marley93 schreef:Puur uit nieuwsgierigheid: waar bewaar je al die dekjes? Heb je daar op stal een aparte kast voor, of thuis?Ik zou zelf al niet weten waar ik ze kwijt zou moeten, heb er geloof ik 4 ofzo en dat is me genoeg.
Ibbel schreef:Eskadron en Equestrian stockholm zijn 80-90 euro het stuk, zie ikDan heb je dus zo ongeveer het aankoopbedrag van een paard in de kast hangen hè...
Alja schreef:Ik heb ook een dekjes verslaving en sinds 2 mnd weer een rijpaard voor mezelf maar heb afgesproken met mezelf dat ik drie dekjes mag en dat wil ik eigenlijk ook zo houden
Sellyxx schreef:ZoeyDercks schreef:[ [url=m/MOgAoi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/USP5Bz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ehh alles van LeMieux
{Oudere collectie foto}
[ [url=m/zCGsGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een geniale manier van opbergen!Ik ken deze Ikea dingen maar ben dit nog nooit tegengekomen
Roodvos schreef:Alja schreef:Ik heb ook een dekjes verslaving en sinds 2 mnd weer een rijpaard voor mezelf maar heb afgesproken met mezelf dat ik drie dekjes mag en dat wil ik eigenlijk ook zo houden
Ik was ze met 3 tegelijk, dus ik vind 3 te weinig.
Ik heb er een stuk of 10. Waarvan een aantal nu echt beginnen te slijten. Ze gaan bij mij ca. 10 jaar mee. Net weer 2 in gebruik genomen die bij mijn vorige paard niet mooi bleven liggen maar bij deze wel.
Ik wil terug naar 6 dekjes . Met een voorkeur voor de Eskadron cotton.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers