PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ballard_L

Berichten: 2488
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 08:28

Ik doe niks in een waszak, maar ik reinig daarna wel vaak mn wasmachine :)

Roadie - @welshcobroadie
B+11 (PR 223) L1+11 (PR 202,5) L2+11 (PR 203,5)M1+11 (PR 199) M2+11 (PR 194,5) Z1+4 (PR 215,5)


Getup

Berichten: 8247
Geregistreerd: 27-01-07

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 08:35

Gewoon hop binnenstebuiten in de wasmachine op 30 graden- 15 of 30 minuten

Texas02

Berichten: 4553
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:36

Ok, top! Bedankt! :)

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Marjo

Berichten: 37202
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:40

Texas02 schreef:
Wassen jullie de ES dekjes in een waszak of gewoon zo? Ik was andere dekjes altijd gewoon zonder waszak en de PS heeft er laatst zo in gezeten (wel alleen) en dat is goed gegaan.. Als jullie in een waszak wassen, waar kopen jullie dan zo'n grote waszak? Zou ik twee dekjes tegelijkertijd kunnen wassen? Het past wel ruim in de wastrommel..


Ik was mijn dekjes nooit, ben veel te bang dat ze de stijfheid verliezen.

paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:54


minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:55

Texas02 schreef:
Wassen jullie de ES dekjes in een waszak of gewoon zo? Ik was andere dekjes altijd gewoon zonder waszak en de PS heeft er laatst zo in gezeten (wel alleen) en dat is goed gegaan.. Als jullie in een waszak wassen, waar kopen jullie dan zo'n grote waszak? Zou ik twee dekjes tegelijkertijd kunnen wassen? Het past wel ruim in de wastrommel..
Ik doe ze wel in een waszak, anders beschadigd het logo vaak ookal doe ik hem binnenstebuiten. 2 dekjes tegelijk zou ik zelf niet doen. Ik heb ooit gegoogled op xl waszak en toen wel een aantal gevonden, die waren toen alleen niet op voorraad dus mijn oma heeft er zelf 1 gemaakt met precies de afmetingen van een dekje *\o/*

Op facebook is er weer een heel topic met gezeur over ps, mensen die de royal blue hebben ontvangen vinden hem totaaaal niet op royal blue lijken.. Em de navy schijnt zo goed als zwart te zijn.

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:57

minetje schreef:
Op facebook is er weer een heel topic met gezeur over ps, mensen die de royal blue hebben ontvangen vinden hem totaaaal niet op royal blue lijken.. Em de navy schijnt zo goed als zwart te zijn.



Waar is dat topic te lezen?

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:02

Nou ja ik moet ook zeggen dat ik de Royal Blue een stuk donkerder vind op eigen foto's dan op de PS foto's, op eigen foto's lijkt ie gewoon hetzelfde als de Marine van vorige collectie. Ik hoop dat PS wat aan de service gaat doen. Ik vind de producten eigenlijk te mooi om te boycotten maar ik HAAT slechte service. Ik zie dat er onder (bijna) elke Instagram post ook negatieve ervaringen staan nu :=

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

anoukwendy

Berichten: 4493
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 10:11

minetje schreef:
Texas02 schreef:
Wassen jullie de ES dekjes in een waszak of gewoon zo? Ik was andere dekjes altijd gewoon zonder waszak en de PS heeft er laatst zo in gezeten (wel alleen) en dat is goed gegaan.. Als jullie in een waszak wassen, waar kopen jullie dan zo'n grote waszak? Zou ik twee dekjes tegelijkertijd kunnen wassen? Het past wel ruim in de wastrommel..
Ik doe ze wel in een waszak, anders beschadigd het logo vaak ookal doe ik hem binnenstebuiten. 2 dekjes tegelijk zou ik zelf niet doen. Ik heb ooit gegoogled op xl waszak en toen wel een aantal gevonden, die waren toen alleen niet op voorraad dus mijn oma heeft er zelf 1 gemaakt met precies de afmetingen van een dekje *\o/*

Op facebook is er weer een heel topic met gezeur over ps, mensen die de royal blue hebben ontvangen vinden hem totaaaal niet op royal blue lijken.. Em de navy schijnt zo goed als zwart te zijn.


Mijn bestelling is nog niet eens verzonden..
Heb idd die royal en navy besteld maar als de navy is zoals die bruine op de foto’s gaat ie terug := die vond ik echt lelijk

Ik ben trouwens ook wel benieuwd waar dat te lezen is?

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:22

Misschien ben ik een piet lut, maar ze noemen iedereen ook "hun" (schat) etc. Vind het eigenlijk niet echt iets wat je tegen een klant zegt. Als ze mijn e-mails zouden negeren in zo'n situatie, dan zou ik alleen maar kwader worden als ze me "schat" zouden noemen. Also, dit is geen inquiry, dit is gewoon een klacht.

Afbeelding

Steeds als mensen serieuze klachten hebben dan doet PS er op FB en Instagram heel luchtig over, alsof het niks belangrijks is. Zoals dat het met The Horselet niet werkte. " Oh but there's still tons of beautiful products available!". Ja, er waren toen sleutelhangers en petjes nog beschikbaar ja.
Echt verantwoording nemen ze niet.

Of toen The Horselet 1 zo'n fiets up was en je er korting voor kreeg als excuus. En die korting gold pas toen alles op de normale site uitverkocht was.

Of toen iemand van hier een dekje had besteld en teveel ervoor had betaalt omdat hun website niet automatisch de juiste valuta selecteert op het moment dat je een land kiest. En die persoon 4x moest mailen om uberhaupt antwoord te krijgen. Vervolgens dekje terug heeft gestuurd ( want PS weigerde dus om het verschil in prijs terug te storten, dat was 40 euro!!!) En toen NOG EENS 20% minder terug kreeg omdat het " niet meer in de originele verpakking zat". En nu op de mails met klachten daarover ook geen antwoord krijgt.

Hoe meer ik typ, hoe minder zin ik eigenlijk krijg om de Aqua en Petrol te kopen.

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

anoukwendy

Berichten: 4493
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 10:29

Wat? Is dat serieus? ’Omdat het niet in de orginele verpakking zit?’ Dat is toch echt onzin, en 20%? Heb zo het gevoel dat dat bedrijf niet lang stand houd, en al helemaal niet als ze ook nog prijzen verhogen..

Ik kreeg dus ook geen reactie op mail, heb het nu via instagram gedaan en toen kon het wel. Stelde een paar vragen maar kreeg maar op een vraag antwoord dus nog maar een keer gevraagd. Ik ga zo ook eens lezen als ik tijd heb, moet eerst andere dingen doen :=

anoukwendy

Berichten: 4493
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 10:39

Ik was toch nieuwsgierig en ben onder 3 post gaan kijken, maar ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over het feit dat ze zoveel tijd spenderen aan het reageren met hartjes enzo op alle reacties maar mails zijn te moeilijk om te antwoorden? Waar ligt dan eigenlijk de prioriteit?

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:42

_O_ Ik sluit me helemaal bij je post aan.

Fijn dat ES met die Lemon komt, ik denk dat ik die dan neem ipv de PS Lemon.

Iemand mijn tip van waterproof spray al geprobeerd op hun dekjes toevallig?
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 24-02-21 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Matheno

Berichten: 7939
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:42

anoukwendy schreef:
Ik was toch nieuwsgierig en ben onder 3 post gaan kijken, maar ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over het feit dat ze zoveel tijd spenderen aan het reageren met hartjes enzo op alle reacties maar mails zijn te moeilijk om te antwoorden? Waar ligt dan eigenlijk de prioriteit?


Misschien is dat een andere afdeling?

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

anoukwendy

Berichten: 4493
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 10:43

Matheno schreef:
anoukwendy schreef:
Ik was toch nieuwsgierig en ben onder 3 post gaan kijken, maar ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over het feit dat ze zoveel tijd spenderen aan het reageren met hartjes enzo op alle reacties maar mails zijn te moeilijk om te antwoorden? Waar ligt dan eigenlijk de prioriteit?


Misschien is dat een andere afdeling?


Zou best kunnen maar als er zoveel klachten binnen komen over 0 reactie op mail zou ik toch rap iemand weg halen van social media en naar die andere afdeling verplaatsen. Al is het maar tijdelijk om alles bij te werken

lideli

Berichten: 2439
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:44

Wat een ontzettend nare ervaringen hierboven :(
Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met the Horselet of PS.
Ik heb gisteren eindelijk mijn Raspberry set compleet kunnen maken. Heb het oornetje weten te scoren via marktplaats *\o/*
Afbeelding

Kelszz_
Berichten: 1885
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:50

Afbeelding
Las jullie berichten over de Royal van Ps. Zo heb ik de kleur er het beste op gekregen. Manlief vond hem heel mooi en heeft hem uitgekozen.

Verder is het jammer dat de service van Ps zo beroerd is. Zelf ook al ervaringen mee gehad. Dat maakt toch dat je dan sneller voor es kiest en hoopt dat zij veel uitbrengen. Vind wel dat Ps ineens in de stroom versnelling zit met Dekjes lanceren. Misschien om ons op zo’n manier te sussen?

Don't dream your life, live your dream!

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:52

Iriscope, jeetje als je het zo opsomt is het echt niet best. En ik vind dat 'hun' ook ongepast.

En voor sommige bedrijven is klantenservice echt nog een heel ding... je zou denken dat het vrij simpel is. Ik heb een heel gedoe gehad met ReplaceDirect, accu voor de laptop. Heel andere tak van sport, maar dezelfde frustratie :')

Hartje schreef:
urosa schreef:
Iemand hier die zijn Crystal Grey wel wil verkopen? O:)


Ja ik !

Heb je een PB gedaan!

Mooie set zo Lideli!

Kelszz, zo lijkt hij toch wel aardig op de product foto's vind ik.

Pathos aus der Schuetzenden Hand L2+10 PR 200 / M1+12 PR 197 / M2+10 PR 208,5 / Z1+13 PR 232,5 / Z2+10 PR 225 / ZZlicht+10 PR 69,29% / ZZZ+6 PR 62,7% <3

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:52

Hier geen ervaring met PS of the Horselet, maar had wel eerder wat gehoord over de slechte service van PS wat betreft de hoofdstellen. Doet mij toch 2x denken voordat ik die ooit eens zou aanschaffen.

Hier is mijn bestelling binnen van ES in ieder geval! Dus gister met de Parisian Blue gereden en eergisteren met de Champagne.

Afbeelding

Afbeelding

anoukwendy

Berichten: 4493
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 10:52

Mooi lideli!

Kelz, maar ook op jouw foto is ie donkerder dan de productfoto’s? Al vind ik hem wel gaaf moet ik toegeven <3 hoop dat ze opschieten met versturen..
Jaa of ze hebben echt wel door dat ze niet zo door kunnen gaan en dat het bedrijf echt de verkeerde kant op gaat? Dat ze snel van alles af moeten? Geen idee maar vind het wel apart hoe ze bezig zijn eigenlijk

anoukwendy

Berichten: 4493
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 10:53

Urbiezira schreef:
Hier geen ervaring met PS of the Horselet, maar had wel eerder wat gehoord over de slechte service van PS wat betreft de hoofdstellen. Doet mij toch 2x denken voordat ik die ooit eens zou aanschaffen.

Hier is mijn bestelling binnen van ES in ieder geval! Dus gister met de Parisian Blue gereden en eergisteren met de Champagne.

[ [url=m/RFS0pb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7l8vrp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeh gaaf! En wat een leuk beest heb jij onder je kont <3

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:55

Wat is die toch prachtig! Echt een heel toffe set :)

Kelszz, het is wel een super mooie kleur zeg! Ben benieuwd naar een foto te paard.

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:04

Volgens mij is de Royal in daglicht wel een stuk lichter :)

En over de service van PS; ik heb zelf het vermoeden dat het of is overgenomen of ze gewoon een hele nieuwe weg in zijn geslagen (dat ze de service niet echt belangrijk meer vinden ofzo).

Ik heb namelijk al meerdere dingen meegemaakt waarbij ik de service juist echt netjes vond.

1: paar jaar terug met kerst bestelling gedaan met meerdere mensen uit dit topic. Dekje welke ik besteld had was niet meer op voorraad -> mocht een andere uitzoeken, ook die niet in de sale was.

2: hackamore neusriem besteld waarvan de steentjes scheef zaten. Uiteindelijk kunnen regelen dat ik ter compensatie een paar bakstukken in maat cob kreeg voor bij mijn Pioneer hoofdstel.

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:09

Wow Urbiezira ( mag ik je echte naam vragen?) Ik vind ze allebei echt geweldig staan!

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:11

Ja tuurlijk! :D Mijn echte naam is Maartje, en die knapperd (ben ik met jullie eens <3 ) is mijn nieuwe paard, Handsome Boy! Heb hem nu bijna een maand, en al 4 setjes van ES. En daar eindigt het vast niet :') Dus zal af en toe wel eens wat spammen, haha.

Dankjewel voor de complimentjes!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annaxmaex, Liseef, Lotus_Tessa, Maaraatje en 74 bezoekers