen) maar wat mij afschrikt is hoe ze daar vaak met paarden omgaan. Ook de bitten die je op de foto's ziet.... dat vind ik een lastige. Ben er ook nog niet over uit hoe 'uniek' ik wil dat het wordt, haha.

Sassy4Barrel, ik ben benieuwd! Hoe heb je Turkije zelf ervaren, zeker met een groep vrouwen? Mijn ervaring is wel dat je daar wat van merkt, maar allicht scheelt dat per regio...

Ik ben 26, maar heb best een drukke baan dus weet niet helemaal of ik zin heb om écht mee te werken. Ik vind stallen mesten gek genoeg heerlijk en een hek repareren lijkt mij ook leuk, maar ik zit er niet op te wachten om dagen van 8 uur te maken. En vrees dat dat voor kost en inwoning vaak wel verwacht wordt? Of zit ik verkeerd?

Super bedankt voor de link chanel! Valt qua kosten ook heel erg mee zeg. Ik zet hem op mijn lijstje.

Geen dank! Ik heb vorig jaar trouwens ook in Cappadocia gereden, was wel met mijn vriend naar Turkije dus ik weet niet hoe het als solo vrouw is… denk dat Kirgizie een wat vriendelijkere optie is!

Bjorn
Collino S
Killarney
Duke Dustin

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie