mika11 schreef:Je kan zijn tanden laten controleren door de paardentandarts.
En verder bij het beleren hulp vragen van een ervaren iemand.
ponyonly schreef:Rubs schreef:Is dit die uit 2021? Is dat niet een heel klein beetje jong? En helemaal bij een arabier?
Oefen nu alleen nog lange lijnen maar daar reageert hij al heftig op
Rijden doe ik pas later
ponyonly schreef:dat hij het bit (na al een langere tijd proberen) nog niet accepteert hij word er neidig van terwijl hij het wel weet we oefenen gewoon nog steeds maar ik vroeg me af of het een probleem is waar vaker mensen tegen aan lopen
ponyonly schreef:Ik heb HO easy stap draf en galop helemaal onder controle achterwaarts voor druk en zonder druk er naast gaat ook helemaal goed ik heb heel veel gelongeerd en nog veeel meer wandelingen en grondwerk achter de rug. Ik merk gewoon dat hij het bit (na al een langere tijd proberen) nog niet accepteert hij word er neidig van terwijl hij het wel weet we oefenen gewoon nog steeds maar ik vroeg me af of het een probleem is waar vaker mensen tegen aan lopen
Rocamor schreef:ponyonly schreef:Ik heb HO easy stap draf en galop helemaal onder controle achterwaarts voor druk en zonder druk er naast gaat ook helemaal goed ik heb heel veel gelongeerd en nog veeel meer wandelingen en grondwerk achter de rug. Ik merk gewoon dat hij het bit (na al een langere tijd proberen) nog niet accepteert hij word er neidig van terwijl hij het wel weet we oefenen gewoon nog steeds maar ik vroeg me af of het een probleem is waar vaker mensen tegen aan lopen
Nogmaals, gaat dit om die 2.5 jarige arabier van je?
ponyonly schreef:ik ga hier veder niet meer op in
er zijn alleen maar voor oordelen die nergens op slaan als jullie ook maar iets meer vertrouwen zouden hebben in jongere meiden ik stelde hier 1 simple vraag waar nu niemand nog een goed antwoord op heeft kunnen geven
Gebruikers op dit forum: Bytespider, juniper en 1 bezoeker