Maar hij moet om de haveklap aangepast worden omdat Anouar zo veranderd. Nou heb ik een super zadelmaker, maar ik durf zowat niet meer bij hem aan te komen.
Ik heb het zadel nu ruim een jaar, helemaal nieuw gekocht. Intussen is hij al 4 keer aangepast. De eerste keer is hij gewoon opgevuld, logisch bij een nieuw zadel. Paar maanden later is de vulling weer wat bijgewerkt omdat hij iets te hoog kwam te liggen aan de voorkant. Na de zomer kreeg Anouar opeens een drukplek, is het zadel helemaal opnieuw opgevuld. Paar maanden later werd Anouar opeens veel ronder, gevolg dat de boom twee maten groter gemaakt moest worden.
En nu glijdt hij weer heel erg naar achteren
Ik twijfel echt niet aan de kundigheid van mijn zadelmaker, ik heb gewoon een paard dat constant aan het veranderen is.
Maar wat kan ik hier nou aan doen? Al die keren is de zadelmaker geweest en hoefde ik niets te betalen, maar ik schaam me nu gewoon om hem weer te bellen, hij wordt nog arm van mij

Meer mensen die hier last van hebben en hebben jullie misschien ideen.
Ik hoor soms mensen die jaren met hetzelfde zadel doen zonder dat er iets aan gedaan moet worden. Dat wil ik ook.
Ik heb nu sinds kort een op maat gemaakt zadel (Daaleman) maar het is nog te zien of deze gaat blijven passen!
zit nu met mijn 3e zadel (zadel nr. 1 was te klein voor mij, zadel 2 niet meer aanpasbaar, zadel 3 moet weer aangepast worden). En met verschillende operaties :p . En ja hoor maandag komt er weer een zadelmaker langs