Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
ogidni schreef:Is dit niet iets: https://www.agradi.nl/hkm-teugels-doorw ... gIxI_D_BwE
Monody schreef:Ik heb biothane teugels hangen op stal. Ik rijd altijd met handschoenen en vind ze daarvoor fijn, maar mijn vriendin heeft ze een keer geleend en zij rijdt zonder handschoenen en bij haar gingen ze glijden door het zweet. Daarnaast laat ik ze aan een hoofdstel met bit liever in de kast hangen. Biothane is onwijs sterk spul. Mijn pony is buiten een keer aan de kletter gegaan zonder mij en toen braken godzijdank zijn teugels (van leer). Met biothane gebeurd dit niet snel en kan je paard zich er lelijk aan verwonden.
Zijn de teugels volledig van biothane of zijn alleen je stops van biothane? Ik kan dat moeilijk uit je post opmaken.
annikavolder schreef:Ik heb biothane teugels met stops. vind ze zowel voor de dressuur en springen en crossen fijn. alleen bij veel regen of veel zweet van t paard trek ik wel mn macwet handschoenen aan anders heb ik geen grip meer (maar dat heb ik dan met geen enkele soort teugels)
ik heb ze van QHP
Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 10 bezoekers