PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
avensis

Berichten: 733
Geregistreerd: 25-03-08

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:11

Hier wordt ik wel een beetje hebberig van..

Afbeelding
Afbeelding

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:12

Anders ik wel <3 en mn man riep dat ik van die wel het hele setje nodig heb. Dus als hij het zegt, wie ben ik dan om ertegen in te gaan?!

avensis

Berichten: 733
Geregistreerd: 25-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:15

Iriscope schreef:
Anders ik wel <3 en mn man riep dat ik van die wel het hele setje nodig heb. Dus als hij het zegt, wie ben ik dan om ertegen in te gaan?!


Ohh zo enthousiast was die van mij niet hahaha! Maar alleen het dekje moet wel lukken :D

Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:27

Dat heb ik mijn man nog nooit horen zeggen :')

Texas02

Berichten: 4573
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:31

ik vind het wel heel mooi hoor.. Zou het een andere kleur zijn dan de PS of Sweden Royal Blue en de Equito Navy Rose Gold? Ik denk dat hij er toch maar moet komen.. Ik heb nog even om er over na te denken.. :+

_Lorette_

Berichten: 12072
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:54

Die blauwe is toch wel heel mooi.

Dit is dan weer jammer, hè? :+ Ik had dit shirt nog, maar het past niet bij de brick orange.
Afbeelding

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:09

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de fleecejasjes? Ik overweeg de Bordeau te kopen maar twijfel of deze de 119,- waard is.....

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:10

Hartje schreef:
Wat vinden jullie van de kwaliteit van de fleecejasjes? Ik overweeg de Bordeau te kopen maar twijfel of deze de 119,- waard is.....


De fleece jas van Deep Olivine is fantastisch en echt het geld waard, valt ook mooi qua model. Ik weet alleen niet hoe die van Bordeaux valt. De meeste jasjes van ES vallen bizar kort.

absque_dubio

Berichten: 7844
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:20

Ik heb de ES champagne en ES steel blue jasjes. Vind het fijne jasjes, maar kwa kwaliteit absoluut niet ze 190,- per stuk waard. Bij andere merken hebben ze vergelijkbare jasjes (maar dan andere kleuren) van rond de 50,- die net zo fijn zijn.
Ik zou, mocht je het vestje echt graag willen (want een jasje is het niet te noemen) mooi ergens in de aanbieding kopen als er korting is!

Blacky94

Berichten: 3470
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:28

Matheno schreef:
Hartje schreef:
Wat vinden jullie van de kwaliteit van de fleecejasjes? Ik overweeg de Bordeau te kopen maar twijfel of deze de 119,- waard is.....


De fleece jas van Deep Olivine is fantastisch en echt het geld waard, valt ook mooi qua model. Ik weet alleen niet hoe die van Bordeaux valt. De meeste jasjes van ES vallen bizar kort.

Ik vind hem dus helemaal ruk vallen qua model :') idd kort, ruim bij mn buik maar weer juist wat krap bij mn schouders. Verder is het idd op zich wel een fijn jasje, vind hem ook te mooi om weg te doen, maar qua pasvorm vind ik PSoS persoonlijk veel beter :=
Maar of ik hem echt die 120eu (of wat was het?) waard vind? Dat eerlijk gezegd niet echt :o

Lukasje
Berichten: 11221
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:45

maessie schreef:
Ik heb ook nog eskadron en anky liggen, bevallen hier ook prima. :j

Stal fiore, er is nog geen exacte tijd voor die release, ik hou het ook al telkens in de gaten. Vorig jaar was ik op tijd Is bij Matchy Dressage en Chess Jones uit Engeland.

Mooi zo die Amazonite op je vosse Urosa!

Gianti ben benieuwd hoe hij staat!!

MaryAnne, mooi zo die rose stal!! (En heel knappe veulie!! )

Bij die roze op je schimp moet ik altijd aan een prinsessenpaardje denken Robijtjah, mooi zoet!

Qeijo, de ruffle staat staat prachtig op je paard, mooie match!

Ik ben vanochtend voor de Black Mamba gegaan <3 De bewerkte foto's zijn inmiddels besteld, maar kan t niet laten deze vast te delen :o

[ [url=m/Rk0Ksq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Goed gekozen vind ik !

XiiaaooNaa

Berichten: 2865
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 07:33

Ik houuuu van mn ES jasjes! Maat is goed en model valt bij mij ook goed!
Vind juist ze de prijs wel waard, maar moet zeggen dat ik natuurlijk wel VIP korting heb dus dat scheelt dan al flink. <3

Sky_As

Berichten: 4703
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 07:48

Eskadron heeft geluisterd naar mijn wens voor geel (in de juiste kleur, alleen de rand bij de eskadron vind ik niet mooi).... Nu ps of es nog.... Haha

De paarse vind ik ook heel gaaf.... Dus wie weet komt die ook nog als ze niet uitverkocht zijn.

En dan mag ik echt pas weer iets kopen als de gele die ik wil ooit uit komt :Y)

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 07:57

Ik vind mijn ES vest en jasje juist super fijn. Herken wel een beetje wat er gezegd wordt over het model, maar zelfs met mijn 1.80 zijn ze niet te kort. Heb het softshell jasje gekocht voor bij het olive dekje, maar vond hem zo fijn dat ik die als normale jas gebruik. Vest gebruik ik ook veel vaker dan alleen bij de paarden.

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 08:27

Vind ze ook heel fijn, heb er nu 3, maar koop ze eigenlijk alleen als ze met korting zijn :P
Maar inderdaad, voor het mooie vind ik hem ook niet iets te kort!

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:08

Sky_As schreef:
Eskadron heeft geluisterd naar mijn wens voor geel (in de juiste kleur, alleen de rand bij de eskadron vind ik niet mooi).... Nu ps of es nog.... Haha

De paarse vind ik ook heel gaaf.... Dus wie weet komt die ook nog als ze niet uitverkocht zijn.

En dan mag ik echt pas weer iets kopen als de gele die ik wil ooit uit komt :Y)


Ik zag hem ook al. De suède is wel zonder die stomme kleur rand, maar dat is weer zo slijt gevoelig… voor nu houd ik het maar bij mijn gele BR haha

Ik heb wel de eerste foto binnen van de shoot met mijn knappe paarden en PS of Sweden Wine gecombineerd met shirtje van Kramer :)


Afbeelding

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:28

darkadia schreef:
Sky_As schreef:
Eskadron heeft geluisterd naar mijn wens voor geel (in de juiste kleur, alleen de rand bij de eskadron vind ik niet mooi).... Nu ps of es nog.... Haha

De paarse vind ik ook heel gaaf.... Dus wie weet komt die ook nog als ze niet uitverkocht zijn.

En dan mag ik echt pas weer iets kopen als de gele die ik wil ooit uit komt :Y)


Ik zag hem ook al. De suède is wel zonder die stomme kleur rand, maar dat is weer zo slijt gevoelig… voor nu houd ik het maar bij mijn gele BR haha

Ik heb wel de eerste foto binnen van de shoot met mijn knappe paarden en PS of Sweden Wine gecombineerd met shirtje van Kramer :)


[ [url=m/Hm0oVZ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mooi!!

Tango1979

Berichten: 2526
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:29

Wine is echt zo mooi! Leuk ook met de jeansrijbroek.

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:45

Thanks! Ja wilde eerst met bruine rijbroek, maar omdat m’n andere paard een echt paars
Dekje met blauwe bies was vond ik niet mooi haha.

Ik zag net deze op Facebook: Afbeelding

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:52

Sky_As schreef:
Eskadron heeft geluisterd naar mijn wens voor geel (in de juiste kleur, alleen de rand bij de eskadron vind ik niet mooi).... Nu ps of es nog.... Haha

De paarse vind ik ook heel gaaf.... Dus wie weet komt die ook nog als ze niet uitverkocht zijn.

En dan mag ik echt pas weer iets kopen als de gele die ik wil ooit uit komt :Y)


Pikeur heeft ook naar je geluisterd, die hebben zo te zien precies dezelfde geel als Eskadron. Ik ben stiekem verliefd op hun gele jasje, denk dat die zomaar opeens mijn kast terecht gaat komen. Zo jammer dat PS en ES nog niet geluisterd hebben...

Sky_As

Berichten: 4703
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:54

pikeur en eskadron is toch hetzelfde? heb ik tenminste altijd begrepen. dat Pikeur het "ruitergedeelte" was, en eskadron voor het paard.
Let maar eens op, die hebben ieder seizoen dezelfde kleuren etc.

Ja dat jasje, prachtig en Anky heeft er een mooie pullover van.....nu nog een dekje van het liefst PS....
ik vind geel op een vos gewoon heel gaaf!
Maar iedere keer van die zachte tinten die ze uitbrengen vind ik niks, dat is bij mij binnen 1 dag vies en ik weet gewoon dat ik ze dan niet meer ga gebruiken.

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 09:57

Sky_As schreef:
pikeur en eskadron is toch hetzelfde? heb ik tenminste altijd begrepen. dat Pikeur het "ruitergedeelte" was, en eskadron voor het paard.
Let maar eens op, die hebben ieder seizoen dezelfde kleuren etc.

Ja dat jasje, prachtig en Anky heeft er een mooie pullover van.....nu nog een dekje van het liefst PS....
ik vind geel op een vos gewoon heel gaaf!
Maar iedere keer van die zachte tinten die ze uitbrengen vind ik niks, dat is bij mij binnen 1 dag vies en ik weet gewoon dat ik ze dan niet meer ga gebruiken.


Eskadron is een dochter van Pikeur dacht ik. Eskadron heeft ook eigen ruiterkleding.

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 10:31

Eskadron en Pikeur hoort idd bij elkaar :j

Mooie foto darkadia! Ik <3 van die kleur. :j

Ik vind de Es vestjes ook ruk vallen, kort en dan in verhouding net wat te breed. De jasjes vind ik wel heel fijn, alleen de prijs wat minder... -O- (Maar Rg korting scheelt alweer veel :Y) )

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 10:31

Ik zag dat PK ook geel heeft, van Pikeur heb ik ze nog niet gezien. Ik wil de Loire van LM in Dijon en denk dat ik daar die springschoenen van Eskadron wel bij wil.

Ben erg benieuwd naar een vergelijking van Monaco Blue met de Morrocan Blue, hoop dat ES die gaat posten.

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-21 11:09

Ik vind de kwaliteit van anky dekjes ook ruk, worden snel dun en je hebt er niks aan.
Ik heb nog een stuk of 100 eskadrons liggen maar vind de kwaliteit ook echt niet te vergelijken met ES of PS. Als ik dan toch zoveel geld uitgeef..

Ik wil zo graag die nieuwe kleuren! Vind ze echt stoer! Vooral die blauwe! Ik ga gokken en wachten tot ze alle 3 uitzijn, den heb ik niet 3x verzenden en volgens ES kan ik dat risico wel nemen :D