Kramer Paardensport Fans

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

michenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:38

Tiahastrona schreef:
Ik 26 maart besteld, al 2 keer over gemaild. Ze zeggen dat het deze week verstuurd wordt. Hoop het maar, want is inmiddels al niet meer in de goede maat te koop

Oef dat is wel een spannende ja. Bij mij kwam er een keer een bestelling binnen zonder dekje want die was al uitverkocht. In plaats van dat ze dat even mailen om teleurstelling bij uitpakken te voorkomen.. Hopen dat het er bij jou wel gewoon bij zit. :)

Mijn shirtjes die al even geleden binnen gekomen zijn, zijn zo mooi. Helemaal verliefd op het kant wat aan de mouwtjes zit. :j

Tiahastrona

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 18:21

Ik heb 1 vest dat ik graag wil hebben om set compleet te maken. Rest heb ik niet nodig, gewoon erbij gedaan, dus als bestelling niet compleet is ben ik echt niet blij

Cas: M1 dressuur, B springen, B SGW

Fabulous: Z1 dressuur, B springen, B SGW
Tiahastrona: Z2 dressuur, B springen, B SGW

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 23:06

*komt uit de meeleeshoek*

fokfanaat schreef:
ik heb 29-3 een bestelling gedaan, maar nog geen bericht dat het verzonden is.

Ik heb ook de 29e een bestelling gedaan en kreeg vanavond eindelijk bericht dat het verzonden was. Jammer dat het zo lang duurt. Ze zullen het wel druk hebben :))

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 23:10

Ik heb ook de 29e een bestelling geplaatst (toch wel na m'n teleurstelling van alllll die uitverkochte producten :') ). Ik krijg een beetje het idee dat ze populairder/groter worden dan gedacht ofzo. Lange levering, veel uitverkocht.. Te hard groeiend bedrijf?

Edit: mijn bestelling is ook nog niet verzonden trouwens.

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+21 -> M1+2! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 23:16

MerleSimone schreef:
Ik heb ook de 29e een bestelling geplaatst (toch wel na m'n teleurstelling van alllll die uitverkochte producten :') ). Ik krijg een beetje het idee dat ze populairder/groter worden dan gedacht ofzo. Lange levering, veel uitverkocht.. Te hard groeiend bedrijf?

Dat zou maar zo kunnen inderdaad. De prijzen stijgen ook best ten opzichte van een aantal jaren geleden. Als het ze maar niet naar de bol stijgt en dat ze qua prijzen niet meer onder doen voor de rest :+

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:33

Wat een leuk topic! Ik zie ook steeds meer leuke spullen bij kramer, dus lees graag mee.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:48

Kan ook zijn dat het erg druk is, omdat er meer online wordt besteld dan dat dat eerder gebeurde ivm Corona. En wie weet hebben ze daar ook veel zieken. Maar snap ook wel dat als je al 2 weken wacht. En geen enkele reactie krijgt, je boos en teleurgesteld begint te worden/raken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:13

MISTRAL94 schreef:
MerleSimone schreef:

Dat zou maar zo kunnen inderdaad. De prijzen stijgen ook best ten opzichte van een aantal jaren geleden. Als het ze maar niet naar de bol stijgt en dat ze qua prijzen niet meer onder doen voor de rest :+

Inderdaad, ik mis de echte aanbiedingen de laatste tijd. Bij normale prijzen is de kwaliteit van Kramer vaak net iets minder dan bij Divoza ofzo.

Zadeladvies, africhting, instructie dressuur en springen, bitadvies, bitloos advies. Gediplomeerd instructeur. Fotografie. Voor vragen stuur een pb.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 15:12

Maar even, 29 3 is een week geleden, pasen ertussen, ze geven zelf sowieso al 4 werkdagen dacht ik überhaupt om t te verzenden en daarna nog post tijd ook aantal werkdagen, het blijft gewoon buitenland natuurlijk en sommige dingen liggen misschien in een vestiging en moeten dan terug naar het distributiecentrum. Ik neem de wat langere levertijd voor lief en bestel op tijd, als ik iets supersnel nodig heb bestel ik t bij een Nederlandse winkels of ga ik zelf bij een zaak langs. Maar vind t juist fijn dat ze spullen hebben die vrij basic zijn eigenlijk, simpele singeltjes en heel fijn koordsingel in dressuur, en ik bestel er mijn supplementen voor de gewrichten, en dan bestel ik dus voor voorraad en houd rekening met levertijden, nog nooit problemen gehad en eigenlijk altijd sneller ontvangen dan verwacht

Paola ❤ elke dag met haar is een cadeautje [o]

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 15:54

Mijn pakket is verstuurd

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 15:55

Tiahastrona schreef:
Mijn pakket is verstuurd

En zit je vest er nu bij? :)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 15:55

Volgens pakbon wel, dus hoop het

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 15:56

Zou gek zijn als het op de pakbon staat maar niet in de doos zit. Fijn voor je!

pumpina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 11:37

Mijn bestelling van 28 maart is ondertussen in Nederland, maar nog niet bij mij helaas :D

Alexandra309

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 19:19

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 19:40

Alexandra309 schreef:
Hoi, heeft er toevallig iemand ervaring met deze broek van Equilibre en of hij groot/normaal/klein valt?

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... et-zitvlak

Ik heb niet deze maar wel andere van Equilibre. Vind ze redelijk normaal vallen. Evt iets aan de kleine/korte kant,zeker niet groter dan normaal

Eddie , Dressuur B+11, Endurance klasse I + 28 Klasse II + 2 (460 km goedgekeurd), TWE B, TREC T3
Faya - juli 2010 - december 2014 TREC T3, B Dressuur, BB springen

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 19:53

Hoi hoi, sorry voor het spontaan binnenvallen, maar hebben jullie als kramer kenners ook ervaring met de hoofdstellen? Hoe die vallen qua maat en hoe het materiaal is?

(Ik blijf zo teleurgesteld in de kwaliteit van mijn Bridle2fit hoofdstel dat ik toch weer om me heen ga kijken en met name de No neck pressure klinkt wel heel interessant. Maar ik wil echt betere leerkwaliteit dan ik nu heb en omdat ze niet om de hoek zitten om even te kunnen voelen..)

Alexandra309

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 20:29

Faya__ schreef:
Alexandra309 schreef:
Hoi, heeft er toevallig iemand ervaring met deze broek van Equilibre en of hij groot/normaal/klein valt?

Ik heb niet deze maar wel andere van Equilibre. Vind ze redelijk normaal vallen. Evt iets aan de kleine/korte kant,zeker niet groter dan normaal

Hoeveel korter vallen ze? Ik heb best lange benen namelijk

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 20:34

Noukie schreef:
Hoi hoi, sorry voor het spontaan binnenvallen, maar hebben jullie als kramer kenners ook ervaring met de hoofdstellen? Hoe die vallen qua maat en hoe het materiaal is?

(Ik blijf zo teleurgesteld in de kwaliteit van mijn Bridle2fit hoofdstel dat ik toch weer om me heen ga kijken en met name de No neck pressure klinkt wel heel interessant. Maar ik wil echt betere leerkwaliteit dan ik nu heb en omdat ze niet om de hoek zitten om even te kunnen voelen..)

Wij hebben 2 pony hoofdstellen gekocht bij ze. De ene is nu al een aantal weken in gebruik. En vind het mooi soepel leer.
Deze hebben we gekocht.
https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... tel-Beauty

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:52

Alexandra309 schreef:

Ik heb niet deze maar wel andere van Equilibre. Vind ze redelijk normaal vallen. Evt iets aan de kleine/korte kant,zeker niet groter dan normaal[/quote]

Hoeveel korter vallen ze? Ik heb
best lange benen namelijk[/quote]

Ik ben 183 met flink lange benen en het kan net aan, maar ik houd van lange broeken.

Eddie , Dressuur B+11, Endurance klasse I + 28 Klasse II + 2 (460 km goedgekeurd), TWE B, TREC T3

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:53

Noukie schreef:

Ik heb er ook 1. Een 3 in 1 hoofdstel. Ik denk 2 jaar geleden tweedehands gekocht, en ziet er nog steeds bijna als nieuw uit. Nog steeds erg blij mee, leer is ook van nette kwaliteit.

~ ZB Fotografie ~

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:54

Ik heb ook 1 van Kramer. Pas net hoor, maar vind het echt prima leer, zeker voor het geld. Ben er erg blij mee!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 06:37

Dank voor jullie antwoorden! Dat helpt in de overweging :)

Colinda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 20:06

Iemand van jullie ervaring met de kaptoom van CLARIDGE HOUSE van kramer? En zoja welke.
Heb nu een Rambo micklem maar die schuift

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 20:12

Ik had er 1. Hing constant scheef.

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016