Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 20:56

Ik heb dinsdagavond voor het eerst besteld bij Kramer. Gaat om 2 jassen. Ben heel benieuwd :)!

Enjoy the little things in life.


Slmt9

Berichten: 4778
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:08

Heeft iemand ook deze thermo legging?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... ng-Hermine

Ik heb van rijbroeken meestal een maat groter (S/36), dan normale broeken (XS/34). Iemand een idee hoe deze valt?

Ik heb in 2016-2017 wel eens wat besteld, maar niet echt hele spannende dingen.
Verbaas me wel over de enorme levertijd. Heb afgelopen maandag besteld, maar mag geloof ik wel twee weken gaan wachten.
Wel jammer, want vanwege een maagbreuk heb ik eigenlijk liever gister dan vandaag een goeie rijlegging nodig.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:16

AlwaysH schreef:
Ik heb hier een Felix Buhrer broek van Kramer aan. Is echt mijn favoriet. Hij is zos tretchy. Ben 10 kg afgevallen en pas hem nogsteeds met gemak.
[ [url=m/v3m9xk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke heb jij als ik vragen mag? Ik moet nog een broek voor de zomer hebben maar ik heb stevige boven benen dus moet echt iets met stretch hebben

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 21:52

Slmt9 schreef:
Heeft iemand ook deze thermo legging?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... ng-Hermine

Ik heb van rijbroeken meestal een maat groter (S/36), dan normale broeken (XS/34). Iemand een idee hoe deze valt?

Ik heb in 2016-2017 wel eens wat besteld, maar niet echt hele spannende dingen.
Verbaas me wel over de enorme levertijd. Heb afgelopen maandag besteld, maar mag geloof ik wel twee weken gaan wachten.
Wel jammer, want vanwege een maagbreuk heb ik eigenlijk liever gister dan vandaag een goeie rijlegging nodig.


Ik heb hem. Normaal heb ik van Rijbroeken een maat groter, maar bij deze niet. Gewoon de maat die ik ook voor gewone broeken heb

paddraigh
Berichten: 3692
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 22:14

Ik heb hem ook! Heerlijke broek heb ook gewoon mijn normale maat.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 23:37

Saaams schreef:
De bodywarmer.
Hij had wellicht ietsje ruimer gekund. Maar aangezien ik aan het afvallen ben. Is het prima zo!

Hij is echt heel mooi. Zit enorm fijn. Sluit onder mooi aan ipv dat het vormloos is.
Ik wil denk ik de donkerblauwe straks ook nog.

[ [url=m/iWBrzZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/KlABI8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lijkt ook mooi aan te sluiten ter hoogte van de arm/voorkant oksel? Bij de bodywarmer die ik gister binnen gekregen heb, staat het bij mij helemaal open aan de voorkant ter hoogte van de oksel. Twijfelde al of ik hem wel wil houden. Maar als ik deze foto zie dan doe ik er goed aan om die van mij terug te sturen :+ Mag ik vragen welke maat je aan hebt?

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

Texas02

Berichten: 4553
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 00:34

Ik keek net even bij de longsleeves, maar daar zijn heel veel maten niet meer beschikbaar. Zou dat nog terugkomen, of zou je dan echt tot het najaar moeten wachten?

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 05:43

Vaak wordt er wel tussendoor weer geleverd. Maar zeker weet je 't natuurlijk nooit.

Slmt9

Berichten: 4778
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 07:24

Ai, dan ga ik ze berichten of ze mn order nog kunnen aanpassen naar maat 34 |o

Marjo

Berichten: 37200
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-21 07:26

loulou schreef:
Slmt9 schreef:
Heeft iemand ook deze thermo legging?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... ng-Hermine

Ik heb van rijbroeken meestal een maat groter (S/36), dan normale broeken (XS/34). Iemand een idee hoe deze valt?

Ik heb in 2016-2017 wel eens wat besteld, maar niet echt hele spannende dingen.
Verbaas me wel over de enorme levertijd. Heb afgelopen maandag besteld, maar mag geloof ik wel twee weken gaan wachten.
Wel jammer, want vanwege een maagbreuk heb ik eigenlijk liever gister dan vandaag een goeie rijlegging nodig.


Ik heb hem. Normaal heb ik van Rijbroeken een maat groter, maar bij deze niet. Gewoon de maat die ik ook voor gewone broeken heb


Ik heb een andere van Equilibre en 1 van FB. Die FB heb ik in het zwart maat 42 en zit perfect. Ik had hem ook in het blauw besteld, maar daar kreeg ik mt 42 niet eens aan. Heel vreemd.
Heb daarna nog een Equilibre besteld in mt 44 maar die is eigenlijk wel net te groot. Het kan wel, maar hij had best een maatje kleiner gemogen.

Zomerleggings heb ik ook in maat 42 en die zitten ook goed. Mijn normale broekmaat is 42/44 afhankelijk van het merk maar met rijbroeken tot nu toe altijd 44 gehad.

Texas02

Berichten: 4553
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 07:34

Faya__ schreef:
Vaak wordt er wel tussendoor weer geleverd. Maar zeker weet je 't natuurlijk nooit.


Dan maar goed de website in de gaten houden..

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Saaams

Berichten: 13258
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 08:29

MISTRAL94 schreef:
Saaams schreef:
De bodywarmer.
Hij had wellicht ietsje ruimer gekund. Maar aangezien ik aan het afvallen ben. Is het prima zo!

Hij is echt heel mooi. Zit enorm fijn. Sluit onder mooi aan ipv dat het vormloos is.
Ik wil denk ik de donkerblauwe straks ook nog.

[ [url=m/iWBrzZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/KlABI8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lijkt ook mooi aan te sluiten ter hoogte van de arm/voorkant oksel? Bij de bodywarmer die ik gister binnen gekregen heb, staat het bij mij helemaal open aan de voorkant ter hoogte van de oksel. Twijfelde al of ik hem wel wil houden. Maar als ik deze foto zie dan doe ik er goed aan om die van mij terug te sturen :+ Mag ik vragen welke maat je aan hebt?



Ik heb een maat M gekozen.

Ja sluit mooi aan. Hij komt ook niet meters omhoog als je je armen beweegt en dat had ik wel met de L bodywarmer van kramer (wel ander model)

Hij is ook niet enorm gevuld qua vulling. Dat vind ik ook nooit fijn.

Laerkens Beauty

Slmt9

Berichten: 4778
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 11:07

Bedankt voor de tips over de maat vd thermolegging. Ik heb ze via facebook messenger benadert en kreeg heel snel reactie. Ze hebben de maat aangepast en ik heb ze nog even gevraagd of ze een verwachte levertijd hebben. Op die laatste vraag moet ik nog even wachten.

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 11:42

candalisa schreef:
AlwaysH schreef:
Ik heb hier een Felix Buhrer broek van Kramer aan. Is echt mijn favoriet. Hij is zos tretchy. Ben 10 kg afgevallen en pas hem nogsteeds met gemak.
[ [url=m/v3m9xk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke heb jij als ik vragen mag? Ik moet nog een broek voor de zomer hebben maar ik heb stevige boven benen dus moet echt iets met stretch hebben


Ik ga eventjes voor je kijken als ik het niet vergeet.

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22


MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:27

Saaams schreef:
Ik heb een maat M gekozen.

Ja sluit mooi aan. Hij komt ook niet meters omhoog als je je armen beweegt en dat had ik wel met de L bodywarmer van kramer (wel ander model)

Hij is ook niet enorm gevuld qua vulling. Dat vind ik ook nooit fijn.


Thanks, ik ga die van mij terug sturen. Voor 45 euro mag het wel goed zitten.

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

apollootje

Berichten: 1056
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 21:31


Marjo

Berichten: 37200
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-21 21:39

apollootje schreef:
Hier ook een kramer fan!

Heeft iemand van jullie toevallig dit dekje:
https://www.kramer.nl/Paard/Setjes-voor ... hone-zakje

Bevalt het telefoonzakje?
Het lijkt mij wel handig voor in de zomer maar twijfel even over de maat ivm de vorm...


Ik heb een dekje in dezelfde vorm, wel zonder telefoonzakje. Ik vind hem hier heel mooi onder het zadel passen.

Afbeelding

apollootje

Berichten: 1056
Geregistreerd: 18-03-08

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 21:40

Thanks! En dit is dan de maat Full paard denk ik hè?

Marjo

Berichten: 37200
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-21 21:52

Yes klopt.

Texas02

Berichten: 4553
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 23:14

apollootje schreef:
Hier ook een kramer fan!

Heeft iemand van jullie toevallig dit dekje:
https://www.kramer.nl/Paard/Setjes-voor ... hone-zakje

Bevalt het telefoonzakje?
Het lijkt mij wel handig voor in de zomer maar twijfel even over de maat ivm de vorm...


Geen idee hoe het dekjeis, maar heel eerlijk: Ik zou dus nooit mijn telefoon aan mijn paard vastmaken.. Stel je valt van je paard en je paard gaat er vandoor.. Dan is je telefoon dus ook weg.. Ik heb zoiets als dit: https://www.bol.com/nl/p/telefoon-tasje ... oductImage
Die gaat aan mijn riem, mijn telefoon past er super in en eventueel nog een paar kleine dingen..

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 23:48

Zijn hier mensen die springdekjes van Kramer hebben en daar foto’s van willen delen? Op de website kan ik alleen de dressuurversies vinden en ben erg kieskeurig met vormen van springdekjes. :D

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:57

NinaCharlie schreef:
Zijn hier mensen die springdekjes van Kramer hebben en daar foto’s van willen delen? Op de website kan ik alleen de dressuurversies vinden en ben erg kieskeurig met vormen van springdekjes. :D


Dit is de enige foto die ik van het dekje bij de hand heb, is niet de beste foto. Is een springdekje van een paar collectie terug. Past goed onder mijn 17,5" vs zadel (neigend naar dressuur) een 18" zadel had niet gepast dan was het dekje niet lang genoeg geweest.

Afbeelding

❤️Murphy ❤️ Sinds 02-03-2012 van ons.
Dressuur : B+9

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:01

Texas02 schreef:
Geen idee hoe het dekjeis, maar heel eerlijk: Ik zou dus nooit mijn telefoon aan mijn paard vastmaken.. Stel je valt van je paard en je paard gaat er vandoor.. Dan is je telefoon dus ook weg.. Ik heb zoiets als dit: https://www.bol.com/nl/p/telefoon-tasje ... oductImage
Die gaat aan mijn riem, mijn telefoon past er super in en eventueel nog een paar kleine dingen..


Precies dit.. ik vraag me ook echt af wat diegene dacht bij het ontwerpen van dit dekje :')

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:24

Drico schreef:
Texas02 schreef:
Geen idee hoe het dekjeis, maar heel eerlijk: Ik zou dus nooit mijn telefoon aan mijn paard vastmaken.. Stel je valt van je paard en je paard gaat er vandoor.. Dan is je telefoon dus ook weg.. Ik heb zoiets als dit: https://www.bol.com/nl/p/telefoon-tasje ... oductImage
Die gaat aan mijn riem, mijn telefoon past er super in en eventueel nog een paar kleine dingen..


Precies dit.. ik vraag me ook echt af wat diegene dacht bij het ontwerpen van dit dekje :')

Ene kant heb je wel gelijk hoor andere kant is het handig in de bak voor training als je je telefoon niet kwijt kan. Ik heb een trainingsapp op de telefoon die de gangen en tijden aangeeft dan doe ik hem daarin. Ik rij nog niet buiten met dr maar dan is het uiteraard niet slim hem hierin te doen.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 11:09

Maar ook in de bak kan er wat gebeuren.. stel jij valt, breekt je been, paard blijft bij de ingang van de bak staan, hoe kom je bij je telefoon? :P

Je hebt er echt wel betere oplossingen voor, zoals een sportband/heuptasje die je om je eigen lichaam doet. Hoef je ook niet in de zomer een bodywarmer of jas aan.

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers