Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-21 19:14

beegee schreef:
Wat handig! Zal ook wel een flinke prijskaart aan zitten.


Vergelijkbaar met horseware ongeveer. Vond het wel meevallen!

De nieuwe collectie waar over gepraat wordt gaat hier niet komen. Zeg ik nu... Maar dat zei ik over de Glacé ook....

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 19:46

Granoek schreef:
Zwart blijft toch ook altijd chique he!

Ja vind ik wel! En ik rij er 2, bij de donkerbruine heb ik leuke kleurtjes qua dekjes en bijpassende shirtjes. Maar dat staat vaak niet op een vos, dus als ik dan de donkerbruine met kleurtjes rij kan ik de vos met zwarte rijden zonder enorm vloekend shirt :D

JenniferU ik ben fan van 3 merken, ES, PS of Sweden en LeMieux :+

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:16

Afbeelding

De Dijon op het zeer donker bruine paard van een vriendin aan wie ik hem cadeau gegeven heb.
Staat super mooi op zo'n donker paard vind ik.

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:30


ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:52

JenniferU schreef:
Ik meld me hier ook maar weer eens haha. Tijdje ps of sweden fan geweest maar die heb ik nu verkocht en toch weer terug naar lemieux.

Weet iemand hoe de "nieuwe" brushing boots fleece lined vallen vergeleken met de mesh?
Dit is een XL:
[ [url=m/4EmTxJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LtP3H1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De L zat mooi qua hoogte maar qua breedte te krap

Wil de complete set in oak, hunter green is helaas nergens meer te krijgen (de boots)


Ik vind de fleece lined boots iets lang vallen maar wel goed op maat. Ik heb bij een paard van 175 maat Full voor de voorbenen, ze zijn aan de lange kant. Nu heeft het paard wel echt slanke benen

Celebi
Berichten: 3653
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:56

Nickeltje schreef:
De Dijon op het zeer donker bruine paard van een vriendin aan wie ik hem cadeau gegeven heb.
Staat super mooi op zo'n donker paard vind ik.


Ziet er toch wel als een knallende kleur uit zo ipv een 'viezige' gele kleur zoals sommigen aangeven. <3

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:57

Celebi schreef:
Nickeltje schreef:
De Dijon op het zeer donker bruine paard van een vriendin aan wie ik hem cadeau gegeven heb.
Staat super mooi op zo'n donker paard vind ik.


Ziet er toch wel als een knallende kleur uit zo ipv een 'viezige' gele kleur zoals sommigen aangeven. <3


Het is zeker geen kanarie knallende geel. Maar ook niet zo viezig als hij hier door anderen benoemd wordt. Zeker eenmaal op een donkere vacht vind ik hem toch behoorlijk knallen.

Celebi
Berichten: 3653
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 21:01

De kleur is een stuk geler toch dan hoe ik 'm van internet heb gehaald (via photoshop)?

Afbeelding

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 21:02

Ja, maar die kleur zie ik ook als ik hem binnen, met lamp licht zie. Buiten, daglicht is hij wel mooier.

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:21

Zijn been beschermers, en dan met name de cross beschermers, wel eens in een aanbieding? Of moet ik me er bij neerleggen dat ik die een keer voor de volle prijs zal moeten kopen als ik ze zo graag wil hebben?

Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:36

Nickeltje schreef:
Zijn been beschermers, en dan met name de cross beschermers, wel eens in een aanbieding? Of moet ik me er bij neerleggen dat ik die een keer voor de volle prijs zal moeten kopen als ik ze zo graag wil hebben?


Jahoor, die zijn bij de EJ wel eens in de aanbieding. Ik heb die in Augustus in de 3 Halen 2 betalen actie gekocht. De Carbon Air crossbeschermers van 70,-, die had ik gratis...
Afbeelding

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:49

Oh, wauw! Dat zijn dus de acties wat ik op moet gaan letten!

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 08:18

ava_krause schreef:
JenniferU schreef:
Ik meld me hier ook maar weer eens haha. Tijdje ps of sweden fan geweest maar die heb ik nu verkocht en toch weer terug naar lemieux.

Weet iemand hoe de "nieuwe" brushing boots fleece lined vallen vergeleken met de mesh?
Dit is een XL:
[ [url=m/4EmTxJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LtP3H1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De L zat mooi qua hoogte maar qua breedte te krap

Wil de complete set in oak, hunter green is helaas nergens meer te krijgen (de boots)


Ik vind de fleece lined boots iets lang vallen maar wel goed op maat. Ik heb bij een paard van 175 maat Full voor de voorbenen, ze zijn aan de lange kant. Nu heeft het paard wel echt slanke benen

Mijn paard is 1.63 maar vrij grof beenwerk. Heb nu de grafter boots binnen in M Ga die vanavond passen.

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:01

Eskadron heeft ook wat geels in de collectie. Misschien past dat wel bij de dijon?

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 10:30

Sage op de schimmel <3
Afbeelding

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 10:58

Laura_ schreef:
Eskadron heeft ook wat geels in de collectie. Misschien past dat wel bij de dijon?


Dacht ik ook al!

Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 11:08

Nickeltje schreef:
Oh, wauw! Dat zijn dus de acties wat ik op moet gaan letten!


Ja, echt de moeite waard! Ik had niet verwacht dat de nieuwe beschermers mee deden aan de actie.. Maar op de site had ik de dingen die ik wou in het mandje gedaan en toen gingen de beschermers van de prijs af. Ging er nog even vanuit dat het een foutje was, maar in de winkel bleek het toch te kloppen. Degene aan de kassa zei ook al, wauw, dan heb je deze gratis! :wow:


En je bent dan wel verplicht 2 dingen van minstens 70,- te kopen, maargoed als je de beschermers voor & achter zonder actie koopt dan betaal je dat ook. Dus het is ook nog eens een keer niet zo dat je eigenlijk alsnog duur uit bent omdat je meer koopt dan je nodig hebt om aan de korting te komen :+

lotte002

Berichten: 1528
Geregistreerd: 29-01-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 13:43

12uurtje bij ooteman :D
Afbeelding

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 13:46


Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:17

Mama heeft me een foto gestuurd van de Rioja thuis maar heb hem nog niet zelf gezien := hopelijk snel uit het ziekenhuis en dan de Bordeaux maar eens op foto zetten voor de verkoop haha

Celebi
Berichten: 3653
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:27

Laura_ schreef:
Eskadron heeft ook wat geels in de collectie. Misschien past dat wel bij de dijon?


Pikeur ook al! Wat hebben ze opeens allemaal met geel? Ik klaag overigens niet hoor! Ben wel van het geel. *\o/*

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:43

Er zal vast hier iemand zijn die mij antwoord kan geven.

Ik heb een nieuw zadel, maar zouden jullie hier een cc of een gp onder doen?


Afbeelding

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:52

lotte002 schreef:
12uurtje bij ooteman :D
[ [url=m/Gb9Th5.png]Afbeelding[/url] ]

Lekker boeiend die sokken :\
Niet banketstaaf richting jou bedoeld hoor, goede tip. Maar ik vind het een suffe deal zo met de sokken.
En jammer dat het niet de Oak is.

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:22

Celebi schreef:
Laura_ schreef:
Eskadron heeft ook wat geels in de collectie. Misschien past dat wel bij de dijon?


Pikeur ook al! Wat hebben ze opeens allemaal met geel? Ik klaag overigens niet hoor! Ben wel van het geel. *\o/*


Pikeur en eskadron is of zelfde fabrikant of samenwerking, pikeur meer de kleding, eskadron meer voor t paard, maar wel dus matchende kleuren. Anky heeft trouwens ook een geel dit seizoen

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:23

Volgens mij is PK (wat anders dan Pikeur!) De kleding/ruiterlijn van Eskadron inderdaad. Alhoewel ik dus wel steeds vaker echt kleding van eskadron in de winkel zie hangen