[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Celebi
Berichten: 3500
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 15:31

De Lemieux Sage Carbon Mesh met een Felix Buhler Jade shirt. Net niet helemaal hetzelfde, maar komt goed genoeg in de buurt. De Sage is net iets groeniger en de Jade was meer grijsblauwig. :j

Afbeelding

Iemand nog tips voor de Lemieux Peacock? Had het shirt van hunzelf besteld maar die is echt totaal een andere kleur. :roll:


its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:26

Celebi schreef:
De Lemieux Sage Carbon Mesh met een Felix Buhler Jade shirt. Net niet helemaal hetzelfde, maar komt goed genoeg in de buurt. De Sage is net iets groeniger en de Jade was meer grijsblauwig. :j

[ [url=m/myb81a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand nog tips voor de Lemieux Peacock? Had het shirt van hunzelf besteld maar die is echt totaal een andere kleur. :roll:


er zijn shirts van quur die matchen bij de peacock, en de beenbeschermers van ej eigen merk (flextrainers) passen er ook bij

Afbeelding

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-21 21:52


Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

darkadia

Berichten: 5230
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:12

Mooie combinatie daphara!

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-21 23:27

darkadia schreef:
Mooie combinatie daphara!


Ja, was blij verrast! Op de verkoop foto’s lijkt het niet een matchende kleur, maar het is precies de goede tint.

Ik blijk toch echt het meeste weg te zijn van groene dekjes (ES en PS), dus had met Black Friday her en der groene beenbeschermers van verschillende merken gekocht en gehoopt dat ze zouden matchen met een paar van mijn (steeds groter wordende) deel groene dekjes in mijn verzameling.

Groen is zo’n specifieke kleur, dat een kleine afwijking in de tint gelijk vloekt of zo.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

haffiefreak

Berichten: 1624
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 07:30

Fly_high schreef:
Bij deze :)

[ [url=m/ZaWKeY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7T4dLK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is maat L en ik draag normaalgesproken 42/44 L/XL van vrouwenmaten (42/L als het rekbaar is, 44/XL bij niet rekbaar, knelpunt is de schouderbreedte en mijn voorgevel zeg maar :+) ben 187cm lang.

Het valt veel minder ruim dan de meeste herenshirts.

Ik vind deze iig zelf fijn als baselayers en heb er meerdere van. Verschil tussen heren- en vrouwenvariant zit naar mijn idee vooraal in de (mouw)lengte (en kleuren uiteraard).


Dank je wel voor de foto's +:)+
Ik draag normaal ook maat L in vrouwen maat. Alleen ik ben maar 1.65. Ik vind het wel fijn als het iets wijd zit.

Raisa is moeder van een mooi hengste veulentje Geboren op za 23-juni-07 tussen 19.00 en 21.00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:54

Daphara schreef:
darkadia schreef:
Mooie combinatie daphara!


Ja, was blij verrast! Op de verkoop foto’s lijkt het niet een matchende kleur, maar het is precies de goede tint.

Ik blijk toch echt het meeste weg te zijn van groene dekjes (ES en PS), dus had met Black Friday her en der groene beenbeschermers van verschillende merken gekocht en gehoopt dat ze zouden matchen met een paar van mijn (steeds groter wordende) deel groene dekjes in mijn verzameling.

Groen is zo’n specifieke kleur, dat een kleine afwijking in de tint gelijk vloekt of zo.


Mee eens, ik ben ook een groen fan maar veel matcht niet met elkaar.
Ik heb nu de deep olivine, emerald en van Harry’s horse ook een groen dekje. Voor de es dekjes zoek ik nog matchende peesbeschermers, alleen ik wil zonder bont

Jessie2020
Berichten: 778
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 07:46

Leuke matches komen er weer voorbij. Heeft iemand al toevallig een passende match bij de lemieux oak gevonden?

Jessie2020
Berichten: 778
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 07:48

its_daantjee schreef:
Celebi schreef:
De Lemieux Sage Carbon Mesh met een Felix Buhler Jade shirt. Net niet helemaal hetzelfde, maar komt goed genoeg in de buurt. De Sage is net iets groeniger en de Jade was meer grijsblauwig. :j

[ [url=m/myb81a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand nog tips voor de Lemieux Peacock? Had het shirt van hunzelf besteld maar die is echt totaal een andere kleur. :roll:


er zijn shirts van quur die matchen bij de peacock, en de beenbeschermers van ej eigen merk (flextrainers) passen er ook bij

[ [url=m/xbvK1L.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke shirts van quur bedoel je?

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 07:59

Jessie2020 schreef:
Leuke matches komen er weer voorbij. Heeft iemand al toevallig een passende match bij de lemieux oak gevonden?


Ik heb de baselayer van Lemieux erbij, maar ik heb een shirt met korte mouwen van Montar dat er erg goed bij past (al lijkt het niet zo op foto..)
Afbeelding

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-21 11:56

Romy1234 schreef:
Daphara schreef:

Ja, was blij verrast! Op de verkoop foto’s lijkt het niet een matchende kleur, maar het is precies de goede tint.

Ik blijk toch echt het meeste weg te zijn van groene dekjes (ES en PS), dus had met Black Friday her en der groene beenbeschermers van verschillende merken gekocht en gehoopt dat ze zouden matchen met een paar van mijn (steeds groter wordende) deel groene dekjes in mijn verzameling.

Groen is zo’n specifieke kleur, dat een kleine afwijking in de tint gelijk vloekt of zo.


Mee eens, ik ben ook een groen fan maar veel matcht niet met elkaar.
Ik heb nu de deep olivine, emerald en van Harry’s horse ook een groen dekje. Voor de es dekjes zoek ik nog matchende peesbeschermers, alleen ik wil zonder bont


https://www.dekroo.nl/products/qhp-pees ... champion-6

Mijn stalgenootje geeft aan dat zij deze heeft als match, maar ik heb er nog geen foto van gezien. Mijn paarden passen alleen maar XL en dat is niet te vinden in gewone peesbeschermers

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:37

Cap van harry's horse, broek van ps of sweden en dekje van equito.


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 19:14

Daphara schreef:
Romy1234 schreef:

Mee eens, ik ben ook een groen fan maar veel matcht niet met elkaar.
Ik heb nu de deep olivine, emerald en van Harry’s horse ook een groen dekje. Voor de es dekjes zoek ik nog matchende peesbeschermers, alleen ik wil zonder bont


https://www.dekroo.nl/products/qhp-pees ... champion-6

Mijn stalgenootje geeft aan dat zij deze heeft als match, maar ik heb er nog geen foto van gezien. Mijn paarden passen alleen maar XL en dat is niet te vinden in gewone peesbeschermers


Dank je wel, alleen €50 is mij nu even te veel, ben even blut na aankoop van mijn nieuwe aanwinsten. |(


Afbeelding

Afbeelding
Shirts zijn van ter stal

Jessie2020
Berichten: 778
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 09:03

Avanti schreef:
Cap van harry's horse, broek van ps of sweden en dekje van equito.


[ [url=m/AVpsA7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige set! Wat voor kleur paard heb je?

Haf_Woezel

Berichten: 455
Geregistreerd: 18-09-21

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 11:24

Weet iemand welke peesbeschermers bij de kleur van Lemieux Sage passen? Bv van BR of kramer ofzo?

IwanLuver
Berichten: 1877
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:11

Haf_Woezel schreef:
Weet iemand welke peesbeschermers bij de kleur van Lemieux Sage passen? Bv van BR of kramer ofzo?

De kleur Jade van Kramer past, maar ik weet niet of ze daar nog peesjes van hebben.

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:24

Mijn trui van lemieux in Mink past nog wel mooi bij de bies van de ES bronze :)

Afbeelding

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-21 13:50

Romy1234 schreef:
Dank je wel, alleen €50 is mij nu even te veel, ben even blut na aankoop van mijn nieuwe aanwinsten. |(


[ [url=m/rHWX1N.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VnHxYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirts zijn van ter stal


Fijn hè die TerStal shirts, ik heb er ook een paar die matchen met de ES Deep Olivine de PS Corduroy Hunter green en de ES Bronze Gold

Lekker om shirts op budget erbij te kunnen kopen.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 14:30

Jessie2020 schreef:
Avanti schreef:
Cap van harry's horse, broek van ps of sweden en dekje van equito.


[ [url=m/AVpsA7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige set! Wat voor kleur paard heb je?


Thx! Een zwarte en een valk. Denk dat het bij beide mooi combineerd.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 22:29

Daphara schreef:
Romy1234 schreef:
Dank je wel, alleen €50 is mij nu even te veel, ben even blut na aankoop van mijn nieuwe aanwinsten. |(


[ [url=m/rHWX1N.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VnHxYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirts zijn van ter stal


Fijn hè die TerStal shirts, ik heb er ook een paar die matchen met de ES Deep Olivine de PS Corduroy Hunter green en de ES Bronze Gold

Lekker om shirts op budget erbij te kunnen kopen.

Ik heb inderdaad voor de bronze gold en deep olivine van es de shirts bij ter stal gekocht, al heb ik een longsleeve die perfect past ook bij de olivine maar weet dus niet meer waar ik die gekocht had.
Nu nog met set te paard, alleen duurt dat nog even denk ik. Paard word momenteel gereden door iemand anders, waardoor ze behoorlijk in het zweet staat en dat vind ik weer zo jammer van mijn nieuwe dekjes dus die zitten nog in het plastic _O-

kaylee

Berichten: 594
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 09:34

Iemand die toevallig een bijpassend shirtje weet voor onderstaand dekje van Eskadron?
Afbeelding

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 09:50

Ik dacht dat ter stal shirtjes in die kleur hadden als een gewoon shirt ook goed is

Billini❤️❤️

Urbiezira

Berichten: 2914
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 10:34

Had Pikeur niet shirtjes in dezelfde kleur?

louvdr

Berichten: 1
Geregistreerd: 13-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:22

Heeft iemand toevallig een suggestie voor een lange mouwen shirt bij PS of Sweden Jade?
Afbeelding

Kimley

Berichten: 9137
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:28

Ik heb er een horka shirt bij..
Niet 100% match maar prima genoeg :D

Afbeelding

Mouse <3
Beleren, Doorrijden, Trainen & Verkoop -> Stal Kuperus
JLourafotografie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Texas02 en 8 bezoekers