Ervaringen beugelriemen Epplejeck

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Bootsie

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-03-21

Ervaringen beugelriemen Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 17:38


Plausibel
Berichten: 118
Geregistreerd: 07-01-22

Re: Ervaringen beugelriemen Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:12

Ken je Webbers? Wellicht totaal niet wat je zoekt hoor maar het zijn enkelvoudige beugelriemen zodat je dus niet met die overtollige beugelriem en hoesjes zit. Stuk minder dik onder je zadel/been en ze zijn er in kunststof en leer.

_Bootsie

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 18:18

Plausibel schreef:
Ken je Webbers? Wellicht totaal niet wat je zoekt hoor maar het zijn enkelvoudige beugelriemen zodat je dus niet met die overtollige beugelriem en hoesjes zit. Stuk minder dik onder je zadel/been en ze zijn er in kunststof en leer.

Kan je deze wel normaal opsteken? Wil namelijk geen beugels die je steeds los moet maken om ze omhoog te krijgen

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:31

_Bootsie schreef:
Heeft iemand ervaring met de F.R.A. beugelriem van epplejeck?

Ze lijken me ideaal omdat er al meteen hoesjes bij zitten maar kunnen ze eigenlijk wel opgestoken worden? Kom er op de foto niet helemaal uit.

[ [url=m/YcA760.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... orId=10041


Ik heb deze :) Kan ze gewoon opsteken, geen problemen mee. Erg tevreden over de beugels.

_Bootsie

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 18:37

Friesfanaat schreef:
_Bootsie schreef:
Heeft iemand ervaring met de F.R.A. beugelriem van epplejeck?

Ze lijken me ideaal omdat er al meteen hoesjes bij zitten maar kunnen ze eigenlijk wel opgestoken worden? Kom er op de foto niet helemaal uit.

[ [url=m/YcA760.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... orId=10041


Ik heb deze :) Kan ze gewoon opsteken, geen problemen mee. Erg tevreden over de beugels.

Heb je hier misschien ook een foto van? En is het een enkele riem? Aan de maat leek het van niet

Plausibel
Berichten: 118
Geregistreerd: 07-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:38

_Bootsie schreef:
Plausibel schreef:
Ken je Webbers? Wellicht totaal niet wat je zoekt hoor maar het zijn enkelvoudige beugelriemen zodat je dus niet met die overtollige beugelriem en hoesjes zit. Stuk minder dik onder je zadel/been en ze zijn er in kunststof en leer.

Kan je deze wel normaal opsteken? Wil namelijk geen beugels die je steeds los moet maken om ze omhoog te krijgen


Ja ik kan ze gewoon opsteken, maar het scheelt wel dat ik van die neopreen beugelbeschermers heb en een zadelhoes zodat alles netjes op zn plek blijft.

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:43

Quoteverkloot, dan maar zo:

Het is geen enkele riem. Als ik het niet vergeet maak ik morgenavond even een foto als ze opgestoken zijn.

_Bootsie

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 18:49

Friesfanaat schreef:
Quoteverkloot, dan maar zo:

Het is geen enkele riem. Als ik het niet vergeet maak ik morgenavond even een foto als ze opgestoken zijn.

Ah dus toch. Ben wel benieuwd!