Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Joliieeenn schreef:Ik twijfel toch ook hoor.. de mijne kan in de stal gaan staan als hij wilt maar hij doet dit dus niet.. Bucas had dan ook nog eens op facebook gepost dat ewn uv werende vliegendeken dan net wel kon helpen voor verkoeling en dat het vergelijkbaar is als op een kameel in de woestijn rijden dat mensen dan ook lange kleren aan doen.. ik weet het echt niet wat wijsheid is met deze hitte voor de beestjes
Joliieeenn schreef:Ik twijfel toch ook hoor.. de mijne kan in de stal gaan staan als hij wilt maar hij doet dit dus niet.. Bucas had dan ook nog eens op facebook gepost dat ewn uv werende vliegendeken dan net wel kon helpen voor verkoeling en dat het vergelijkbaar is als op een kameel in de woestijn rijden dat mensen dan ook lange kleren aan doen.. ik weet het echt niet wat wijsheid is met deze hitte voor de beestjes
Marjoleinvde schreef:Joliieeenn schreef:Ik twijfel toch ook hoor.. de mijne kan in de stal gaan staan als hij wilt maar hij doet dit dus niet.. Bucas had dan ook nog eens op facebook gepost dat ewn uv werende vliegendeken dan net wel kon helpen voor verkoeling en dat het vergelijkbaar is als op een kameel in de woestijn rijden dat mensen dan ook lange kleren aan doen.. ik weet het echt niet wat wijsheid is met deze hitte voor de beestjes
Ja precies, toen dacht ik ook van daar heeft hij wel een punt met indirecte schaduw.
Zo doende dat ik ook dit topic heb geopend haha!
Gebruikers op dit forum: JudithGigi, lideli, sinnekinne, SjakieXX, Tessaaa, YaraNls en 9 bezoekers