Tonics Rijlaarzen

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Feike2502

Tonics Rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-23 12:52

Heeft iemand ervaring met Tonics rijlaarzen? En iemand een idee waar ik die in Oost Brabant ergens kan gaan bekijken/kopen?

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Re: Tonics Rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 09:29

Ik heb je topic verplaatst naar [HAR] Harnachement omdat het daar beter past. :)

Onderschrift

Feike2502

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-23 10:12

Giolli schreef:
Ik heb je topic verplaatst naar [HAR] Harnachement omdat het daar beter past. :)

Helemaal goed, ik weet niet zo goed de weg op Bokt.

Nielojram

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 20:43

Giolli schreef:

[RUI] lijkt mij hier een beter forum voor.

Aandacht maakt alles mooier, I. Kea

ChelseaAyLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 23:51

Heb toevallig net een paar gekocht op equitana. Ze waren flink afgeprijsd omdat dat model eruit ging.
Het is een merk van schokemöhle. Fijn soepel leer en een goed voetbed erin.
Ik ben er blij mee, maar het is mijn eerste paar dus hoe ze zich houden als je ze gaat gebruiken, geen idee.

Afbeelding
Afbeelding

Ay Lee, Asha en Lilly mijn eigen mooie kudde'tje

MustangII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 00:32

Mijn dochter heeft Tonics Jupiter AST rijlaarzen sinds 2 jaar als Trainings laarzen. voor haar de fijnste laarzen voor dagelijks gebruik die ze ooit heeft gehad.
Dit model heeft de ritsen aan de zijkant schuin zitten waardoor dit geen belemmering en slijtage geeft aan de rits tijdens het rijden. En na 2 jaar nog steeds de rits heel! en ze zitten echt heerlijk met een fijn voetbed.

zelf heb ik een ouder model jodphurs van Tonics en echt een aanrader ...helaas hebben deze nu echt zijn beste tijd gehad en heb nu nieuwe besteld ze doen niet onder voor de Ariat vooral als je een normale tot smalle voet hebt is dit echt een aanrader ik loop er de hele dag op als ik de kans krijg

Livion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 05:28

Ik ben alleen bekend met de jodhpurs en daar zeer over te spreken. Heel soepel, fijn voetbed en zitten degelijk in elkaar.

"In riding a horse, we borrow freedom."

MustangII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 19:28

Livion schreef:
Ik ben alleen bekend met de jodhpurs en daar zeer over te spreken. Heel soepel, fijn voetbed en zitten degelijk in elkaar.

Ik heb ze ook al jaren zaterdag nieuwe gekocht omdat deze toch echt nu aan het hemelen waren. Mijn schoenmaker moet er nog naar kijken of er iets van te maken is(ik hoop natuurlijk van wel.
Nu het model space gekocht en ik zie toch wel dat ze de jodhpurs dus echt wel verbeterd hebben waar de pijnpunten zaten aan de zijkanten dubbel leer dat is waar aan de binnen zijde bij mij dus de schoen kapot is dus ben er wel erg blij mee.
Ook zijn deze waterdicht en dubbele ritsen die getaped zijn

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie