spring zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sophie_w2
Berichten: 3
Geregistreerd: 03-06-21

spring zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-21 00:15

Hoi!
Ik zoek een goed niet al te duur (800€ max) springzadel. De Wintec 500 Jump Hart lijkt mij wel en gooie (ik heb ook en ander wintec zadel die ik top vind) ik zou graag willen horen wat anderen daar over denken. Als jullie nog anderen suggesties hebben zou ik die heel graag horen.
Alvast heel erg bedankt! :)


Afbeelding dit is dus de Wintec 500 Jump Hart

xMadelene9
Berichten: 156
Geregistreerd: 08-01-17

Re: spring zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 02:04

Hier ben ik ook erg benieuwd naar.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 06:52

Ik heb de close contact hart en ben zeer tevreden. Wel heb ik er lange singelstoten en grotere kniewrongen bij gekocht. Singelstoten is puur voorkeur voor korte singel. Kniewrongen, vind de standaard erg klein. Paard springt hiermee stukken fijner dan het dure maatzadel dat we hadden. En ik zit er fijner in. Afbeelding

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 16:20

Ik heb de wintec jump 500 hart en ben heel tevreden! Fijn stabiel, voldoende steun voor mij, maar ik zit liever niet te "vast" in een zadel.
Het materiaal zit verrassend zacht, ik rijd er ook ritten mee van 3 a 4 uur zonder zadelpijn :P
Pony loopt er ook fijn onder.

Enige wat ik ga laten aanpassen zijn de singelstoten. Die kunststof singelstoten zijn niet echt lekker makkelijk met aansingelen dus ik er nieuwe (leren) aan laten zetten.

Afbeelding