Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 14:25


Kadjar <3 Vincent Maranello x Vivaldi L § Rhodos <3 Flemmingh x Zuidpool gepensioneerd bospaard § Gideon <3 Tuschinski x OO Seven x Ferro 17-09-2018 Y;(
Voor je iets zegt. Bedenk dan. Is het nodig, is het aardig, is het waar... #doeislief


Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 21:43

Staat op fb een paprika dressuur en cc te koop voor de liefhebbers

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 12:50

Eindelijk terug van op vakantie, dus vandaag meteen paardlief opgezadeld :D
Kleur lijkt wel feller op foto, hij is meer donker wijnrood in het echt
Afbeelding
Afbeelding

Ryder
Berichten: 1489
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 12:53

Mooi zeg! Staat ‘m goed.

Ik zag vandaag dat Lemieux de Verona vesten aankondigde… je kunt ‘m pre-orderen maar zou het dan weken kosten voor je ‘m in huis hebt? Heeft iemand enig idee?

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 15:10

Farjen schreef:
Eindelijk terug van op vakantie, dus vandaag meteen paardlief opgezadeld :D
Kleur lijkt wel feller op foto, hij is meer donker wijnrood in het echt
[ [url=m/4B7RhG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gf8uAb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi mooi!!!

karrij
Berichten: 1043
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 16:35

Farjen schreef:
Eindelijk terug van op vakantie, dus vandaag meteen paardlief opgezadeld :D
Kleur lijkt wel feller op foto, hij is meer donker wijnrood in het echt
[ [url=m/4B7RhG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gf8uAb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit de Rioja, Farjen?

Bielsje

Berichten: 1348
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 16:57

Ryder schreef:
Mooi zeg! Staat ‘m goed.

Ik zag vandaag dat Lemieux de Verona vesten aankondigde… je kunt ‘m pre-orderen maar zou het dan weken kosten voor je ‘m in huis hebt? Heeft iemand enig idee?


Meestal wel.... :x

Hersenschade status: ik kan tegenwoordig mijn eigen paaseieren verstoppen... :')

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 18:02

karrij schreef:
Farjen schreef:
Eindelijk terug van op vakantie, dus vandaag meteen paardlief opgezadeld :D
Kleur lijkt wel feller op foto, hij is meer donker wijnrood in het echt
[ [url=m/4B7RhG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gf8uAb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit de Rioja, Farjen?


Ja :D Hij is echt veel donkerder dan mijn mulberry, ik vind hem veel mooier

Wiwabalia

Berichten: 4688
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 20:14

Mooi dekje! Nooit gedacht dat rood zo mooi was op een vos. :)

Wiwabalia & Piroska <3

Daphne__
Berichten: 12440
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 22:11

Zo mooi! <3

Ik krijg Donderdag het nieuwe zadel voor m'n pony en ik heb een klein meevallertje, dus ik vond dat een goede reden voor een nieuwe dekje.. Een lemieux dekje natuurlijk. Heb zelfs nog 25% korting.

Maar nou bemoeien m'n moeder en zus zich ermee, dat ik er al genoeg heb en dan ga ik twijfelen he.. :') Terwijl ik er echt niet veel heb, alleen een zwarte mesh en een mulberry mesh.

Zo naar :')

Celebi
Berichten: 3501
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 23:26

Daphne__ schreef:
Zo mooi! <3

Ik krijg Donderdag het nieuwe zadel voor m'n pony en ik heb een klein meevallertje, dus ik vond dat een goede reden voor een nieuwe dekje.. Een lemieux dekje natuurlijk. Heb zelfs nog 25% korting.

Maar nou bemoeien m'n moeder en zus zich ermee, dat ik er al genoeg heb en dan ga ik twijfelen he.. :') Terwijl ik er echt niet veel heb, alleen een zwarte mesh en een mulberry mesh.

Zo naar :')


Dat is nog niets joh, gewoon doen. :+

Hoe bevallen die mesh dekjes eigenlijk? Ben wel geïntrigeerd door de zwarte eigenlijk, zeker voor regenachtig weer (snel droog?), maar helaas zijn ze ook een flink stuk duurder weer dan de suède.

JenniferU
Berichten: 2204
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 07:28

Iemand ervaring met de lemieux brushing boots fleece lined?
En welke kleur zouden jullie aanraden voor een vos met 4 hoge witte benen? Zwart/zwart of zwart/naturel?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door JenniferU op 22-09-21 07:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ullrich (juun) = (Fabricius X Allegro): B+10 L1+3 PR:198
Lemieux Fans fb pagina: https://m.facebook.com/groups/161036057880523/?ref=share

saltshaker23
Berichten: 176
Geregistreerd: 22-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 07:28

De oak green tijden de cross dit weekend. Ik ben de oornetje vergeten in de auto helaas.
Afbeelding

DenieesB

Berichten: 473
Geregistreerd: 11-05-16

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 07:30

Voor mij staat de Oak ook op de planning om crossoutfit te worden, maar dit duurt nog wel even haha. Staat heel gaaf!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 07:43

Gaaf die oak op een schimmel! En je hebt bijna dezelfde set als ik :))
Alleen is mijn broek niet glanzend en nog wat roder en rij ik met de hunter green of olive. Soms.
Want soms trek ik mijn grijze broek aan en soms ligt de ink Blue als crossoutfit klaar. (en binnenkort de Dijon).

Ik heb in oktober 3 crossen voorzien. Ik kan ze in 3 verschillende kleuren rijden :')
Laatst bijgewerkt door Varekaj op 22-09-21 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

DenieesB

Berichten: 473
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 08:00

Varekaj schreef:
Gaaf die oak op een schimmel! En je hebt bijna dezelfde set als ik :))
Alleen is mijn broek niet glanzend en nog wat roder en rij ik met de hunter green of olive. Soms.
Want soms trek ik mijn grijze broek aan en soms licht de ink Blue als crossoutfit klaar. (en binnenkort de Dijon).

Ik heb in oktober 3 crossen voorzien. Ik kan ze in 3 verschillende kleuren rijden :')


Iedere keer als ik lees over jouw sets denk ik weer: ja goalssss :') :o

Spring je ook met dezelfde outfits of heb je zelfs daar andere setjes voor? O:)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 08:25

Ik gebruik dezelfde dekjes voor het springen, dat wel :j maar daar ga ik de Dijon bijvoorbeeld dan weer niet voor gebruiken. Dat is me iets té flashy voor een rondje jumping.

De hunter green was eigenlijk voor dagelijks gebruik en de olive en ink voor cross. Is iets anders uitgedraaid O:)

Lukasje
Berichten: 11149
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 08:49

JenniferU schreef:
Iemand ervaring met de lemieux brushing boots fleece lined?
En welke kleur zouden jullie aanraden voor een vos met 4 hoge witte benen? Zwart/zwart of zwart/naturel?

[ [url=m/9129yP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Indien het geen echte wol is, zou ik die sowieso niet nemen, dat wordt te warm.
De lichte zijn het mooist op foto maar het snelst vuil. In combinatie met witte benen vind ik persoonlijk dan weer de zwarte mooier.
Tjsa, smaken zijn persoonlijk he.

Don't take anything for granted

filou

Berichten: 1547
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 09:00

Ik kom hier weer eens binnen vallen.
Is het een van jullie al opgevallen dat Hypostore weer 25% korting naar keuze heeft? Er staat nu in de voorwaarden wel dat sommige merken of nieuwe collecties uitgesloten zijn, maar toch kan ik het niet laten om te vragen of iemand het al met succes geprobeerd heeft. Lukt het jullie om de LeMieux oak green of rioja dressuurdek in full met korting af te rekenen? Ik krijg een melding dat de kortingscode niet geldig is, maar op de nieuw anky collectie werkt hij wel >;)

@sott, die oak green staat wel heeeel mooi hoor!

edit: Dat ik bovenstaande typte was de chatfunctie van Hypostore niet beschikbaar. Ondertussen wel dus heb het even gevraagd. Alle FW'21 collecties zijn uitgesloten voor de korting, de Anky was een foutje.
Jammer wel dat ze net als EJ allerlei dingen gaan uitsluiten, dat was voornamelijk de reden dat ik bij hun bestelde ipv bij EJ of Divoza :(

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 10:15

filou schreef:
Ik kom hier weer eens binnen vallen.
Is het een van jullie al opgevallen dat Hypostore weer 25% korting naar keuze heeft? Er staat nu in de voorwaarden wel dat sommige merken of nieuwe collecties uitgesloten zijn, maar toch kan ik het niet laten om te vragen of iemand het al met succes geprobeerd heeft. Lukt het jullie om de LeMieux oak green of rioja dressuurdek in full met korting af te rekenen? Ik krijg een melding dat de kortingscode niet geldig is, maar op de nieuw anky collectie werkt hij wel >;)

@sott, die oak green staat wel heeeel mooi hoor!

edit: Dat ik bovenstaande typte was de chatfunctie van Hypostore niet beschikbaar. Ondertussen wel dus heb het even gevraagd. Alle FW'21 collecties zijn uitgesloten voor de korting, de Anky was een foutje.
Jammer wel dat ze net als EJ allerlei dingen gaan uitsluiten, dat was voornamelijk de reden dat ik bij hun bestelde ipv bij EJ of Divoza :(


Vind het echt wel heel erg jammer dat de lemieux collectie niet meedoet. Zat eigenlijk wel op korting te wachten nu de prijzen zo zijn gestegen ;(

filou

Berichten: 1547
Geregistreerd: 26-07-03

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 10:24

Ja ik ook. Vind de oak echt prachtig, maar heb al zoveel dekjes dat met mezelf had afgesproken alleen nog dekjes met korting te kopen dus ik weet nog even niet of deze er nu nog komt...

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 10:25

sott schreef:
De oak green tijden de cross dit weekend. Ik ben de oornetje vergeten in de auto helaas.
[ [url=m/jYBRYe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hè leuk ik heb je zien rijden. Stond echt heel erg mooi <3

Daphne__
Berichten: 12440
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 10:49

Celebi schreef:
Daphne__ schreef:
Zo mooi! <3

Ik krijg Donderdag het nieuwe zadel voor m'n pony en ik heb een klein meevallertje, dus ik vond dat een goede reden voor een nieuwe dekje.. Een lemieux dekje natuurlijk. Heb zelfs nog 25% korting.

Maar nou bemoeien m'n moeder en zus zich ermee, dat ik er al genoeg heb en dan ga ik twijfelen he.. :') Terwijl ik er echt niet veel heb, alleen een zwarte mesh en een mulberry mesh.

Zo naar :')


Dat is nog niets joh, gewoon doen. :+

Hoe bevallen die mesh dekjes eigenlijk? Ben wel geïntrigeerd door de zwarte eigenlijk, zeker voor regenachtig weer (snel droog?), maar helaas zijn ze ook een flink stuk duurder weer dan de suède.


Ik vind ze geweldig! Jammer dat niet alle kleuren ook in Mesh zijn, want dan zou ik alleen nog maar de Mesh dekjes kopen.
Paarden blijven er echt een stuk droger onder.

Heb ook voor beide pony's het masker met het mesh materiaal, omdat het echt heel fijn spul is.

beegee
Berichten: 944
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 10:52

Heeft iemand ervaring met de cooling pad vs de mesh? Ik wil proberen mijn paard niet te scheren deze winter maar hij zweet altijd erg onder het zadel. De dekjes komen soms drijfnat van hem af. Welke werkt het beste van de twee? Ze schelen in prijs bijna niets maar ik vind de mesh wel een stuk mooier.

LIJM

Berichten: 136
Geregistreerd: 15-01-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 11:02

Ik heb allebei. Cooling pad werkt bij mij duidelijk beter, blijven ze heel droog onder.
Mesh werkt ook wel, maar niet zo goed als de cooling pad.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annahiltlady, chantellemg, Esther_r20, GoogleAdsense, Julimy, Trendiction, YandexBot en 14 bezoekers