Bestaat er een Bucas smartex BN 5’3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SandraWierda

Berichten: 1404
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Bestaat er een Bucas smartex BN 5’3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 22:49

Zoals de naam al zegt bestaat de Bucas Smartex rain in 5’3 er in een Big Neck variant??

Op de foto mijn haflinger met een Big Neck maat 5’6. Deze is helaas te lang, maar de hals lijkt mij wel goed te passen. Dus een 5’3 gewone variant is te krap om de hals. IK heb. Al eens een Amigo 5’6 geprobeerd gewone versie, maar bijn dat dek was de hals veel te klein.

Voor andere dekens in smartex variant met een big neck rain staan we ook open :j
Afbeelding

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Bestaat er een Bucas smartex BN 5’3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:58

Ik zou Bucas even een berichtje doen! zij kijken/zoeken graag met je mee. Ze hebben ook regelmatig een livestream waarin je vragen kan stellen.

SandraWierda

Berichten: 1404
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 23:00

veerxsjimm schreef:
Ik zou Bucas even een berichtje doen! zij kijken/zoeken graag met je mee. Ze hebben ook regelmatig een livestream waarin je vragen kan stellen.


Heb ik gedaan, wordt beetje sneu doorverwezen door dekfitters die hier niet eens in de buurt zitten. Valt me erg tegen van Bucas :n

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:01


SandraWierda

Berichten: 1404
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 23:09

Hilary schreef:
https://bucas.com/nl/p/smartex-turnout/

Als ik de filters instel lijkt ie in ieder geval wel te bestaan. Volgens mij kan bijv Epplejeck het dan wel voor je bestellen (als die in je buurt zit).


Ook had wel op de NL site gekeken en daar staat hij er niet bij. Zal ook eens in een buitenlandse webshop kijken. EJ zou wel handig zijn ivm terug sturen mocht ie toch niet passen :j

Celebi
Berichten: 3646
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:11

Jeetje wat gek dat 5.6 al te groot is. Die maat heeft mijn kleine (net aan) D pony al.

Helaas hebben de meeste winkels volgens mij de big neck alleen vanaf 5.6. De pony maten gaan kleiner maar hebben geen big neck. De Power turnout gaat wel een maat kleiner, maar de big neck variant ook alleen vanaf 5.6 dus daar heb je weinig aan.

Als je op hun site kijkt zoals hierboven genoemd bestaat het dus wel, dus wellicht moet je inderdaad alle dealers bellen of ze ergens deze deken hebben of eventueel kunnen meebestellen voor je. Zeker de wat kleinere winkels bieden nog wel eens de service dat ze 1 product specifiek op bestelling meebestellen bij de dealer.

En anders misschien toch een maatje kleiner en dan een borstverbreder ertussen?

SandraWierda

Berichten: 1404
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 23:27

Celebi schreef:
Jeetje wat gek dat 5.6 al te groot is. Die maat heeft mijn kleine (net aan) D pony al.

Helaas hebben de meeste winkels volgens mij de big neck alleen vanaf 5.6. De pony maten gaan kleiner maar hebben geen big neck. De Power turnout gaat wel een maat kleiner, maar de big neck variant ook alleen vanaf 5.6 dus daar heb je weinig aan.

Als je op hun site kijkt zoals hierboven genoemd bestaat het dus wel, dus wellicht moet je inderdaad alle dealers bellen of ze ergens deze deken hebben of eventueel kunnen meebestellen voor je. Zeker de wat kleinere winkels bieden nog wel eens de service dat ze 1 product specifiek op bestelling meebestellen bij de dealer.

En anders misschien toch een maatje kleiner en dan een borstverbreder ertussen?


Ja is maar klein haflingertje van 1.38m maar heeft wel body dus daarom waarschijnlijk de BN. Terwijl ze in vliegendek van bucas de gewone 5’6 heeft. Die is helaas ook zo ruim op de kont. Schuift iets maar blijft dan liggen en geeft geen schuur plekken gelukkig.

Dek welke ze nu op heeft blijft opzich best wel heel aardig liggen is alleen wat lang op de kont. Dus misschien gewoon dikkere kont trainen :D

Afbeelding

MirandaDvG

Berichten: 758
Geregistreerd: 12-10-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bestaat er een Bucas smartex BN 5’3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 06:31

De smartex op de foto lijkt niet langer dan de vliegendeken op de foto.
Dus waarom niet gewoon die smartex houden?
Zo bizar veel te lang vind ik hem nieteens

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bestaat er een Bucas smartex BN 5’3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 08:12

De vligendeken is een stuk langer dan de deken die ze nu op heeft liggen. Dus als je daarover twijfelt zou ik deze houden.

Dat gezegd hebbende. Je kan bij de Epplejeck special orders aanmaken. Dat betekent dat Bucas je deken zo maakt als jij wil maar dat betekent ook dat deze niet geretourneerd mogen worden. Ik zou dan eerder een borstverbreder adviseren

Sky_As

Berichten: 4722
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Bestaat er een Bucas smartex BN 5’3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 09:17

In welke omgeving zit je?
Heb over bucas wel vaker gehoord dat ze niet echt meewerkend reageren.
Je zou hypostore eens kunnen mailen.
Die reageren vaak snel en zijn wel meewerkend.

Of bij bucas op de social media eens vragen....zo'n moeilijke vraag is het natuurlijk niet

SandraWierda

Berichten: 1404
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-23 14:20

MirandaDvG schreef:
De smartex op de foto lijkt niet langer dan de vliegendeken op de foto.
Dus waarom niet gewoon die smartex houden?
Zo bizar veel te lang vind ik hem nieteens


Hij blijft opzich ook wel netjes liggen. Zwarte is alleen geen smartex maar een gewone en ik wil graag een smartex. Maar omdat die ook zo duur zijn ben ook op mp aan het kijken. De gewone 5’6 smartex rain wordt nog wel redelijk aangeboden, maar ik ben bang dat die nek dat were te klein is omdat de zwarte ene big neck is. Terwijl het vliegendek wel were een gewone 5’6 is. Pfffff blijft lastig dat deken spul.

SandraWierda

Berichten: 1404
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-23 14:21

Isabel_k schreef:
De vligendeken is een stuk langer dan de deken die ze nu op heeft liggen. Dus als je daarover twijfelt zou ik deze houden.

Dat gezegd hebbende. Je kan bij de Epplejeck special orders aanmaken. Dat betekent dat Bucas je deken zo maakt als jij wil maar dat betekent ook dat deze niet geretourneerd mogen worden. Ik zou dan eerder een borstverbreder adviseren


Zo’n verbreden had ik idd al eens naar teken, ga ik me even meer in verdiepen. _/-\o_

SandraWierda

Berichten: 1404
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-23 14:21

Sky_As schreef:
In welke omgeving zit je?
Heb over bucas wel vaker gehoord dat ze niet echt meewerkend reageren.
Je zou hypostore eens kunnen mailen.
Die reageren vaak snel en zijn wel meewerkend.

Of bij bucas op de social media eens vragen....zo'n moeilijke vraag is het natuurlijk niet


Friesland :D

PrincesjJarig

Berichten: 4547
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Bestaat er een Bucas smartex BN 5’3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 15:12