De aller simpelste en dunne uitvoering van Harry's Horse. Ik zal eens even voor je kijken of ik ze kan vinden. Ik heb er zelf 2, liggen als een huis, snel droog na het wassen; heerlijke dekjes. Edit Gevonden: ik heb ze in donkerblauw en zwart https://www.agradi.nl/harrys-horse-zade ... quoise.htm
Euh bepaalde soorten van br... Heb ze al jaren.. ze verkleuren wel bij mij.. na paar ( jaar) wassen.. worden flets/ lichter van kleur maar werking nog prima.. bij mijn paard schuren die andere stofjes of zo levert kale plekken op deze niet.. al gaan ze bij een erg nat paard/ dekje na gebruik in de was..
Twan 26-11-2013 Luuk 17-8-2015
De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant
Die oude big square cotton's van Eskadron, die hebben zo'n katoenen wafel stuctuur stof aan de binnenkant, en dan degene met glossy bies zodat ze niet schuren langs de randen. Geen idee of de huidiger collectie dat ook nog zo heeft, vind die kleurencombinaties de laatste jaren niet zo mooi vandaar een hele verzameling van die oude heb.
Bo 08.06.2000 - 09.01.2023 Ids 300 x Teunis 332 * L1+3 Syb 05.06.2013 Wolfert 467 x Maeije 440 * M1+3
Als je drukke patronen leuk vindt.... subscribe heeft dekjes met een hele fijne binnenkant. Snel droog en er blijven niet zo achterlijk veel haren in hangen.
Ik gebruik tegenwoordig de dekjes van Edix. Fijne dekjes, luxer segment en een heleboel leuke kleuren. Fijne bijkomstigheid zijn de vakken waar je vilt kan invullen mocht het nodig zijn. Ik gebruik ze zelf meestal niet maar een tijd terug een paard gehad die door een blessure minder bespiering had en dus het zadel net ff minder lag en dan is het een ideale oplossing. De vilt inlages zitten bij het dekje geleverd.
Stal van 't Heideveld ' t Heideveld Horse Transport. Paardentaxi en internationaal transport.
Nu moet ik zeggen toen ik dat eskadron dekje van mij zag ik in eerste instantie ook niet had verwacht dat het katoen was. Lijkt ook wel wat op zo'n snel drogen stofje.
Dit is een ander dekje maar denk wel een beetje dezelfde collectie en 1 van de weinige foto's die ik kan vinden waar je een beetje de onderkant van ziet.
Opvallend dat je dit schrijft. Mijn haflinger heeft 1 PS dekje en daar reageerde hij telkens best geirriteerd op. Dacht dat het aan mij lag. Bij mijn dekjes van Eskadron doet hij normaal.