Sintara schreef:Ik heb de edix soft monoriemen, raad ik echt aan:)! Wel de goede maat bestellen zodat je zo weinig mogelijk extra riem overhoudt, dan heb je het hoesje ook lekker laag
Sintara schreef:Je kunt het beste even opmeten hoelang je beugelriemen nu zijn aan dat zadel, van de ophanging tot de stijgbeugel.. dan weet je het precies
Sintara schreef:Je kunt het beste even opmeten hoelang je beugelriemen nu zijn aan dat zadel, van de ophanging tot de stijgbeugel.. dan weet je het precies
pmarena schreef:Er gaan morgen toevallig Softleder beugelriemen van Barefoot naar haar op de post, maar ik neem aan dat die voor een klant zijn bedoeldBest kans dat ze wat heeft liggen hoor. Wie weet wel een een Edix testzadel met zachte riemen die je kan voelen? Sowieso kan je het bij haar bestellen natuurlijk
pmarena schreef:Ik denk dat soflederen beugelriemen niet al te exotisch zijn en er best een goede kans zou moeten zijn dat ze daar toevallig wat van (al dan niet in gebruik) heeft liggenJe kan natuurlijk niet alles op voorraad hebben want er is zó veel verkrijgbaar. Maar voor zachte zadels zijn zachte riemen wel een must natuurlijk.
Van Barefoot hebben we de Softlederen mono T riemen. Die zijn super makkelijk met verstellen en dan erg handig aan zadels als je met een zadelpasservice rond gaat. Dus best kans dat ze daar ook wat van heeft gok ik
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Plus_en_Min, Rubs en 6 bezoekers