Evelien desto ruitersport ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

Evelien desto ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-21 12:51

Hoihoi,

Kan niets vinden op bokt hier.
Ik wil een 2e hands zadel aanschaffen en evelien van Desto ruitersport in Yrseke hebben vele 2e hands die ze komen passen. Zegt dat ze 30 jaar ervaring hebben als passer, maar hoe is de service? Consult prijzen zijn trouwens best veel 75 euro plus 30 euro reiskosten voor 40km heen en weer terug.

Iemand ervaringen over pasconsult daar? Niet dat ik straks een zadel koop wat helemaal niet past..


siskeh
Berichten: 8676
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:59

Er is niets over haar te vinden zie ik zo, ik raad sowieso een zadelpasser aan, voor zover ik kan zien is deze persoon geen zadelpasser.
(en ja, ik weet dat het een vrij beroep is, maar ik zou toch wel de voorkeur hebben voor iemand die danwel de bekende opleidingen heeft gevolgd danwel ingeschreven staat bij de vereniging voor zadelpassers)

Niet alle dwalers bennen verdwaald

Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-21 13:00

siskeh schreef:
Er is niets over haar te vinden zie ik zo, ik raad sowieso een zadelpasser aan, voor zover ik kan zien is deze persoon geen zadelpasser.
(en ja, ik weet dat het een vrij beroep is, maar ik zou toch wel de voorkeur hebben voor iemand die danwel de bekende opleidingen heeft gevolgd danwel ingeschreven staat bij de vereniging voor zadelpassers)


Op de site staat wel zadelpasservice en reparatie van zadels en tuig. Maar idd veder weinig te vinden.
Helaas zijn er geen zadelpassers in een straal van 100km van walcheren af die 2e hands zadels hebben. Alleen maar nieuw en dat vind ik voor een jong paard te riskant..
Kan Paul Paree nog vragen, maar die maakt volgens mij vooral trekpaardentuig.

Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-21 13:57

De passer zelf is Angela Verwijs Chebelle ruitersport. Opzich komen ze wel heel kundig over. Als ik ze laat komen laat ik hier wel een review achter.

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Re: Evelien desto ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:58

Voor een gediplomeerde zadelpasser bij jou in de buurt (die ook zijn of haar jaarlijke bijscholingen volgt ) kun je kijken op www.vztd.nl

Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-21 22:05

Kitty_ schreef:
Voor een gediplomeerde zadelpasser bij jou in de buurt (die ook zijn of haar jaarlijke bijscholingen volgt ) kun je kijken op https://www.vztd.nl


Zit er maar 1 in zeeland en daar heb ik dus slechte ervaringen mee..

MaartJ

Berichten: 1478
Geregistreerd: 24-07-06
Woonplaats: Middelburg

Re: Evelien desto ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 22:11

Lotte Kollaert? Zij heeft veel 2e hands en (wat mij betreft) een hele fijne service!

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Evelien desto ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 22:45

Ik ken haar zelf niet, maar waar in Zeeland zoek je? Bij ons komt een heel kundige vrouw uit flakkee maar ik weet zelf haar assortiment aan 2e hands zadels niet :o
Paul paree zou heel kundig zijn maar voor zover ik begreep kijkt hij van te voren met je mee, past hij het zadel thuis aan en moet je het zelf ophalen. Na aanpassen komt hij het dus niet zelf controleren. Maar misschien dat dit ondertussen anders is hoor? Dat wat ik weet is nu een aantal jaar geleden hoe het ging

Bessewacht Dana ~ Veckhoek's Amaretto Y;( ~ Zamdoria verkocht ~ Calando J. <3

Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-21 23:46

Anne_vD schreef:
Ik ken haar zelf niet, maar waar in Zeeland zoek je? Bij ons komt een heel kundige vrouw uit flakkee maar ik weet zelf haar assortiment aan 2e hands zadels niet :o
Paul paree zou heel kundig zijn maar voor zover ik begreep kijkt hij van te voren met je mee, past hij het zadel thuis aan en moet je het zelf ophalen. Na aanpassen komt hij het dus niet zelf controleren. Maar misschien dat dit ondertussen anders is hoor? Dat wat ik weet is nu een aantal jaar geleden hoe het ging


Kom zelf van walcheren. Paree hoor ik wisselende verhalen over, maar misschien toch de moeite waard eens op te bellen.

siskeh
Berichten: 8676
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 07:10

Anne_vD schreef:
Ik ken haar zelf niet, maar waar in Zeeland zoek je? Bij ons komt een heel kundige vrouw uit flakkee maar ik weet zelf haar assortiment aan 2e hands zadels niet :o
Paul paree zou heel kundig zijn maar voor zover ik begreep kijkt hij van te voren met je mee, past hij het zadel thuis aan en moet je het zelf ophalen. Na aanpassen komt hij het dus niet zelf controleren. Maar misschien dat dit ondertussen anders is hoor? Dat wat ik weet is nu een aantal jaar geleden hoe het ging


Na aanpassen moet je controleren, zo "simpel" is dat, dat je grote veranderingen zelf thuis doet kan ik nog begrijpen, maar dan gaat het eigenlijk al om dingen als volledig de wol vervangen bijvoorbeeld.
Het simpelweg bijvullen/verplaatsen van Wol kan je het beste gewoon bij het paard doen.

Niet alle dwalers bennen verdwaald


Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-21 09:31

MaartJ schreef:
Lotte Kollaert? Zij heeft veel 2e hands en (wat mij betreft) een hele fijne service!


Had niets geschikt, had ook maar 3 2e hands zadels liggen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers