Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:39

MerleSimone schreef:
Ik wilde even een aantal shirts en vesten bestellen, maar mijn god wat is er veel uitverkocht... -O- Heb letterlijk 8 shirts aangeklikt, allemaal in minimaal 4 kleuren beschikbaar en heb er pas 2 in m'n winkelmandje in maat M. Beetje teleurstellend..



Precies datzelfde heb ik ook!

zusje en ik vinden iets in de catalogus -> staat nog niet op de site
kijken op de site, zien iets leuks ->. alleen nog maat XS en S. ik heb maat M en L/XL nodig

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3


SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:25

supertammy schreef:
Wie heeft er ervaring met de jeans van Stonedeek? Valt de maat gewoon 'normaal'? Blijven ze lang mooi? (ik heb wat spijkerbroeken die snel uitgerekt waren van te fietsen)



het verschilt echt per model !
ben een paar weken terug in Duitsland naar de winkel geweest (westerstede) en daar heb ik meerdere gepast.
ik heb nu 2 verschillende broeken, maar ook verschillende maten !

zowel breedte als lengte zijn anders, maar ze zitten wel precies hetzelfde....

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:27

MissYvette4u schreef:
2 jr terug een hele fijne winterjas bij kramer gekocht, ik geloof merk (of type) charlotte. Met leuke scheve rits. Helaas half jr geleden rits kapot gegaan.

De jas hebben ze niet meer. Zit te denken om een paar verschillende jassen te bestellen en die niet fijn zitten terug te sturen. Maar heb ook spijkerbroeken nodig hhhmmm wil graag naar de winkel maar heb je daar vacc bewijs oid voor nodig?


een week op 3 terug waren ik en zusje in westerstede (D) . Zolang je een mondkapje op doet in de winkel vroegen ze nergens om...

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 22:39


een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 13:07

Coentjuh schreef:
Eindelijk mijn pakketje binnen! Ik twijfel er nog over om een Western jeans te bestellen, maar durfde het niet aan ivm de maten en ik heb zo'n lastig figuur, brede heupen-bovenbenen en een smalle taille.

Heeft iemand toevallig een Stonedeek spijkerbroek? Hoe vallen die maten? Ik heb echt geen flauw idee welke ik moet hebben.

De stijl van het Cowgirl <3 vest is geweldig, maar ik had iets meer kwaliteit en vooral heel veel teddy verwacht :o.. Teddy zit alleen in de capuchon. Deze is alleen niet voor bij de paarden, maar lekker voor 's avonds op de bank. Misschien bestel ik er ooit nog wel eentje bij, als er een keer een leuke aanbieding is, ook 1 voor stal. Ik heb een aantal oudere fleecevesten (o.a. van HH uit 2006 :+), maar dat is zo onhandig met al die paardenharen en hooi. De western riem is heel mooi, maar twijfel een beetje aan leder, is niet heel dik. Naja hoop in ieder geval weer even vooruit te kunnen want ik was door mijn riemen heen.
[ Afbeelding ]

En dit bordje is gewoon te grappig :D omdat onze paarden er zo op lijken. Het is bijna jammer dat er maar een klein stukje van de wei aan de openbare weg grenst haha...
[ [url=m/XA7YJr.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die vesten hebben we hier thuis in ongeveer elke beschikbare maat en kleur (ik zusje en vader dragen ze)
ze zijn niet dik, maar wel heerlijk qua pasvorm en ook na meerdere malen wassen blijven ze fijn !

De westernbroeken van Stonedeek raad ik aan om echt te gaan passen. Ik heb 2 verschillende modellen, maar ook 2 verschillende maten. Ik heb normaal alles in lengtematen (34/36) en ik heb nu zelfs 1 standaard lengte die lang zat is.

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 13:10

eekhoornerik schreef:
Weet iemand hoe de bovenkleding van Stonedeek valt? Is dat vergelijk met Felix Bühler?

FB moet ik van bovenkleding een maat kleiner bestellen namelijk.


Ik vind ze op maat vallen !

heb trui met lange mouwen in L/XL en een vest in XXL
Draag normaal ook L/XL in kleding. vesten altijd een maat groter omdat ik er een trui of iets onder aan wil hebben, en hou niet van strakke vesten

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3


SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 22:14

Coentjuh schreef:
Heb stiekem ook nog een bestelling gedaan met black friday.

Stonedeek broek 3 verschillende maten :D (W27, W28, W29). Ik pas toch in de kleinste, weten we dat ook weer. Hij is wel redelijk skinny zoals een (dressuur) rijbroek, had ik niet verwacht, maar wel heel erg mooi met die bloemen op de achterzakken en bling bling steentjes <3. De maten vallen wel een beetje raar, de 29 leek bijna net zo groot als de 28.

En heb mezelf nog zo'n Stonedeek Soyala vest gedaan :o , alleen twijfel ik enorm over de kleur. Er gaat er sowieso 1 terug. Ik heb de Carbon (donkergrijs) en de Smokeyblue (rookblauw). Carbon staat prachtig in combatie met de bruine leertjes, het cowgirl logo, touwtjes, gave winterkleur. Beetje Naketano style. Aan de andere kant.. Smokeyblue hangt niet echt in mijn kast, een keer iets anders, zit natuurlijk iets meer kleur in dan in 'saai' donkergrijs, maar is misschien niet echt een winterkleurtje. Ik weet het echt niet. Luxe probleem.



Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style.
Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 22:19

SCC schreef:
Coentjuh schreef:
Heb stiekem ook nog een bestelling gedaan met black friday.

Stonedeek broek 3 verschillende maten :D (W27, W28, W29). Ik pas toch in de kleinste, weten we dat ook weer. Hij is wel redelijk skinny zoals een (dressuur) rijbroek, had ik niet verwacht, maar wel heel erg mooi met die bloemen op de achterzakken en bling bling steentjes <3. De maten vallen wel een beetje raar, de 29 leek bijna net zo groot als de 28.

En heb mezelf nog zo'n Stonedeek Soyala vest gedaan :o , alleen twijfel ik enorm over de kleur. Er gaat er sowieso 1 terug. Ik heb de Carbon (donkergrijs) en de Smokeyblue (rookblauw). Carbon staat prachtig in combatie met de bruine leertjes, het cowgirl logo, touwtjes, gave winterkleur. Beetje Naketano style. Aan de andere kant.. Smokeyblue hangt niet echt in mijn kast, een keer iets anders, zit natuurlijk iets meer kleur in dan in 'saai' donkergrijs, maar is misschien niet echt een winterkleurtje. Ik weet het echt niet. Luxe probleem.



Als je de western broek heb die ik denk (adorable Amy 2), Die steentjes zitten erg los in de houdertjes, dus na een paar keer rijden heb je geen steentjes meer erin....

Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style.
Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:02

SCC schreef:
Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style.
Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D


Plutolover schreef:
Past de plum ook bij plum van Lemieux dat jij weet?


Ik zou het niet weten, ik heb niks met dekjes :o
En ik ben overgestapt op western }:0
Laatst bijgewerkt door SCC op 08-12-21 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:17

Coentjuh schreef:
Moet quote zijn van Plutolover :7


Oeps.. sorry verkeerde qoute gewist :+

heb het aangepast

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:01

Texas02 schreef:
Welke westernlaarzen zijn dat? Want ik was later dit jaar misschien ook van plan om ze te kopen.. Deze wilde ik misschien: https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... oots-Trail

Of deze: https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... Black-Rock

Maar ik vind het zonde om ze te kopen als snel stuk zijn, dan spaar ik liever nog iets langer door en koop goede..



persoonlijk zou ik qua prijs van de onderste even doorsparen voor de Ariats.
die zijn iets duurder (afhankelijk van wensen 120-220 euro) , maar wel mega veel fijner in kwaliteit.

als voorbeeld:
https://www.ariat.com/nl/en/P15335_W_FO ... or=TOBACCO (rijdt zusje al een dik half jaar mee ook in de blubber)
https://www.ariat.com/nl/en/P13409_W_FOO.html?dwvar_P13409__W__FOO_color=DISTRESSED_BROWN
https://www.ariat.com/nl/en/P22073_W_FOO.html?dwvar_P22073__W__FOO_color=CHOCOLATE_CHIP

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 23:09

Toktokmiauw schreef:
astrea schreef:
Je heerlijk de nieuwe catalogus.
Maar wordt er een beetje hebberig van, zoveel leuks.


Oh echt? Ik zat hem te bekijken met mijn instructrice vanochtend maar vonden het beide erg tegenvallen. Vind de kleuren beetje te donker voor het voorjaar. Had iets meer kleur verwacht. Vind het meer iets voor de herfst. -O-



Ik denk dat het een gevalletje "over smaak valt niet te twisten" is...
Ik vind het mooie kleuren, en beter dan de normale kleding met al die besmettelijke pastelkleuren.
Maar mijn zusje daarin tegen vind de lichte pastelkleuren mooier dan dit..
(we hebben het wel beide over de western kleding)

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:54

Coentjuh schreef:
Texas02 schreef:
Ik zou daar niet zomaar zelf aan beginnen als er nog garantie op zit. Want voor hetzelfde geld gaat het wel mis en is de garantie eraf omdat je er zelf iets mee gedaan hebt.

Ik doe dit af en toen bij mijn Harry s Horse fleecevest die ik heb aangeschaft in januari 2006. :') maar zou hetzelfde adviseren aan de Bokker van hierboven, eerst maar eens melden bij Kramer.

Baal zo van mijn Stonedeek sweatvesten. Die stof wordt zo gauw lelijk, allemaal van die bolletjes. Ik was het op delicaat programma met delicaat wasmiddel. Gebruik het niet bij de paarden, puur voor s avonds op de bank. Nog meer iemand daar last van?



toevallig het model met de bont gevoerde capuchon? die worden bij mij ook mega lelijk inderdaad qua pillen/pluisbolletjes. https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Sweatvesten-Fleecetruien/sweatjas-Soyala




deze blijven bij mij tot nu toe wel mooi. en gaan in de gewone 40 graden was.... :+
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Sweatvesten-Fleecetruien/ladies-sweatjas-Kelsey

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 22:07

Westerntrail schreef:
Van de week deze besteld.

[ [url=m/V192EK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super fijne jeans.



ik ben benieuwd hoe deze valt qua lengte en of het een beetje stretch stof is of echt stevige spijkerstof.
(de broek staat op mijn verlanglijstje)

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 20:58

iemand ervaring met de caps en de kwaliteit?

ik ben op zoek naar een nieuwe cap, en ben ondertussen al wel zo ver dat ik een rond model hoofd heb.
tot nu toe nog geen voorkeur qua kleur/model.
alleen omdat ik western rij, liever wel zwart/bruine kleur

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:21


een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:14

Coentjuh schreef:
@ SSC ik heb ooit twee "walnut" artikelen gehad van Stonedeek, maar de kleur was absoluut niet hetzelfde. Het ging om een pet en een zadelhoes maar de zadelhoes was echt muisgrijs ipv beige.
Dat klinkt niet zo veelbelovend.... tot nu toe heb ik 3 verschillende modellen Stonedeek vesten die gelukkig wel echt de omschreven kleur waren. Maar die waren dan ook wel allemaal van hetzelfde materiaal
Texas02 schreef:
Dit is de kleur Kobalt bij het Swiss Design dekje, voor zover ik weet zijn de kleuren bij alle verschillende artikelen met dezelfde kleur ook echt gelijk bij Kramer. Qua maat weet ik niet, full valt meestal gewoon als een normale full bij hun. Alleen de Coin halsters vind ik om de neus klein vallen.
[ [url=m/d86MZp.jpg]Afbeelding[/url] ]
die kleur van je dekje is echt wauw! <3. bedankt voor je foto.

ik ga denk ik maar gewoon bestellen, en bij niet passen gaat het retour (kan nu nog gratis laten versturen ivm net iets anders besteld)

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 17:51

Niqui schreef:
Heeft iemand ervaring met de western zadels van Kramer? Onze dochter heeft haar oog erop laten vallen voor haaar haflinger met korte rug. Zou het iets kunnen zijn voor dit bedrag := ?
Het gaat om dit zadeltje:
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... -Haflinger

doe het AUB niet!

kwaliteit is met voelen al om te janken, laat staan op een paard. En daarnaast moet je echt goed zeker zijn dat een (western)zadel goed past.
Bij geen ervaring met westerzadels in het algemeen, ga eerst test rijden of het überhaupt wel lekker zit.
bij wel ervaring, zoek een zadelpasser met 2e hands zadels en koop een leuke van goede kwaliteit. Dan heb je er veel meer plezier van.

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, SemrushBot, Westerntrail en 12 bezoekers